PDA

View Full Version : Player Interaction (Oyuncu Etkileşimi)



ekurcenli
01.Ağustos.2006, 18:03
ben bir sey sormak istiorum beyler bu menejer lik ozelliklerinden

hand on aproach ve club/player loyalty nasil gelisitirilior///:(


valla gelistiremedim...

birde eski oyunlada cm 03-04 de....ayni takimla belirli bir yil oynadigin zaman senin favourite club listene takim in adida ekleniordu

ve ayrica iyi oynayan oyuncular favourite player in oluordu ..

sorum fm 07 de boyle birsey varmai cunku leeds te 2017 deyim butun basarilari kazandim..hallf of fame e bile girdim ama ama leeds hala sevdigim olmadi//:)

rayuchi
05.Ağustos.2006, 00:43
Genc bir oyuncum, deneyimli oyuncumdan ders aliyor su anda
Ben istemistim ama simdi iptal etmek istiyorum. Nasil yapildigini bilen var mi ?

cydel
14.Ağustos.2006, 09:00
Burak ellerine sağlık oyunda faydalı olacak bilgiler, teşekkürler

Burak Duran
27.Ekim.2006, 21:41
Bu bölümde Player Interaction menüsüne değinmek istiyorum

Gençlere ders
Evet oyunumuzun yeni özelliklerinden biride abilerin genç oyuncuları yetiştirebilmesi...
Bu özellikten faydalanmak için takımımızın 18 yaş altı kadrosundaki yetenekli oyuncuları seçmenizi tavsiye ederim. oyuncunun üzerine tıkladıktan sonra player interaction a tıklıyoruz orda Learn from player diye bir başlık var orda bu oyuncuyu hangi oyuncunun yetiştirebileceği yazıyor. Bunu sağ alt köşedeki oyuncu ismine tıklayarak değiştirebiliyoruz.İstediğimiz oyuncuyu seçtikten sonra karşımızda 3 seçenek kalıyor. Bunlar:

1. State that you see ..... as the ideal role model for ..... : Bunu seçerseniz genç oyuncu bu oyuncunun bütün özellikerlini alır

2. State that you think ..... would benefit by adopting ......'s approach to the game: Burda sadece oyun stilini örnek alır

3. State that you think .... can learn from ....: Burda ise çok az bir gelişme sağlayabilirsiniz.

Devamı İçin Tıklayın: http://www.turksportal.net/makale/fm/468/

Scocco
27.Ekim.2006, 21:47
Burak bilmiyordum gercekten cok faydali bilgiler. Paylastigin icin tesekkurler.
Bende su an Emre Colak"in idolu Hasan Sas

ms1907
27.Ekim.2006, 21:51
bnde can arata luganoyu sectim müthiş bi olay bide oyuncular staff ve oyuncu önerebiliyolar size isterseniz...

Burak Duran
27.Ekim.2006, 21:54
Staff ve oyuncu önerme olayıyla yıldız oyuncunuzun istediği kişiyi getirirseniz oyuncunuzun morali çok yükseliyor ve inanılmaz verim alıyorsunuz

zootbug
27.Ekim.2006, 22:13
oyuncunun oyuncu önermesini nasıl yapıyoruz

Burak Duran
27.Ekim.2006, 22:22
ilk mesaja ekledim....

Eray Dengiz
27.Ekim.2006, 22:24
Süper oldu bu özellik Burak.. Ellerine sağlık.

akgulfb
27.Ekim.2006, 23:19
kardes ellerine saglik gercekten cok faydali bir bilgi sunmussun.Oyunun turkcesinde de bu bolumler ins tr olr

rayback103
27.Ekim.2006, 23:45
performans'ını öwebiliyormuyuz peki medya'ya . . .
ben sadece bi rest bölümü war bide onn yanı sıra signing war oda transfer galiba tam anlamadm açıkarsanyz sewinirim back room falan filan diyor bir yerdede tamamını bilen açıklarsa çok sewiniriz :D . . .

akgulfb
27.Ekim.2006, 23:52
recommend staff addition bolumunu de aciklayabilr misin ricA etsem !!! :D

anadolu184
27.Ekim.2006, 23:58
bu eklenti super mis herkese kesin faydasi olur saolasin ii dusunmusler...

