PDA

View Full Version : Yeni Umutlar



TheAnswer17
06.Ağustos.2006, 10:42
Ewt Beşiktaşta teknik direktör tigananın görevine son verildikten sonra yönetim 2 kişi ile görüşmeye başlamıştı... biri kayserispor'un teknik direktoru ertugrul saglam digeride genç özgür yıldız'dı. Kayseri ertugrul saglamı bırakmıyınca Özgüre Yönelen Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'le özgür arasında ufak bı konuşma oldu...

Yıldırım d.ören: Özgür Senle açık Konuşam 100.yıldan sonra şampiyonluga hasretiz. ve senin adını duyduk. bizim t.direktörümüz olurmusun?
Özgür Yıldız:Başkanım, ben küçüklügümde beri beşiktaşlıyım tabi ki seve seve olurum... Hem de Para Almadan. Tigana Gibi 3 kuruşun Hesabını Yapcak Adam Deılım Der

Yıldırım D.ören. O zmn Yarın Gel Mukaveleyı İmzala Der...
Özgür : Tabi başkanım der....


VE İşte Özgür Kariyerine başlangıç yapar...

Umarım Takip edersiniz...
Şimdiden Teşekkürler...


Maçları Yakında Hazırlıcam
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
ya bunu silebilecek bi arkadaş varmı? ufak bi sorun çıktıda oke bn yapıcam ama? halledebilirsem yazarım oke ?
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
ya bn sorunumu sölim bn bu oyunu oynuodum işte yani beşiktaş kariyerimi ama sezon ortasında flnım işte. ama resimler hazır hemen başlarım yani istersniz tabi ? ordan size anlatim mi yoksa yeniden mi başlım siz bilirsiniz arkadaşlar ona göre yani.. ok neyse hadi iyi günler iyi fmler :)

kepo
06.Ağustos.2006, 12:49
Kaldığın yerden devam et bence.

Mesajlar
06.Ağustos.2006, 17:08
başarılar...

Addolorato
06.Ağustos.2006, 17:59
sana kalmışş bişey bence kopukluk olmasın diye baştan başla başarılar

TheAnswer17
06.Ağustos.2006, 21:47
Saolun Arkadaşlar Destek İçin Ben burdan Devam Ediyim. sezon ortasından ama. Güsel Maçlar var yakında koycam...

İlk Koycagım Maç Sakarya Maçı Olucak... ama ilk önce gelen giden oyuncular


Gelenler
http://www.resim-yukle.com/thumbs/990211Gelen Oyuncular.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/990211Gelen Oyuncular.JPG')
<a href="http://www.resim-yukle.com"><img src="http://www.resim-yukle.com/img01/14/990211Gelen Oyuncular.JPG" border="0" alt="Image Hosted by Resim-Yukle.com " /></a>

hamiyi nie aldım bnde bilmiom :)


Gidenler

http://www.resim-yukle.com/thumbs/662531Giden Oyuncular.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/662531Giden Oyuncular.JPG')

<a href="http://www.resim-yukle.com"><img src="http://www.resim-yukle.com/img01/14/662531Giden Oyuncular.JPG" border="0" alt="Image Hosted by Resim-Yukle.com " /></a>

İlhan mansızı aldım ama bir kaç maçta kırmızı kart fln gördü. kötü oynadı bıraktım.



Ve Sakarya Maçı uefa kupası maçı ve fenerbahçe derbisi 3 'ünü bir arada Koyucam...
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
http://www.resim-yukle.com/thumbs/840185Sakarya.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/840185Sakarya.JPG')

Rakipten 2kişi Atılınca. Rahat Bir Galibiyet Aldık...

Ve Özgür Yıldız Sakarya Maçında Sonra Yaptıgı Basın Toplantısıdna . Önümüzde Bir Uefa kupası ve derbi maç var bu maçları kayıpsız geçicez dedi...


