PDA

View Full Version : FM2007 Antreman programi



AndersonCosta
18.January.2007, 21:01
Ya ben artık sıkıldım bu antreman işinden.Sitedeki bütün antreman programlarını denedim hepsinde 2 hafta sonra düşüyo direk ya.Bunun çözümünüde bulan yok.Ama sitedekiler hiç bi işe yaramıyo kimse kusura bakmasın..İnsanın morali bozuluyo ekranı kıpkırmızı görünce.Oyunu seve seve oynayamıyorum artık.:(

BU SORUNA ÇÖZÜM BULAN VARSA LÜTFEN BURAYA YAZSIN.

JunkChorn
18.January.2007, 21:46
dostum sende ozaman kendi antreman programı yap kullan sitedekiler dede gayet güzel olanlar war onlara haksızlık etme lütfen

AndersonCosta
18.January.2007, 22:40
Güzle olanı sölermisin ?Bende kullanayım.Ya da sen hangini kullanıyon söle onu kullanayım.

kral_Ronaldinho
18.January.2007, 23:56
nekop antreman programini kullan gayet iyi emegine saglik nekop

B52Rock_Lobster
19.January.2007, 02:05
Bende aynı sonundan muzdaribim arkadaşlar 2006 da ne güzel oyuncular gelişiyordu bunda tam tersi hepsi dökülüyorlar ortanın biraz üzerine ayarlasam anterman programından memnun kalmıyorlar please help.

CeNTeR_TR
19.January.2007, 02:08
abi madem bu kadar yakınıyorsunuz kendi ant. programını kendin yap

B52Rock_Lobster
19.January.2007, 02:17
abi madem bu kadar yakınıyorsunuz kendi ant. programını kendin yap
Bende öyle yapıyorum zaten öteki türlü keyif vermiyor başka ant prg denedim
acaba benmi yeteneksizim diye sonuç 0.

mtllc
20.January.2007, 19:05
bence her oyuncuya ayrı antr programı uygulayın ben öyle yaptım çok güzel

CeNTeR_TR
20.January.2007, 19:25
Bende öyle yapıyorum zaten öteki türlü keyif vermiyor başka ant prg denedim
acaba benmi yeteneksizim diye sonuç 0.



o zaman sezon öncesi ant. önem ver sonrada mevkilere göre ant. ayarla

sivaslizoro
21.January.2007, 01:49
yeah oda güzel

fikom
22.January.2007, 13:51
ne kadar iyi antreman programı yaparsanız yapın takımın çoğu belli bi süre sonra kırmızıya dönüyo.buda zaten takımın form düşükşlüü yaşadığı zamana denk gelio.bu sürede ne kadar az puan kaybıyla geçerseniz yolunuz açık.sonra yine yükseliş başlıo.futbolcuların her zaman yeşil olduğu bi antreman programı varsa lütfen paylaşsınlar.

GSARAY
22.January.2007, 13:55
yaa sacmalamayin once bi tane ant. programi belirleyin. sonra ne olursa olsun degistirmeyin. heralde ozellikleri dusecek. once birakin bir alissin o programa. sen 3 haftada bir program degistirirsen tabiiki istedigini elde edemezsin. antrenmanlarin da bir alisma sureci var degilmi??

_AfricA_
23.January.2007, 11:03
ben fm 2006 için yapılan vieri antreman programını kullanıyorum işe yarıyo

AndersonCosta
23.January.2007, 19:12
ben fm 2006 için yapılan vieri antreman programını kullanıyorum işe yarıyo

sezon ortasinda dusus oluyomu vieri ant. programinda?

fikom
26.January.2007, 14:36
ben dusus olmuyacak bi antreman programi tanimiorum.illa olacak.keske olmasada biride paylassa bunu bizle

Ecell
28.January.2007, 08:20
Nekop çok güzel onu kullanın. Birde belli bir süre sonra düşüşler başlıyo diyen arkadaşlar programla alakası yok form düşüklüğü yukarda arkadaşın sölediği gibi. Bu zamana kadar çok program denedim arkadaşımla ingilizceside var resmi sitesine yabancı sitelere bakıp ordaki programları denedik sırf bu yüzden ama hepsinde bu olayla karşılaştık ve o zaman anladıkki programla alakası yok.

Yanlış düşünüyosam bu tez imi biri çürütsün aksini sölesin :)

MaviAlize
28.January.2007, 21:57
once Nekop kullandim verim alamadim degistirdim vieriyi yukledim o iyi gibi derken fazla sakatlanmalar oldu ve Nekop u tekrar yukledim sezon ortasina kadar hersey cok guzeldi... ne zaman ki world player bilmeme ne odulu verildi onu da benim takimdan totti aldi hayda bre bi dususler basladi. oyuncularin ozellikleri -2 ve -3 kadar azaldi. Allah sonumu hayir etsin
-----

bu mesaji yazdiktan 5 mac sonra adamlarin cosasi geldi... sabretmek lazimmis demekki