Burak Duran
28.Ekim.2006, 00:07
yeni bilgileri ekledim bu menüyle ilgili anlamadığınız yer olursa sorun ilk mesajıma ekliyim

EkReM_GS
28.Ekim.2006, 00:32
bak iste bu calisma guzel olmus cok cok tskler...

akgulfb
28.Ekim.2006, 00:38
gercekten oyunun en can alici kisimlarindan birine buuk bi katkin oldu cok saol:D

Sekopej
28.Ekim.2006, 00:39
Burak ellerine sağlık oyunda faydalı olacak bilgiler, teşekkürler...;;)

Burak Duran
28.Ekim.2006, 00:57
yardımcı olabildiysem ne mutlu dediğim gibi bu menüyle ilgili başka anlaşılmayan yer varsa açıklık getirebilirim

Omerdinho
28.Ekim.2006, 01:28
Bilgiler icin sagol

uAOnuR
28.Ekim.2006, 01:28
Verdigin bilgiler için teşekkürler..

aLka
28.Ekim.2006, 02:13
gerçekten harika..çok saol

Burak Duran
28.Ekim.2006, 02:25
yazı sitemize eklenmiştir linki ilk mesajdadır...

fmsmyrna
28.Ekim.2006, 12:02
çok güzel teşekkürler saol bende acaba bunlar ne demek diodum

RoNNiE91
28.Ekim.2006, 12:14
bende ingilizce oldugu icin tam anlamiordum acikladigin icin saol

GeNç KaRTaL
28.Ekim.2006, 12:33
bilgilendirdiğin için sağol açıkcası ingilizce olduğu için anlamıyordum

Mateja-Burak
28.Ekim.2006, 13:32
abi çok saol ya
bunların hiçbirini bilmiodum

Emurafu
28.Ekim.2006, 13:37
Valla ben de yeni ogrendim cok sagol kardes

JunkChorn
28.Ekim.2006, 13:41
tesekkurler abi ellerine saglık

enesao
28.Ekim.2006, 13:46
bunlari biliyodum ama yinede ellerine saglik diger arkadaslara faydali olacaktir..

emir cavak
28.Ekim.2006, 13:50
valla bunları çok iyi düşünmüşler

MaTRaKaN
28.Ekim.2006, 15:01
çok güzel bilgiler

francesco10
28.Ekim.2006, 22:24
hic dikkat etmemistm adamm, saolsn

senderson
28.Ekim.2006, 23:48
cafercanı aldım dedim öğren kezmandan ne öğrenebilirsen bide beğenmedi yok ben bundan ne öğrencem fln diyor yahu:DBuarada Alex in istediği Luizao(DC)yu aldım.Önümüzdeki transfer dönemi ikiside gidecek:D

sukrusevim
29.Ekim.2006, 02:20
Eller'ne saglik iyi oldu....

kusdal_e
29.Ekim.2006, 15:57
eywallah dostum cok iyi bi paylasim eline saglik tekrar

Krusty
29.Ekim.2006, 16:05
Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.

fmsmyrna
29.Ekim.2006, 18:11
ben olcan a alex i kerim ede yozgatlı yı örnek almasını söledim

narakan1969
31.Ekim.2006, 01:05
bilgiler gercekten ise yarar cok tesekkur ederim sag olun

dhuntgen
31.Ekim.2006, 12:48
cafercanı aldım dedim öğren kezmandan ne öğrenebilirsen bide beğenmedi yok ben bundan ne öğrencem fln diyor yahu:DBuarada Alex in istediği Luizao(DC)yu aldım.Önümüzdeki transfer dönemi ikiside gidecek:D

:) :) :) dostum alex in önerdiği adamları alma baksana gelenlere beş para etmez. lugano oyunda iyi ama.

bayrak111
31.Ekim.2006, 16:46
işte bu süper.....
benim istediğimi tam 12 ten vurdumuz(/h) (/h) (/h) (/h) (/h) (/h) (/h) (/h) (/h)

Carlsberg
02.Kasım.2006, 12:49
guzel ozellikmis

fransadadogdu
02.Kasım.2006, 15:24
kardes ellerine saglik

sasa_ilic_22
02.Kasım.2006, 21:31
saolsın kardes

cengizvarts
02.Kasım.2006, 21:34
süper birşey oldu emeğe saygı ellerine sağlık

incredible
03.Kasım.2006, 22:07
güzel bir yenilik...

