PDA

View Full Version : Kartal Yüksekten Uçar BEŞİKTAŞ JK



zalim0773
19.Ocak.2012, 23:32
BEŞİKTAŞ JK

http://img829.imageshack.us/img829/5457/bjkamblem8766611.gif


İNÖNÜ STADIMIZ

http://img849.imageshack.us/img849/1909/inonustadi2.jpg

VE DÜNYANIN EN BÜYÜK TARAFTAR GRUBU

http://img685.imageshack.us/img685/6636/39792716.jpg




Şike soruşturması üzerine içeri alınan Tayfur HAVUTÇU içeri girinci Yıldırım DEMİRÖREN genç ve yetenekli teknik adamı BEŞİKTAŞ JK 'nün başına geçirdi.Taraftarlar karşı çıksada Beşiktaş yönetimi genç teknik adamın arkasında duracagını söyledi.

AMACIM :

Spor Toto Süper Ligi ve Play off 'u 1.'lik ile bitirmek.

UEFA AVRUPA LİGİNDE en az çeyrek final görmek .


Kuralları Okudum Kabul ediyorum

GeNç KaRTaL
20.Ocak.2012, 09:12
Kariyerinizde başarılar dilerim.Umarım uzun soluklu ve zevkli bir kariyer olur.

bayramokachi
20.Ocak.2012, 10:29
başarılar .. umarım çabuk pes etmezsin , uzun soluklu ve zevkli bi kariyer olsun ...

zalim0773
20.Ocak.2012, 11:43
başarılar .. umarım çabuk pes etmezsin , uzun soluklu ve zevkli bi kariyer olsun ...

Takip eden olursa pes edecegimi zannetmiyorum

zalim0773
20.Ocak.2012, 11:46
HAZIRLIK MAÇLARI :
Gol yollarında şimdilik sıkıntım yok fakat sag kanat lazım. ama bu sene simao ile devam edecegiz.

http://img29.imageshack.us/img29/3903/adsztc.jpg

GELEN VE GİDEN FUTBOLCULAR
http://img195.imageshack.us/img195/6995/gelenvegidenler.jpg

UEFA AVRUPA LİGİ ÖN ELEME MAÇLARI :
HAZIRLIK MAÇLARINA KARIŞMASIN DİYE AYIRDIM
http://img401.imageshack.us/img401/3161/adszdzp.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 11:57
SPOR TOTO SÜPER LİG 1. HAFTA VE UEFA AVRUPA LİGİ K GRUBU 1. MAÇI

http://img703.imageshack.us/img703/3793/adszrkc.png

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:00
SPOR TOTO SÜPER LİG 2 - 3 VE 4. HAFTA MAÇLARI VE AVRUPA LİGİ K GRUBU 2. MAÇI

http://img810.imageshack.us/img810/6310/234fk.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:02
UEFA AVRUPA LİGİ K GURUBU

http://img408.imageshack.us/img408/8425/uefagr.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:04
Bu Arada Oyunda 18 Ocak 'a Kadar Olan Transferler Vardır.

bayramokachi
20.Ocak.2012, 12:06
Hangi taktikle oynuyorsun kardeş ? bende bjk ile oynuyorum ama 4-5-1 dışında başarılı olamadım . bide darwin i öneririm çok iş yapar,iyi bi yedek olur...takipçinim

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:08
ÇOK ÖZÜR DİLERİM PAYLAŞMAYIM UNUTMUŞUM PERSONEL KADROYU DEGİŞTİRDİM

http://img685.imageshack.us/img685/2892/26042242.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:11
Hangi taktikle oynuyorsun kardeş ? bende bjk ile oynuyorum ama 4-5-1 dışında başarılı olamadım . bide darwin i öneririm çok iş yapar,iyi bi yedek olur...takipçinim

Quintero yu alıcaktım kulubü ile anlaştık çok para istiyodu bende kulüp zatn borç batagında vazgeçtim BUDA TAKTİGİM

