PDA

View Full Version : Selçuk İnan Kondisyon Sorunu



burakofly
07.Kasım.2012, 13:26
Arkadaşlar geçen sene tüm maçlarda 90 dk oynamış ve ceza almamış Selçuk oyunda 60 dk bile çıkaramıyor..

grkm33
07.Kasım.2012, 13:45
Benim kariyerimde takımın en iyisi 90 dk da çok rahat çıkarıyor.

sentugo
07.Kasım.2012, 13:52
Selçuk İnan'a pres yaptırmamak ya da az yaptırmak gerekiyor.

Centurion
07.Kasım.2012, 22:01
iyi de gerçekte öyle değil ki, Box to Box midfielder adam ...

Lucas Neill
07.Kasım.2012, 22:03
Bende de 90 dkyi zor cikariyor 15 dayaniklilik az gibi geldi ki bu adam iki senedir 2 orta saha oyuncusundan biri her ne kadar preslerde kanatlardan yardim da alsa her mac son dkya kadar kosup mücadele ediyor.

HeracLes
07.Kasım.2012, 22:06
Beyler 15 dayanıklılıkla rahat 90 dakika oynaması lazım. Ya çok darbe alıyordur ya da taktiğinizde ona çok iş düşüyordur yani çok koşuyordur. Milli takım ile birlikte Beşiktaş'ı yönetiyorum. Milli takımda hiç 70'in altına düştüğünü görmedim.

E.Cartman
07.Kasım.2012, 22:22
Aynen bende de bi sorun olmadı hiç muhtemelen taktiğinizde ya da antreman sisteminizde bi sıkıntı vardır.

burakofly
10.Kasım.2012, 13:41
bende sadece oyun kurucu o yüzden mi düşüyor oyundan acaba?

lionelforlan
10.Kasım.2012, 13:43
Ben oyun kurucu hücum oynatıyorum bende hiç bir sorun yok