BaD BoY
04.Kasım.2006, 21:05
nasıl iptal ediliyor

tomson
08.Kasım.2006, 03:40
faydalı bilgi, teşekkürler.

fberen
08.Kasım.2006, 18:43
saolasin coook ii olmus

S-B-Z
13.Kasım.2006, 18:39
sağolasın burak çok faydalı bir çalışma olmuş.yalnız bende oyuncunun idol seçmesi için gerekli olan secenekler yok yada ben görmedim.diğer antrenör önerme,yada oyuncu önerme gibi secenekler oyuncuyu medyaya övme ve tatile gönderme secenekleri var ama onları göremedim bi türlü :(

Baris Ucar
16.Kasım.2006, 21:59
valla ben mehmet sedefe deli ibo ornek olsun dedim. mehmet sedef ibodan daha ii oldu hahaha

Jeam Beam
18.Kasım.2006, 03:24
bunlari biliyodum ama yinede ellerine saglik diger arkadaslara faydali olacaktir..

YnS86
22.Kasım.2006, 02:42
emre colagi hasan a verdim bakalim nasil olacak iyi oldu bunu ogrendigimiz saolasin;;)

Burak Duran
22.Kasım.2006, 19:31
sağolasın burak çok faydalı bir çalışma olmuş.yalnız bende oyuncunun idol seçmesi için gerekli olan secenekler yok yada ben görmedim.diğer antrenör önerme,yada oyuncu önerme gibi secenekler oyuncuyu medyaya övme ve tatile gönderme secenekleri var ama onları göremedim bi türlü :(

abi genç oyuncularda dene bunu bende her oyuncuda çıkıyor

sergenNn
23.Kasım.2006, 15:40
Bazı oyuncularda gözükmüyo.Ben yeni gelenlere baktığımda gözükmemişti.Ayrıca almadığımız bir oyuncuyla ilgilide yeni birşeyler var galiba.Onların çevirisini göremedim.Ben göremediysem özür.

zaga51
30.Kasım.2006, 17:47
arkadaslar hos guzelde oyuncu genc oyuncuyu calistirtmasini nasil biraktiracagiz bu arada burak calisma mutisssssssssssss

toutatis
06.Aralık.2006, 03:00
Çok güzel bir araştırma olmuş. Tebrik ederim. Teşekkür ederim :)

iceman83
12.Aralık.2006, 15:51
saol arkadaas baya ise yarior

esmeria
12.Aralık.2006, 17:14
saol çok işe yarıyo

bjkmete
12.Aralık.2006, 17:23
Çok güzel bir paylaşım teşekkürler

omer-faruk-14
13.Aralık.2006, 20:47
çok süper bişimiş hemen deniyorum...
_____________________________________
Herkes Ronaldinho olmak ister
Ama ben o olmak istemiyorum
Ben FERNANDO TORRES olmak istiyorum

fatalflex
14.Aralık.2006, 20:48
fm günden güne kendini yenilio yine harika bi özellik çıkartmış oyuncuları eğitmek için çok teşekkürler sigames yaptığın yeniliklerle oyundan kimse kopamıo :D

sanalbela44
15.Aralık.2006, 12:24
helalsin hocam saol bu çok güzel bir özellik..!

chooper
16.Aralık.2006, 19:39
cok tesekkurler ellerine saglık
bı sorum olcak ne kadar zman ıcınde o ozellıklerı kazanıyor

achmad_fb
25.Aralık.2006, 16:19
valla bunu öğrendiğim çok ii oldu sağolasın

kolpacino
25.Aralık.2006, 16:21
tutor olayı işe yarar genelde ama kazmalara fayda etmez zaten

Cengo
29.Aralık.2006, 03:42
Rest bölümünü yazmamışsın Burak :)

dj_senol
29.Aralık.2006, 11:24
aynen ya rest bölümü nerde?

