PDA

View Full Version : Son vuruşlar



peker_553
25.December.2014, 22:32
Arkadaşalr takımım çok iyi gidiyor pozisyanlar giriyoruz ama son vuruşlarda çok ciddi bi sıkıntı var bunun için bi öneriniz var mı ? antreman da ve ya taktiklerden mi bişey yapmam gerekiyor.Bu durum canımı çok sıktı bi çözüm yok mu.Ya da bu durum fm güncellemesiyle alakalı bişey mi sizde de aynı durum söz konusumu

NoCry
26.December.2014, 00:44
aynı lanet sorun bendede var sacma sapan ataklar kacıyo kafayı yemek uzereyım

pusathan01
26.December.2014, 01:19
Bende ilk iki sezonumda vardı geçen sezon ve bu sezon 3 lü forvete döndüm yine çok kaçıyor ama çokta atıyorum. Yediğimden fazlasını attığımdan sıkıntı olmuyor.

kraliyetnet
26.December.2014, 10:41
4. sezonumu oynuyorum R. mad. ile 3. sezonumda 141 gol attım :) ama cok kacıyor o konudakatılıyorum. daha az kacsa 200 ü görcekti oda sacma olurdu. böylesi iyi bence her pozisyon gol olsa sacma olurdu.

peker_553
26.December.2014, 11:06
4. sezonumu oynuyorum R. mad. ile 3. sezonumda 141 gol attım :) ama cok kacıyor o konudakatılıyorum. daha az kacsa 200 ü görcekti oda sacma olurdu. böylesi iyi bence her pozisyon gol olsa sacma olurdu.

yaw kardeşim sen R.madrid ile oynuyon da ben M'gladbcah ile oynuyom pozisyonlar kaçıyor tek kale oynuyorum rakip takım gelip kontradan bi gol atıp maçı bitiriyor.Biz napak ölek mi :D

aytekin79
26.December.2014, 11:09
yaw kardeşim sen R.madrid ile oynuyon da ben M'gladbcah ile oynuyom pozisyonlar kaçıyor tek kale oynuyorum rakip takım gelip kontradan bi gol atıp maçı bitiriyor.Biz napak ölek mi :D

Maç antremanında hücum organizasyonları üzerine çalışmayı denesenize. Bir de soğukkanlılığı düşük forvet oyuncuların sebep olabilir .Yani aslında değişken var ve bu durumu en iyi sen görebilirsin dostum :)

peker_553
26.December.2014, 13:03
Maç antremanında hücum organizasyonları üzerine çalışmayı denesenize. Bir de soğukkanlılığı düşük forvet oyuncuların sebep olabilir .Yani aslında değişken var ve bu durumu en iyi sen görebilirsin dostum :)

Valla bilmiyom sanki bug gibi geliyor forvet oyuncularım çok saçma vuruşlar yapıyor kaleciyle karşı karşıyaykenn anlamadım gitti oyundan bi türlü istediğim zevki alamadım birini yapıyolar diğerini bozulyorlar başarıya ulaşamadım :)

NomrukaN
26.December.2014, 15:55
Aslında ben çok şikayetçi olsam da bu durumdan memnunum. Mesela Kerem Bulut her girdiği pozisyonu gol yapsa zaten Real Madrid'de oynardı. Gel gelelim soğukkanlılık, karar verme, kararlılık gibi özellikler etkiliyor bunu. Soğukkanlı olmayan oyuncu pat diye şut çekebiliyor. Kadroyu bundan sonra buna göre şekillendirmek lazım.
Bir de, mesela Hürriyet Güçer'in profiline bakarken "Şut çekmek yerine pas vermeyi dener" diyor. Bu oyuncunun gereksiz şutlar çekmesini önlüyor. Cidden maçta Hürriyet Güçer'in uzaktan gereksiz şut denediğine pek şahit olmuyorum.
Bir de mesela kanatta Erman Kılıç önceki sezona göre çok daha fazla top öldürüyor. Topu sürmek ya da pas vermek yerine ayağında dolaştırıp kaptırıyor. Tamam hala iyi oynuyor ama iki kanat da aynı şeyi yapınca, kanatlardan ilerleyen takım çuvallıyor. Canberk Aydın'ı buldum aldım. Hızı, hızlanması ve top sürmesi gayet iyiydi. Genç bir de, öyle bir koşuyor ki şimdi, canavar gibi. Sezonu 2 golle açtı kerata.

O yüzden forvette bitiricilik yerine soğukkanlılık ve karar verme aramak lazım. Kararlılık da önemli tabi. Israrla, sabırla pozisyonun olgunlaşmasını beklemek yerine "Eeeh başlarım sizin yapacağınız işe" edasıyla şut deneyebilir.

Bencil oyuncular ona keza, golü ben atacağım diye pozisyonları heba edebilir.

kraliyetnet
26.December.2014, 15:59
aslında ben çok şikayetçi olsam da bu durumdan memnunum. Mesela kerem bulut her girdiği pozisyonu gol yapsa zaten real madrid'de oynardı. Gel gelelim soğukkanlılık, karar verme, kararlılık gibi özellikler etkiliyor bunu. Soğukkanlı olmayan oyuncu pat diye şut çekebiliyor. Kadroyu bundan sonra buna göre şekillendirmek lazım.
Bir de, mesela hürriyet güçer'in profiline bakarken "şut çekmek yerine pas vermeyi dener" diyor. Bu oyuncunun gereksiz şutlar çekmesini önlüyor. Cidden maçta hürriyet güçer'in uzaktan gereksiz şut denediğine pek şahit olmuyorum.
Bir de mesela kanatta erman kılıç önceki sezona göre çok daha fazla top öldürüyor. Topu sürmek ya da pas vermek yerine ayağında dolaştırıp kaptırıyor. Tamam hala iyi oynuyor ama iki kanat da aynı şeyi yapınca, kanatlardan ilerleyen takım çuvallıyor. Canberk aydın'ı buldum aldım. Hızı, hızlanması ve top sürmesi gayet iyiydi. Genç bir de, öyle bir koşuyor ki şimdi, canavar gibi. Sezonu 2 golle açtı kerata.

O yüzden forvette bitiricilik yerine soğukkanlılık ve karar verme aramak lazım. Kararlılık da önemli tabi. ısrarla, sabırla pozisyonun olgunlaşmasını beklemek yerine "eeeh başlarım sizin yapacağınız işe" edasıyla şut deneyebilir.

Bencil oyuncular ona keza, golü ben atacağım diye pozisyonları heba edebilir.
sonuna kadar katılıyorum cok güzel özetlemişsin.