SİMAO SAKAT OLDUGU İÇİN YOK NORMALDE QUARESMANIN YERİNDE SİMAO OLUR QUARESMADA VELİ K. IN YERİNDE

http://img839.imageshack.us/img839/4196/adszzmc.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:20
BAYRAMOKACHİ KARDEŞİM ŞUAN BELEDİYE İLK YARI BİTTİ ŞU İSTATİSTİKLERE Bİ BAK BELEDİYEYE KARŞI ÇOK İYİ FUTBOL OYNUY TAKIMIM TAKIM OLMAYI BAŞARDIGIMIZ IN KANITIDIR.

http://img405.imageshack.us/img405/6614/besiktasbyksehirbldbilg.png

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:35
SPOR TOTO SÜPER LİG 5. HAFTA

İNÖNÜDE GÜZEL FUTBOLLA BEŞİKTAŞIMIZIN BAŞBELASI BELEDİYE'Yİ 3-0 GİBİ BİR SKORLA RAHAT GEÇTİK.

http://img600.imageshack.us/img600/3972/aezs.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:37
SPOR TOTO SÜPER LİG 5. HAFTA

İNÖNÜDE GÜZEL FUTBOLLA BEŞİKTAŞIMIZIN BAŞBELASI BELEDİYE'Yİ 3-0 GİBİ BİR SKORLA RAHAT GEÇTİK.

http://img600.imageshack.us/img600/3972/aezs.jpg

Takip eden arkadaşlar yorum yazarsanız daha güzel olur ve daha istekli devam ederim :confused:

bayramokachi
20.Ocak.2012, 12:38
evet. zaten taktiğini oturtunca takım alışıyor iyi transferlerde olunca gerisi rahat geliyor zaten .önemli olan derbiler ve uefa grubu .lig kolay

zalim0773
20.Ocak.2012, 12:41
evet. zaten taktiğini oturtunca takım alışıyor iyi transferlerde olunca gerisi rahat geliyor zaten .önemli olan derbiler ve uefa grubu .lig kolay

Şuan Takımın sol tarafından çok memnunum gökhan süzen ve ait fana çok iyi sol tarafı saglamlaştırdım bir daha ki sezonda sag tarafı saglamlaştıracagım

zalim0773
20.Ocak.2012, 13:29
İYİ MAÇLAR ÇIKARMAYA DEVAM

http://img12.imageshack.us/img12/6049/adszsas.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 13:31
İUEFA VARUPA LİGİNDEN MORAL BOZUCU SONUÇ GALİBİYET İÇİN GİTTİK BERABERLİK ALARAK DÖNDÜK.

http://img94.imageshack.us/img94/9577/adszvca.png

zalim0773
20.Ocak.2012, 13:37
İNÖNÜ STADIN DA DEV DERBİ BJK - GS

DİZİLİŞLER
http://img534.imageshack.us/img534/2167/besiktasgalatasaraynizl.png

MÜTHİŞ DERBİNİN SONUCU
http://img39.imageshack.us/img39/9597/besiktasgalatasaraybilg.png

HİÇ BEKLEMEDİGİM BİR SKOR AMA ÇOK GÜZEL FUTBOL OYNADIGIMIZ VE TAKIM OYUNU OYNADIGIMIZI KANITLIYOR BUNDAN SONRAKİ MAÇ FENERBAHÇE DERBİSİ

zalim0773
20.Ocak.2012, 13:40
MÜTHİŞ DERBİNİN TARAFTARA YANKISI

http://img201.imageshack.us/img201/2631/adszkhj.jpg

matias delgado
20.Ocak.2012, 13:55
derbi macı gercekten kaliteli ve zevkli gecmiş sonucta ayrı bi guzel olmus tabe basarılar dilerim...

zalim0773
20.Ocak.2012, 13:59
GS DERBİSİNDEN SONRA BU KADAR KÖTÜ FUTBOL FUTBOLCULARIN KOŞMAMASI VE ERKEN GOL YEMEK TAKIMI DAGITTI VE AGIR YENİLGİ ALDIK AMA YILMIYCAZ ŞÜKRÜ SARAÇOGLUNA GÖMÜCEZ FENERİ

http://img808.imageshack.us/img808/4482/besiktasfenerbahebilgil.png

entolik
20.Ocak.2012, 14:00
Anlatımı biraz daha renklendirmelisin bence. Gelen oyuncuların profillerini koy , lig maçlarından önce spor toto süper liginin logosunu koy felan

zalim0773
20.Ocak.2012, 14:05
Anlatımı biraz daha renklendirmelisin bence. Gelen oyuncuların profillerini koy , lig maçlarından önce spor toto süper liginin logosunu koy felan