Burak Duran
31.Aralık.2006, 19:41
ben dedim istek gelirse yazarım sadece özel eğitimle başladım anlaşılmayan varsa sorun yazarım dedim eğer arkadaşlar anlamadıysa açıklarız orayıda sorun değil


yeni bilgileri ekledim bu menüyle ilgili anlamadığınız yer olursa sorun ilk mesajıma ekliyim

omer-faruk-14
31.Aralık.2006, 20:40
çok ii de ben de oyun Türkçe en üstte dediklerinin de Türkçe'sini izah etsen çok ii olur

BACKER
02.Şubat.2007, 00:21
daha yeni öğreniyorum:D

ufukcan37
07.Şubat.2007, 15:12
Bu bölümde Player Interaction menüsüne değinmek istiyorum

Gençlere ders
Evet oyunumuzun yeni özelliklerinden biride abilerin genç oyuncuları yetiştirebilmesi...
Bu özellikten faydalanmak için takımımızın 18 yaş altı kadrosundaki yetenekli oyuncuları seçmenizi tavsiye ederim. oyuncunun üzerine tıkladıktan sonra player interaction a tıklıyoruz orda Learn from player diye bir başlık var orda bu oyuncuyu hangi oyuncunun yetiştirebileceği yazıyor. Bunu sağ alt köşedeki oyuncu ismine tıklayarak değiştirebiliyoruz.İstediğimiz oyuncuyu seçtikten sonra karşımızda 3 seçenek kalıyor. Bunlar:

1. State that you see ..... as the ideal role model for ..... : Bunu seçerseniz genç oyuncu bu oyuncunun bütün özellikerlini alır

2. State that you think ..... would benefit by adopting ......'s approach to the game: Burda sadece oyun stilini örnek alır

3. State that you think .... can learn from ....: Burda ise çok az bir gelişme sağlayabilirsiniz.

Devamı İçin Tıklayın: http://www.turksportal.net/makale/fm/468/

cok faydalı oldu tesekkurler

eXcitinG
07.Şubat.2007, 15:25
Bide yeni bir genc oyuncu aLdıysanız onun stiLi kime benziyorsa onun eğitmesi daha sağLıkLı oLuyor .. meseLa ben nizamettini aLdım manisadan..adamda burakLa benzer yapıda yazıyordu ben gittim deLgadoya caLıstırdım hic özeLLik kazanamadı ama burak caLıstırınca bütün özeLLikLerini kaptı bunLarada dikkat etmek gerek

kazma
08.Şubat.2007, 11:16
bana oyuncu oner diorum onermio naapcam

Wesley Sneijder
08.Şubat.2007, 14:43
Kaka'ya sordum Cicinho dedi.
Cicinho gel dedim o gelmedi.

Şiir gibi oldu bea. :D
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:

çok ii de ben de oyun Türkçe en üstte dediklerinin de Türkçe'sini izah etsen çok ii olur
Player Interaction -> Oyuncu etkileşimi
Bunu bir futbolcunun profiline girdiğinde göreceksin. Teklif yap falan var ya, onun altında...

AcidMaxx
08.Şubat.2007, 23:18
ben üçüncüyü kullanıyordum.. bundan böyle birinciyi de kurcalarım :) sağol

aysem
13.Şubat.2007, 22:51
tsk ederim cok faydali oldu

deniz.91
15.Şubat.2007, 10:14
çok güzel bu yaw ümit karan özgürcana ders veriyo mondragon serkan kırıntılıya ders veriyo song serdar kesçiye ders veriyo:)

moonlight
15.Şubat.2007, 19:54
18 yaş paf kadrosuna geliyorum oyuncunun üstüne tıklıyorum player interaction diye bir şey (bende oyun türkçe nerde bu) yardımlarınızı bekliyorum
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
buldum sağol beylerü

salihs83
16.Şubat.2007, 14:59
Bura Kardes Cok Saolda Bunun Resİmlİ Anlatimi Yokmu Kardes Ya...
Genc Oyuncuyu Oyuncu EtkİleŞİmİne Gİrİp Sag Alttan Oyuncu Secerekmİ Egİtİm Almasini Sagliyoz???
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Ok Kardes CÖzdÜm Olayi Saolasin...

eGowiCh
17.Şubat.2007, 03:04
Çok faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler.

Mr.CordiaL
18.Şubat.2007, 22:20
gerçekten cok ii bi çalışma olmuş eline saglık:D sayende takım süper

asi_mawi
25.Şubat.2007, 14:56
bazı genç oyuncular her verilen oyuncunun bütün özelliklerini alırken bazılarıda hiçbir özellik alamıyorlar potansiyelleride varken üstelik sebebini bilen varmı
birde bazı oyuncularda kendi kendine uzaktan şutlar özelliği oluşuyor başkada birşey çıkmıyor antrenman ın bir ilgisi varmı bununla ilgili bilgisi olan varmı

usrobotics
25.Şubat.2007, 17:11
walla fbyle oynuyorumbi tane bile ise yarar genc yok bi volkan babacan var kalede gs de surusune bereket oyuncu var.

