PDA

View Full Version : Editör'den yabanci sayisi kuralini degistirmek



Lucas Neill
04.Kasım.2012, 19:45
Arkadaslar Türkiye liginde oynarken bildiginiz gibi yabanci sayisi ikinci sezon 6'ya ücüncü sezon 5'e düsüyor. Bu durumu kaldirmak mümkün mü kurali ilk senedeki sekliyle editörden devam ettirebilir miyim ?

azaptar
04.Kasım.2012, 19:58
Valla tamamen kaldırabiliyorsun yabancı kuralını da o da kaldırılır diye düşünüyorum ben bakmadım ama.

ReaList
04.Kasım.2012, 20:01
Ligi yeniden şekillendirmen gerekiyor.

hakankaraduman
04.Kasım.2012, 20:06
Valla tamamen kaldırabiliyorsun yabancı kuralını da o da kaldırılır diye düşünüyorum ben bakmadım ama.

Yeni lig oluşturmadan nasıl tamamen kaldırılıyor?

azaptar
04.Kasım.2012, 20:22
Yeni lig oluşturmadan derken yeniden oyun başlatmayı kastediyorsan onu bilmiyorum.Editörden yabancı sayılmayan futbolcuların ülkelerini ayarlayabiliyorduk 12 de mesela azerbaycan kazakistan filan var orda onların topçuları yabancı sayılmıyor.O sayfaya avrupayı amerikayı artık hangisini istersen ekleyip kurtuluyorduk yabancı kontenjanından.Yani kontenjan kuralı var hala ama yabancı sayılmayan ülkeleri artırıyoruz usül bu.

Flawless Victory
04.Kasım.2012, 20:26
Bu sizin için niye sıkıntı oluyor? Eğer kısa zamanda ŞL Şampiyonu olmak istiyorsanız, bu gerçekte imkânsız gibi.

HeracLes
04.Kasım.2012, 20:30
Yani benim Beşiktaş ile 11 zenci oynatma hayalim vardı geçen yıl ama kaldırmayı becerememiştim. Arkadaş da bu ve bunun gibi sebeplerden ötürü kaldırmak istiyordur diye düşünüyorum.

azaptar
04.Kasım.2012, 20:46
Bu sizin için niye sıkıntı oluyor? Eğer kısa zamanda ŞL Şampiyonu olmak istiyorsanız, bu gerçekte imkânsız gibi.

Avrupa arenasında yabancı kontenjanı mevzuu Türk takımları için birer handikap,bu yüzden kaldırmak isteyenler olabilir normaldir.

cangulerdc
04.Kasım.2012, 21:33
Avrupa arenasında yabancı kontenjanı mevzuu Türk takımları için birer handikap,bu yüzden kaldırmak isteyenler olabilir normaldir.

yamulmuyorsam bu oyunun temel zevki gerçekçiliğindendir... hileyle, hurdayla iyi menajer hissedecekseniz kendinizi buyrun yapmaya devam edin derim ben..

azaptar
04.Kasım.2012, 22:12
Burada yapılan değişiklik bütün Türk takımları için geçerli,sadece kendi takımınıza yapmadığınız için çok da bahsettiklerine uygun bir durum yok ortada.Avrupadaki takımlarla Türk takımlarını olabildiğince eşit şartlarda yarıştırmak diyorum ben buna,biz zaten 1-0 geride başlıyoruz turnuvalara.Bu bir tercih meselesidir,yabancı sınırlamasıyla elde edilen başarılar elbette daha zordur ve daha çok kabiliyet ister.

Centurion
04.Kasım.2012, 22:14
Editör'den Türkiye liginde Türk Vatandaşı olarak oynamak için bekleme süresini 1 seneye indirin.
Takımdaki oyunculardan bir çoğu zaten oyun başında Türk oluyor. Yeni gelenler de 1 sene sonra Türk oluyor.

cangulerdc
04.Kasım.2012, 22:22
Burada yapılan değişiklik bütün Türk takımları için geçerli,sadece kendi takımınıza yapmadığınız için çok da bahsettiklerine uygun bir durum yok ortada.Avrupadaki takımlarla Türk takımlarını olabildiğince eşit şartlarda yarıştırmak diyorum ben buna,biz zaten 1-0 geride başlıyoruz turnuvalara.Bu bir tercih meselesidir,yabancı sınırlamasıyla elde edilen başarılar elbette daha zordur ve daha çok kabiliyet ister.

Bahsettiğim hile, hurda zaten Avrupa'yı kapsıyordu.. Avrupa'da bir kaç lig hariç yabancı sınırı var veya yabancı alımı belli kıstaslarla kısıtlanmış. Avrupa Birliği ülkelerinde birbiriyle oyuncu alışverişi yapan ülkelerdeki oyunculara yabancı demek haksız bir şey olur. Ben Avrupa'da 1-0 eksik başladığımızı düşünmüyorum. Kaliteli lige kaliteli futbolcu gelir.. Romanya'da dediğinize uygun bir yabancı sınırı yok; ama maalesef Avrupa'da bizden son yıllarda daha iyiler. Oyuncuları ise hiç de bizim takımlarımızdakilerden kaliteli değil.
Ama dediğin gibi bu tercih meselesi.. Saygı duyuyorum.

