PDA

View Full Version : Site Yeniden mi yapılandırılıyor?



tosunpasa
21.Ekim.2006, 09:50
evet arkadşalar sitede "yeni konu aç" gibi işaretler in rengi ve şekli değişmiş acaba yeni yayaın döneminde yapılacağı söylenen yeni tsiye mi geçiliyor yoksa ufak bi değişiklik mi?bu da bi ss:
http://img137.imageshack.us/img137/8489/ads305zts0.th.jpg (http://img137.imageshack.us/my.php?image=ads305zts0.jpg)

meddah
21.Ekim.2006, 09:56
Site değil forum.. Versiyon yükseltme yapıldı.
Geçiş işleminin tam göbeğine denk gelmişsin galiba..

Bir müddet basit hatalarla karşılaşabilir, eksik noksan ksımlar görebilirsiniz, zaman içinde düzeltilecekler..

tosunpasa
21.Ekim.2006, 09:59
öncelikle siteye forum dediğim için özür dilerim: )) şaka bi yana ilgilendiğin için sağol mehmet abi

IcedEarth
21.Ekim.2006, 10:14
yeni tasarım harika olmuş tebrikler turksportal

tosunpasa
21.Ekim.2006, 10:31
evet kesinlikle süper bi tasarım olmuş umarım devamı gelir

mgungor
21.Ekim.2006, 14:53
gerekiyodu versiyon yükseltilmesi...

yavuuzzzz
21.Ekim.2006, 14:59
evet bir sorun daha var mesela o kadar mesaj yazıyorum hep aynı kalıyor :mad:

Nedvedmania
21.Ekim.2006, 15:02
evet bide site ingilezce oldu(butonlar felan)

barahir
21.Ekim.2006, 15:09
bide benim avatar gözükmüyo:)

Krusty
21.Ekim.2006, 15:10
bide benim avatar gözükmüyo:)
Yoo ben görüyorum senin avatarı. :)

tosunpasa
21.Ekim.2006, 15:11
bide benim avatar gözükmüyo:)

avatarın gözüküyo yani en azından ben görüyom :D

ArJeN_hamdinho
21.Ekim.2006, 15:13
Sitenin bazı yerleri ingilizceeee
Bu Türkçe olarak düzenlenecekmi??????????

barahir
21.Ekim.2006, 15:15
avatarın gözüküyo yani en azından ben görüyom :D
walla bende gözükmüyo:D hatta tek ben değil bikaç kişininki gözükmüyo. herneyse düzelir nede olsa.