ForeverGs
25.Şubat.2007, 17:34
super bi bilgi saol

asdMB
04.Mart.2007, 16:38
çok saol cok yararlı bılgıler

noescape85
19.Mart.2007, 13:27
Öncelikle bu bölümde Türkçeleştirme çalışması yapılmamış cümleleri açıklamaya çalıştım. Ve ŞU BAŞLIKTA (http://www.turksportal.net/makale/fm/468/) açıklanan yerlerin dışında kalan cümleler üzerinde durdum..

İngilizcem harika değildir :p Hatta çakmam fazla :D Ama anladımki oynarken biraz kendimi kasıp bu cümleleri araştırmadıktan sonra ( prolarla vs :D ) oyundan aldığım zevk düşüyordu :confused:

İlk önce buraya girin : http://www.turksportal.net/makale/fm/468/ ve burada anlamadığınız yer kalmasın bence ;;) Sonrada oyuncu etkileşimine girdiğiniz zaman başka cümleler gördüğünüzde aa bunlar ne diceksiniz; işte o zaman bu başlığa tekrar dönün ve burayı anlamaya çalışın :D

Kendi Oyuncunda (Oyuncu Etkilesimi)
Kendi oyuncunun profiline gelip,oyuncu etkileşimine girip karşılacağınız yerler:

1. Recommend staff addition.
A. Ask Ahmet if he can recommend a coach as a potential new addition to the club.
B. Ask Ahmet if he can recommend a scout as a potential new addition to the backroom staff.
>>>>>
Kısaca;
1.Oner
A. Koc Oner
B. Gozlemci Oner.



2. Recent Form.
A. Tell the press that you are delighted with recent performance.
B. Tell the press that you are pleased with recent play.
C. Tell the press that you think with recent play is acceptable.
D. Tell the press that you think with recent form is subpar.
E. Tell the press that you are disappointed with recent play.
F. Tell the press that you are deeply upset with recent slump.
>>>>>
2.Formunu Soyle
A.Son zamanlarda oyununda,zevk verdigini söyle
B.Son zamanlarda oyunundan memnun oldugunu söyle
C.Son zamanlarda oyunundan,kabul edilebilir,orta derecede oynadigini soyle.
D.Bilmiyorum :D subpar ne demek arkadaşlar :D yok valla böyle bi kelime,yanlış yazmışlar galiba :p buna yakın birşeyde bulamadım:rolleyes:
E.Son zamanlarda oyununda, hayal kırıklığına ugradigini soyle.
F.Son zamanlarda oyunundan,rahatsiz oldugunu,begenmedigini soyle.



3.Rest Player.
A. State that you are considering giving a prolonged rest from matches.
B. State that you are considering giving a rest for a couple of weeks.
C. State that you are considering giving a rest for a week.
>>>>>
Beni bu tercümeleri araştırmaya iten sebep burası olmuştur :p
Hani ekranda ipuçları geçer ya, orada yazardı hep oyuncuyu oynatmayacağın zaman; ona onu dinlendireceğini söyle o zaman üzülmez yazar.Bu noktada bunu aramamla bu tercümelere sahip oldum işte :p
3.Oyuncuyu dinlendir
A.Uzun sure boyunca dinlendirecegini soyle.
B.Bir kac hafta boyunca dinlendirecegini soyle.
C.Bir hafta boyunca dinlendirecegini soyle.


Şimdi geldik başka bir takımdaki oyuncunun profiline girdiğimiz zaman; oyuncu etkileşiminde karşılaşılan bölüme ;;)

1.Admire.
A. Tell the press that you are in awe of ability.
B. Tell the press that you regard to be a quality player.
C. Tell the press that you are an admirer of talents.
>>>>>
1. Takdir et.
A. Yeteneğine saygı duydugunu söyle.
B. Kaliteli bir oyuncu oldugunu söyle.
C. Yeteneklerinin bir hayranı olduğunu söyle.



2.Declare Interest.
A. Tell the press that you will do your utmost to sign.
B. Tell the press that you are interested in signing.
C. Tell the press that you are looking into the possibility of signing.
>>>>>
2. Bildir.
A. Almak icin elinden geleni yapacagini soyle.
B. Ilgilendigini soyle.
B. Ilgilendigini ama olanaklarina finans durumuna baktigini soyle.

