PDA

View Full Version : yeni yama ile ilgili :(



ciomania21
02.December.2006, 16:59
beyler problemim şu;

yamayı yüklemeden database değiştirip farklı isimde kaydedince new game'de seçenek çıkıyordu ve kendi database'imi çalıştırabiliyordum! Yeni yamayı kurduktan sonra database'de değişiklik yaptım ve kaydettim. ama new game dediğim zaman bu database'i seçmeme yarayan ekran çıkmıyor ve sanki hiç kayıtlı db yokmuş gibi orjinalden oyunu yüklüyor! kendi database'imi seçemiyorum :(

bi bilgisi olan varsa çok memnun olurum :o:

Universal
02.December.2006, 22:47
Ana menüde "preferences" tıklıyoruz. Açılan sayfada "User Data Folder" bölümündeki sekmeyi tıklıyoruz ve aşağıda "change" yi tıklıyoruz. Karşımıza gelen bölmede "Yaptığın Data>db" ye giriyoruz. Orada karışımaza En altta "Yaptığın Data" var. Üstüne gelip bir tık yapıyoruz ve alttaki "select" e basıyoruz. "Confirim" yaparak çıkıyoruz. Karşımıza ana menü açılacak orada "New Game" yapıyoruz. Karşımıza "Choose Database" çıkacak "Default" sekmesine tıklıyoruz ve "Yaptığın Data" seçiyoruz "ok" basarak yeni oyun alanını yüklüyor. Oradan sonra normal oyunu kurar gibi oyunu kuruyoruz.

ciomania21
04.December.2006, 13:06
ya sanırım yama nedeniyle bir sorun oluştu çünkü dediğini yaptım ama işe yaramadı :( yardımın için sağol artık yeni yamayı beklerim

gersin
05.December.2006, 11:01
bende iyiki yüklemedim baksanıza hatalara .neyse artık bekleriz

yahya64
05.December.2006, 19:36
iyi akşamlar arkadaşlar ben birtürlü sitedeki fm 2007 yamayı indiremedim orda sorun yaşayanlar için birşeyler koymuşlar onunlada olmuyo çıldıracam napmam gerekiyo başka bir yolu var mı acaba

eleftropoulos
05.December.2006, 23:49
bende de aynısı oluyo yaa arkadaşlar niye olduğunu anlamadım ama yamayı yükledikten sonra aynı hatayı veriyo nolur bi çare..!

korsan cd kullaniyosunuz..o yuzden yapiyor..yeni yama korsan cd leri calistirmaz...