azaptar
05.Kasım.2012, 15:45
Ben başka bir şey diyorum sen başka, Sen bir Romen takımını aldığında 2 3 sene zarfında türk takımlarına göre daha iyi bir kadro kurabilirsin(dediğin gibi yabancı sınırı yoksa orda) oysa her fm de yaşadığım sıkıntıdır bu,mesela elimde çok iyi bir sol bek varken yabancı sınırına takıldığı için dhaa kötü bir türkü oynatmak mecburiyetinde kalıyorum.Bu da Sınırlama olmayan Avrupa takımlarına karşı bizim bir handikapımız.Sen sınırı kaldırınca editörden sadece senn takımın kalkmıyor bütün Türk takımlarının kalkıyor ki bu da diğer hilelerle kıyas-ı kabil bir durum değil.Sen şimdi bütün klüplere 10 milyon avro eklesen bu sadece senn kendi klübüne eklemenle aynı seviyede bir hile olmaz.Ha tabi neticede gerçeklikten sapmış olursun ama hile olup olmaması tartışılabilir.Şu da var tabi sen yapay zekadan daha akıllı olduğun için bütün takımlardan yabancı sınırını kaldırman daha çok senn işine yarar bu da sana kolaylık sağlar orası öyle , hilelik tarafı da burası bence zaten.

canalkan34
19.Kasım.2012, 20:28
Selam, Türkiye ligindeki yabancı sınırını ayarlamanın bir yolu var mıdır bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Üçüncü sezonda toplam 5 yabancı kadroya alınabiliyor ve bu oyunun keyfini büyük ölçüde düşürüyor.
Çözümü bilen varsa yardımları bekliyorum
Teşekkürler şimdiden

Deus Dominus
19.Kasım.2012, 21:28
İşini görebilecek iki yöntem geliyor aklıma. Biri yeni lig yaratmak -komplike bir iş, tüm ligleri gerçek düzeninde oturtmak kısıtlı editörle pek mümkün olmuyor-. İkincisi daha kolay, yine editörle yapıyorsun. Ülkeler kısmına gelip Türkiye'yi buluyorsun. Hangi bölümdü tam hatırlamıyorum ama "years to gain nationality" isminde bir bölüm var. Karşısında "10" yazar. Bu rakamı azaltarak Türk vatandaşı olma süresini düşürebilirsin yabancı oyuncuların. 1 yaparsan, bir sezon takımında bulunan yabancı oyuncu, Türk vatandaşlığı hakkı kazanır, o da sende rahat edersin :)

ReaList
19.Kasım.2012, 22:25
Editör'de Türkiye'yi Avrupa Birliği üyesi yapıp, Avrupa Birliği serbest alanına Türkiye'yi ekledin mi en azından Avrupa kökenli oyuncuları kontenjana takılmadan oynatabilirsin ligi ve kuralları sıfırdan kurmak uzun sürebilir.

Carnage694
06.Şubat.2013, 13:12
Bildiğiniz gibi yabancı sınırı gittikçe düşüyor.Ben yabancı sınırını 5 ten 6 a çıkarmak istiyorum.Nasıl yapabilirim ? Belirtiyorum yabancı sınırını kaldırmayacağım sadece eski haline getireceğim 6 ve sınırsız yabancı kadroda bulundurma.Editor'e girdim ancak böyle bir ayar bulamadım.

ReaList
06.Şubat.2013, 13:17
http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=111505

Kısmen yardımcı olacaktır.

Spe1907
06.Şubat.2013, 13:29
Tek yolu yeni bir lig oluşturup takımları oraya alman.

Carnage694
06.Şubat.2013, 13:33
İşte ben böyle bir şey istemiyorum yabancı olmasın demiyorum sadece yabancı ilk 11 de 6 kadroda sınırsız olsun diyorum.


Tek yolu yeni bir lig oluşturup takımları oraya alman.

Hadi ya :icon_cry: Geçen sene böyle bir şey yoktu peki o zaman teşekkürler.

Carnage694
06.Şubat.2013, 13:34
Sorun çözüldü

mustiUA
06.Şubat.2013, 15:08
Kayıtlı oyuna bi müdahale yapılıyor mu bu konuda meraktan soruyorum :)

wolfson
28.Ağustos.2013, 18:14
Sorun çözüldü

çözüldü de nasıl çözüldü bi yazsaydı :D seneye 5+3 ve ya 6+0+4 olmayacağı adam gibi en azından 6+2+2 olacağı garanti. İlk sezon 6+0+4 2. sezn 6+2+2yi nasıl sağlarız?

xwerswoodx
05.Eylül.2013, 03:30
Türkiye liginin lig ayarlarına girip antlaşmalar kısmına avrupa birliğini eklerseniz tüm ab vatandaşları yerli gibi işlem görecektir. Yada yabancı sayılmayan kıtalar seçeneğine girip tüm kıtaları ekleyin, veya üşenmiyorsanız tüm ülkeleri yabancı sayılmayan ülkeler kısmına ekleyin, yaklaşık 250 tane.

Edit: Tüm takımlar için sınırı kaldırdığın zaman bunun çokta aşırı bir hile olacağını sanmıyorum çünkü sonuçta kendine yapmıyorsun, eğer gidip iyi bir oyuncuyu takıma hileyle getirirsen o zaman kabul edebilirim hileyi ama sonuçta bir ligi tamamen etkileyen bir şeyin hile olması mümkün değil. Yani eğer öyle sayılıyorsa, İngiltere, İspanya vs. hep hileyle şampiyon oluyor zaten o yüzden takmayın fazlada kafaya :D Ek olarak sadece AB vatandaşlarını yabancıdan saymazsan daha güzel olabilir en azından Avrupa ülkelerinde olan bir antlaşma bu, yani oyunun tadını pek kaçırmaz ama tüm kıtaları eklersen biraz saçma oluyor :)