İşte bu kadar, oyuncu etkileşimi bölümünde; yukarıda verdiğim linkle beraber eksik yer kalmadı. Deneyin , oyunun tadı daha çok çıkıyor :p
Herneyse hepinize iyi oyunlar ;;)
Tekrar söyleyeyimde çatlak sesler çıkarsa canımı sıkmasın, en son lisede görmüştüm ingilizce, iyi değildir kendi çabamla birşeyler tercüme etmeye çalıştım, eksik veya yanlış gördüğünüz yerleri söyleyinde düzeltmiş olalım bizde ;;)

Saygılar, written by иo escape ( bilen bilir :cool: )
Turksportal...

the_imam912
19.Mart.2007, 14:22
saolasın gzl çalışma....

pes4ever
19.Mart.2007, 19:47
saol subpar super demek degiisik bi yazilisi
mesela be cause cuz' dıe yazıolar ya ole :)

Wesley Sneijder
19.Mart.2007, 20:11
Süperin en üstte olması gerekirdi ama...

eren97
19.Mart.2007, 21:22
Saol super calisma

Omerdinho
19.Mart.2007, 21:29
saol subpar super demek degiisik bi yazilisi
mesela be cause cuz' dıe yazıolar ya ole :)

Player i de plea olarak yaziyolar :D

Melanelf
20.Mart.2007, 07:44
sağol ii bi calısma

noescape85
22.Mart.2007, 21:54
Buda var bak,bunlada karsilastim.
Eger baska takimda genc bir oyuncunun profiline girdiysek.

Tell the press,that you think will be a star player.
Tell the press,that you think is showing a lot of potential.
Tell the press,that you think is showing some promise.

Ona; onun bir yıldız oyuncu olacagini soyle.
Ona; potansiyelinin oldugunu ve bunu gosterdigini soyle.
Ona; gelecek vaadettigini soyle.

spider3784
23.Mart.2007, 19:23
birde şeler bi takımla maç yapmadan önce o takımın bi oyuncusunu övebileceğimiz konuşmalar

wba
05.Nisan.2007, 14:39
çok iyi oldu gercekten bende hep öğrenebilir secenegini söylüyordum tekrar teşekkürler

Varonil
09.Nisan.2007, 19:12
guzel bir yazi paylasim icin saol

sabri35
09.Nisan.2007, 20:44
Allah razı olsun be dostuum coook şüküür...
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
ya arkadaşlar bunları turkçe yapcak bi yama varmı???

fm26mer
09.Nisan.2007, 22:05
sağolasın..:D

Fıratcan Alçınkaya
09.Nisan.2007, 22:36
Sagol, oldukça faydalı bir paylaşım...

Varonil
10.Nisan.2007, 21:10
Allah razı olsun be dostuum coook şüküür...
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
ya arkadaşlar bunları turkçe yapcak bi yama varmı???

turkce fm 2007 tam surum icin calismalar suruyor

demaio
11.Nisan.2007, 11:24
Subpar: Kalitenin altinda oynuyorsun demek

Sub: Alt demek, ayni denizalti=submarine gibi
Par: Nominal deger demek...

RoNNiE91
11.Nisan.2007, 13:02
Teşekkür ederim.İngilizce biliyorum ama arada birkaç şey vardı tam çıkaramadığım.Senin sayende anlamış oldum.Sağolasın.

noescape85
13.Nisan.2007, 11:47
Subpar: Kalitenin altinda oynuyorsun demek

Sub: Alt demek, ayni denizalti=submarine gibi
Par: Nominal deger demek...

Banada öyle geliyor biraz, teşekkürler..:)

Yorumda bulunanlarada teşekkürler..

umitcesur1990
14.Nisan.2007, 12:41
tesekkurler

noescape85
14.Nisan.2007, 22:12
Bu ayri olarak actigim konuyu, bu konu icine birlestiren,modere eden arkadasim,bari mesajimi ilk sayfaya alda, bi ise yarasin, okuyan olur..

Yine modere etmis olursun ;;)


Öncelikle bu bölümde Türkçeleştirme çalışması yapılmamış cümleleri açıklamaya çalıştım. Ve ŞU BAŞLIKTA (http://www.turksportal.net/makale/fm/468/) açıklanan yerlerin dışında kalan cümleler üzerinde durdum..