Süsleme yapmayı düşünüyorumda nasıl yapıcam onu bilmiyorum eger yardımcı olursanız kariyeri daha da renklendire bilirim.

matias delgado
20.Ocak.2012, 14:05
fener macı kotu olmus oyun yonunden ustunluk yonunden pek bi fark yok gibi ama bitiricilik en buyuk etken olms gibi...

zalim0773
20.Ocak.2012, 14:08
fener macı kotu olmus oyun yonunden ustunluk yonunden pek bi fark yok gibi ama bitiricilik en buyuk etken olms gibi...

telefasi çabuk olcak inş. ilk yenilgimi aldım beşiktaşla

zalim0773
20.Ocak.2012, 14:21
TAKIMDA KONTROLÜ KAYBETMİŞ GİBİYİM TAKIM GERÇEKTEN KÖTÜ OYNAMAYA BAŞLADI ACİL TOPARLANMAMIZ LAZIM BU MAÇLARIN TELEAFİSİ YOK AMA NE YAPALIM

http://img171.imageshack.us/img171/7417/sportotosuperliginlogos.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/8571/genlerbirligibesiktasbi.png

zalim0773
20.Ocak.2012, 14:53
YAVAŞ YAVAŞ KENDİMİZE GELİYORUZ.

http://img443.imageshack.us/img443/5422/adszhyl.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 14:55
BÜTÜN RESMİ MAÇLARIMIZDA İLK 11 DE BAŞLAYIĞ 90 DK FORMA GİYEN GÖKHAN SÜZEN 2 AY TAKIMDAN AYRI

http://img80.imageshack.us/img80/3504/adszhf.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 15:11
SİMAO PENALTIYI ATAMADI HOLOSKO NUN TOPU DİREKTEN DÖNDÜ BECERİKSİZLİK VE KÖTÜ FUTBOL TAKIMI VE FUTBOLUNU ENGELLİYOR

http://img811.imageshack.us/img811/8194/adszwl.jpg

GÜZEL BİR TAKTİK BİLEN VARSA SÖYLEYEBİLİR TAKIMI TOPARLAMAM LAZIM

zalim0773
20.Ocak.2012, 15:12
Ilk Başlarda Iyi Sonuç Aldıgım Taktik Işe Yaramaz Oldu

zalim0773
20.Ocak.2012, 15:50
KÖTÜ FUTBOL DEVAM EDİYO 2 MAÇ ÜST ÜSTTE YENİLGİ KOVULMA SİNYALLERİ VERDİ

http://img338.imageshack.us/img338/4933/adszhjy.jpg

wolffather
20.Ocak.2012, 16:00
Gerçekten tepe taklak gidiyorsun arkadaşım bir ara ver kapat bilgisayarı derin bir nefes al ondan sonra bir daha aç oyunu bakalım işe yarayacak mı ;)

zalim0773
20.Ocak.2012, 16:33
ARTIK YENİLGİ YOK

http://img809.imageshack.us/img809/7417/sportotosuperliginlogos.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/41/adszmol.jpg

zalim0773
20.Ocak.2012, 16:40
Yarn Devam Edecegim

bayramokachi
21.Ocak.2012, 12:00
farkettimde nerdeyse her maç penaltı oluyor ve hepside gol .simao zaten başka işe yaramıyor :D taktiği başta söledim sana .4-1dm-2mc-1amr 1aml - 1st ben bu taktik dışında başarılı olamadım bjk ile.çift forvet imkansız zaten ,forvet ve defans alman şart.kara yı alabilirsin süper oluyor :D forvete movsisyan al .

zalim0773
21.Ocak.2012, 19:19
Oyun Hata Verdi crash dumps :(

entolik
22.Ocak.2012, 00:22
Oyun Hata Verdi crash dumps :(

Lanet lata :0: umarım çözersin hatayı