PDA

View Full Version : Süper Arkaplanlar



nihatuzel
27.July.2006, 20:09
eline sağlık süper arkaplanlar bunlar

ZeroG
27.July.2006, 20:45
Emeğine sağlık çok güzel olmuş...

ThersoN
27.July.2006, 20:52
Eline sağlık kardeş

BlackGok
14.August.2006, 16:44
çok sağol çok güzel bir çalışma

sahin14
27.August.2006, 19:49
yaa ben yapamadim nasil oluyo

Ugurcan_67
27.August.2006, 19:54
Teşekkür ederim.

ardatuncer
22.April.2007, 01:23
http://img115.imageshack.us/img115/9274/kapakjh5.jpg (http://imageshack.us)

Bu yama ardatuncer Tarafından yapılmıştır.
İçinde 30 Adet Yama Bulunmaktadır :
Arsenal
Aston Villa
Blackburn
Bolton
Charlton
Chelsea
Everton
Fulham
Liverpool
Manchester City
Manchester United
Middlesbrough
Portsmouth
Reading
Sheffield United
Tottenham Hotspur
Watford
West Ham United
Wigan
Uefa Kupası
UEFA Şampiyonlar Ligi
Euro 2008
ve Süpriz Arkaplan lar mevceuttur . ( Unuttuklarım İçin Afedin :) )
Bu yama bizden izinsiz hiçbir sitede yayınlanamaz.Her türlü sorununuz için [email protected] ' a yada sunucu siteye danışınız.

Hepinize bol FM'li Günler.

Kurulum: Rarlı dosyanın içindeki klasörü;
Orjinal skin için: Oyunun kurulu olduğu yer/Sports İnteractive/FM 2007/data/graphics/backgrounds
Diğer skinler için: Oyunun kurulu olduğu yer/Sports İnteractive/FM 2007/data/skins/skin adı/graphics/backgrounds içine atın.

ArkaPlanlari İndirmek İçin Tıklayınız ... (http://www.turksportal.net/dosya/fm/28618/bilgi/)

Lucas Neill
23.April.2007, 17:58
Eline sağlık hemen indiriyorum.

fm26mer
23.April.2007, 18:10
Arda süper emeğine sağlık

Varonil
23.April.2007, 18:13
Emegine saglik hemen indiriyorum

Mr.CordiaL
23.April.2007, 19:04
saolasın...

ardatuncer
23.April.2007, 19:07
iyi oyunlar :)

omer-faruk-14
23.April.2007, 19:58
Arda süper olmuş. Emeğine sağlık:).

emir cavak
24.April.2007, 20:19
Sakin Ol Sorununuzu Bi Söleyin

ardatuncer
24.April.2007, 20:24
güzel yorum yapmanızı temenni ederdim.
Dosyayı kontrol ettim. Bu benim yolladığım dosya değil, tsi yöneticileri karıştırmışlar sanırım ;)

Sekopej
24.April.2007, 20:30
Hakarete gerek yok, bir sorun varsa belirtin. Dosyayı ben upload ettim, şimdi kontrol ediyorum.

Sorunu hakarete varmadan belirtenlere teşekkür edip, hakaret edenlere de gerekeni yapıyorum...

Sekopej
24.April.2007, 20:36
Sorun düzeltilmiştir. Dün yoğun olduğum için ve birçok dosya upload ettiğimden dolayı, ismi arkaplan olan, daha önce yayınlanmış dosyayla karıştırmışım. Şimdi düzeltilmiştir.

Bu hatadan dolayı yanlış dosyayı indiren üyelerden ve yapımcıdan özür diliyorum...

ardatuncer
24.April.2007, 20:49
hepimiz insanız, hata elbette yaparız, önemli değil bunlar.
Önemli olan hatalrı güzelce bildirmek.
İyi oyunlar herkese.

fm26mer
24.April.2007, 21:07
Sorıunun hallolmasına sevindim

emir cavak
24.April.2007, 22:16
İyi Tartışma Büyümedi Herkes Hata Yapabilir...

goosfraba
24.April.2007, 23:32
Sadece Premier Lig için mi yaptın..Hani Süper Ligimizin arkaplanları:DŞaka şaka çok güzel olmuş ellerine sağlık..

eleftropoulos
25.April.2007, 15:02
ya arkadaşlar ben bu arkaplanların oyunumda kafasına göre değimesini istiyorum ..yani hepsinin arkaplanda değişmesini istiyorum otomatik olarak..bunu nasıl yapabilirim bi bilgi verirmisiniz???

Crazycat
05.May.2007, 12:43
Evet bunu nasıl yapabilir ben attım ama önceden henrynin bir arkaplanını default yaparak değiştirmiştim şu anda arkaplanda henry var bu sizin arkaplanlar çıkmıyor?

ardatuncer
05.May.2007, 13:20
arkadaşlar benim dediğim yere atarsanız sürekli değişerek çıkarlar ;)

oguz25
05.June.2007, 17:11
Ellerine sağlık güzel çalısma olmus.
Teşekkürler turksportal uyesi.

anilla
05.June.2007, 17:32
başlıktakinin hakkını veriyor. teşekkürler

ossccar
10.June.2007, 17:27
denilenb yere kurdum ama bi degisiklik olmadi

Ahmet_77
16.June.2007, 19:41
ellerine sağlık Arda Çok Güzel bi Paket

sehzadee
15.July.2007, 01:07
Çok saol kardeş süpersin!

faxtex19
15.July.2007, 16:43
indiremedim ben