İngilizcem harika değildir :p Hatta çakmam fazla :D Ama anladımki oynarken biraz kendimi kasıp bu cümleleri araştırmadıktan sonra ( prolarla vs :D ) oyundan aldığım zevk düşüyordu :confused:

İlk önce buraya girin : http://www.turksportal.net/makale/fm/468/ ve burada anlamadığınız yer kalmasın bence ;;) Sonrada oyuncu etkileşimine girdiğiniz zaman başka cümleler gördüğünüzde aa bunlar ne diceksiniz; işte o zaman bu başlığa tekrar dönün ve burayı anlamaya çalışın :D

Kendi Oyuncunda (Oyuncu Etkilesimi)
Kendi oyuncunun profiline gelip,oyuncu etkileşimine girip karşılacağınız yerler:

1. Recommend staff addition.
A. Ask Ahmet if he can recommend a coach as a potential new addition to the club.
B. Ask Ahmet if he can recommend a scout as a potential new addition to the backroom staff.
>>>>>
Kısaca;
1.Oner
A. Koc Oner
B. Gozlemci Oner.



2. Recent Form.
A. Tell the press that you are delighted with recent performance.
B. Tell the press that you are pleased with recent play.
C. Tell the press that you think with recent play is acceptable.
D. Tell the press that you think with recent form is subpar.
E. Tell the press that you are disappointed with recent play.
F. Tell the press that you are deeply upset with recent slump.
>>>>>
2.Formunu Soyle
A.Son zamanlarda oyununda,zevk verdigini söyle
B.Son zamanlarda oyunundan memnun oldugunu söyle
C.Son zamanlarda oyunundan,kabul edilebilir,orta derecede oynadigini soyle.
D.Bilmiyorum :D subpar ne demek arkadaşlar :D yok valla böyle bi kelime,yanlış yazmışlar galiba :p buna yakın birşeyde bulamadım:rolleyes:
E.Son zamanlarda oyununda, hayal kırıklığına ugradigini soyle.
F.Son zamanlarda oyunundan,rahatsiz oldugunu,begenmedigini soyle.



3.Rest Player.
A. State that you are considering giving a prolonged rest from matches.
B. State that you are considering giving a rest for a couple of weeks.
C. State that you are considering giving a rest for a week.
>>>>>
Beni bu tercümeleri araştırmaya iten sebep burası olmuştur :p
Hani ekranda ipuçları geçer ya, orada yazardı hep oyuncuyu oynatmayacağın zaman; ona onu dinlendireceğini söyle o zaman üzülmez yazar.Bu noktada bunu aramamla bu tercümelere sahip oldum işte :p
3.Oyuncuyu dinlendir
A.Uzun sure boyunca dinlendirecegini soyle.
B.Bir kac hafta boyunca dinlendirecegini soyle.
C.Bir hafta boyunca dinlendirecegini soyle.


Şimdi geldik başka bir takımdaki oyuncunun profiline girdiğimiz zaman; oyuncu etkileşiminde karşılaşılan bölüme ;;)

1.Admire.
A. Tell the press that you are in awe of ability.
B. Tell the press that you regard to be a quality player.
C. Tell the press that you are an admirer of talents.
>>>>>
1. Takdir et.
A. Yeteneğine saygı duydugunu söyle.
B. Kaliteli bir oyuncu oldugunu söyle.
C. Yeteneklerinin bir hayranı olduğunu söyle.



2.Declare Interest.
A. Tell the press that you will do your utmost to sign.
B. Tell the press that you are interested in signing.
C. Tell the press that you are looking into the possibility of signing.
>>>>>
2. Bildir.
A. Almak icin elinden geleni yapacagini soyle.
B. Ilgilendigini soyle.
B. Ilgilendigini ama olanaklarina finans durumuna baktigini soyle.

İşte bu kadar, oyuncu etkileşimi bölümünde; yukarıda verdiğim linkle beraber eksik yer kalmadı. Deneyin , oyunun tadı daha çok çıkıyor :p
Herneyse hepinize iyi oyunlar ;;)
Tekrar söyleyeyimde çatlak sesler çıkarsa canımı sıkmasın, en son lisede görmüştüm ingilizce, iyi değildir kendi çabamla birşeyler tercüme etmeye çalıştım, eksik veya yanlış gördüğünüz yerleri söyleyinde düzeltmiş olalım bizde ;;)

Saygılar, written by иo escape ( bilen bilir :cool: )
Turksportal...

ibogs1905
25.Nisan.2007, 10:11
bu bölümün şöle bi salaklığı var ders veren oyuncunun top sürmesi 8-9 sa ders alanında ole oluo vb...ole oluncada genç oyuncunun özelliği düşüo

sivaslizoro
25.Nisan.2007, 20:05
çok güel olmuş emeğine sağlık :)

cenk76
26.Nisan.2007, 21:34
gereklı bılgıler çok guzel olmus

Ziya38
26.Nisan.2007, 21:56
Sagol bilgiler icin

eleftropoulos
03.Mayıs.2007, 21:00
Ya bana tam olarak hangi cümleyle oyuncuyu övüyoruz onu söylermisiniz..İngilizcem çok kıt benim :)

puskas
06.Mayıs.2007, 16:50
beyler bilgiler için herkesin eline sağlık çok işe yarıyor

ultraslanerdem
07.Mayıs.2007, 09:07
Keşke bunlar da Türkçe olabilseydi...

asatilla
08.Mayıs.2007, 12:21
Çalışmanız için teşekkürler.Peki gençlere ders verme nasıl iptal edilebilir?

eleftropoulos
09.Mayıs.2007, 18:41
Ya bana tam olarak hangi cümleyle oyuncuyu övüyoruz onu söylermisiniz..İngilizcem çok kıt benim :)


arkadaşlar ben halaa bekliyorum söyliyecek olan yok mu yaw :)

batuhan007
09.Mayıs.2007, 20:31
abi çok saol faydalı olcağına eminim

sercanss
17.Mayıs.2007, 19:14
futbolcuyu nasıl övüyoruz :S

eleftropoulos
17.Mayıs.2007, 20:54
futbolcuyu nasıl övüyoruz :S

valla aynı soruyu 2 hafta önce bende sordum ama halaa cvp bekliyorum.. :)

ForeverGs
17.Mayıs.2007, 21:02
Ya bana tam olarak hangi cümleyle oyuncuyu övüyoruz onu söylermisiniz..İngilizcem çok kıt benim
kardes bak player interaction a gel ordan secenekler war ordaki başlıgı hatırlamıyorum ama coklu secenek olan war ordan en üsttekini seçersen oyuncunun son zamanlardaki performansından cok memnun oldugunu soyluyorsun..
tell the media that im very delight at .... performance şeklinde bişi olması lazım!!

eleftropoulos
18.Mayıs.2007, 14:40
kardes bak player interaction a gel ordan secenekler war ordaki başlıgı hatırlamıyorum ama coklu secenek olan war ordan en üsttekini seçersen oyuncunun son zamanlardaki performansından cok memnun oldugunu soyluyorsun..
tell the media that im very delight at .... performance şeklinde bişi olması lazım!!

çok saolasın kardeşş ya çokm akbule geçtii...saolasın...

uaumuths
22.Mayıs.2007, 18:54
güzel çalışma helal

cihan_gs
21.Haziran.2007, 19:04
mesela emre çolak hasan şaşı örnek aldı diyelim. bütün özellikleri aynen hasan şaş ın aynısı mı oluyo? aynı oluyosa ne kadar sürede tamamlanıyo bu eğitim

CeSC FaBReGaS
22.Haziran.2007, 17:01
cok guzel bır calısma emegı gecen herkese tesekkurler

lorbo31
24.Haziran.2007, 16:06
çok saol abi bende bu nası oluyo diodum faydalı bir bilgi saol paylaşım için

C h A o S
01.Temmuz.2007, 14:41
oyuncumun önerdiği oyuncuya nasıl bakabilirim?

Eray Dengiz
01.Temmuz.2007, 16:18
mesela emre çolak hasan şaşı örnek aldı diyelim. bütün özellikleri aynen hasan şaş ın aynısı mı oluyo? aynı oluyosa ne kadar sürede tamamlanıyo bu eğitim

Bütün özelliklerini almasa bile genel olarak kendine uygun özelliklerini alıyor. Ortalama 1 sezonda oyuncu etkileşimi tamamlanıyor.

emreihtiyar
03.Temmuz.2007, 00:09
ya illa 18 yaş altı mı olması lazım elimde süper 19 yşnda adamlar war ama eğitime muhtaç ???

carizzmafb
03.Temmuz.2007, 01:21
illa 18 yasnda olmasi gerekmio ben kezman dan semin e ders vermesini istemistim o da yapti