Ve Ueafa cup rakip. H.Tel-Aviv

Maçtan Önce Futbolcularıma Bu Maçı Kazanacagız Dedim. ve İstedigim Oldu...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/409550H.tel-Aviv.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/409550H.tel-Aviv.JPG')



Ve Sırada Derbi Vardı...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/113534Fb-Bkj.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/113534Fb-Bkj.JPG')

maçtan önce boboya bu maçta senden ekstra şeyler bekliyorum dedim elinfden gelenin en iyisi yap dedim bni utandırmadı... ilk yarıyı 2-1 yenik kapamamıza ragmen... ikinci yarında hepsine... sizin gerçek oyununuzu görmeyi istiyorum dedim ve onlar da bana...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/462803Derbi.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/462803Derbi.JPG')

galibiyeti hediye ettiler.

maç sonunda ise agzımdan şu cümleler dökülüverdi. inanılmaz bi duyguydu. futbolcularımın hepsiyle gurur duyuyurom. bobo sözünü tuttu. daha 15.ci dakikada 10 kişi kalmamıza ragmen iyi bir oynula kazandık. bütün oyuncularımı kutluyorum.
Sırada Schalke maçı var... bn oyuncularım güveniyorum...
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Arkadaşlar Hİç Destek Yok mu Yha? :)

sitte
07.Ağustos.2006, 01:23
ba;arilar devam
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
transferler cok kotu

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 02:39
teşekkürler sitte . transferer bence iyi adu bence bir nnumara bir oyuncu ve genç... ama hami ve ilhan mansız konusunda hataşıym. hamit ve topuz da iyi oynuo. ztn öbürleride genç takıma verdim. yani daha 20 yaşını aşmamış 3-4 tane aldım yani. yinede eleştiriler için saol :) ztn kimse destek vermio... yada eleştirmio...


Neyse bu kadar konuştuk bari schalke maçını da koyalım...

Maçtan Önce Soyunma Odasında. Taraftarlarımız İçin Oynayın dedin. bu büyük ve muhteşem taraftarımız için...

ve onlarda oynadılar

http://www.resim-yukle.com/thumbs/8400461.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/8400461.JPG')

Maç sonunda... hepsine süper bir performans oldugunu gruptan birinci çıkmak için sadece nancy yenmemiz gerektigini söledim... onlarda söz hocam onlarıda yeneriz dediler...

Bobo Süpersin Ya...
Maç sonunda BİR DE Röpartaj İçin Daha Bıyıkları Terlememiş Bir Kişi Benimle Röpartaj yapmak İstemişti... Gencin Adı ErSİN'di Onu Kıramadım tabi

ERsin(muhabir): özgür bey maçtan sonra kaleciye para verdiginiz söleniyor dogru mu?
Ben: bak arkadaşım bizim takımımız her türlü yener. böle şeylere gerek yok. bunlar sadece dedikodu...

Ersin: Peki Nancy Maçında Galip Gelceginizi Düşünüyorumusunuz?
Ben: Tabiki ... ama önümüzde 4 tane maç fln var... onları yenip sonra nancy yenicez... onlarda kolay maçlar ztn...
Ersin: Teşekkürler efendim,İyi Günler...



Evet Arkadaşlar O maçlardan önce oyuncularıma soyunma odasında... Kazanıcaz dedim ve onlarda Ya hocam Ne zmn Kaybettik ki Dediler Bnde Ulan olm küçümsemeyin kafanızı koparırım bak dedim. onlarda çıktılar ve oynadılar...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/2930662.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/2930662.JPG')

Sadece Sivas'la berabere kaldık. ama o maçtada bnm sivaslı olmamın bi etkisi olabilir belki de:) ztn adamlar nerdeyse küme düşcekti benden puan almak iyi olabilir:) neyse sırada nancy maçı var onu da sonra yazarım...

Arkadaşlar Birz Destek Lütfen:)

memetali
07.Ağustos.2006, 02:46
ilhan mansız ve hami transferi gerçekten cok gereksiz olmuş.kariyerinde başarılar

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 02:56
ilhan mansız ve hami transferi gerçekten cok gereksiz olmuş.kariyerinde başarılar


Saol. evet Çok Gereksiz Oldu ya :) Bu Arada destek için Saol. maçlar içinde yorum yaparsanız sevinirim...

06kartal
07.Ağustos.2006, 04:48
iyi başlamışsın inşallah böyle devam eder

wolfson
07.Ağustos.2006, 04:59
kariyerin çok eğlenceli geçiyo gibi çok iyi gidiyosun başarılar dilerim kale için bi tavsiye yapıyım ajax 2 takımında bi kaleci awr adını pek hatırlamıyorum ama yaşı 20 yaşına göre oldukça iyi bi kaleci ben blackburnrovers e almıştım tavsiye ederim

benimle ortak kariyer yapan WAR MIII???

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 06:20
Yeni Maçlar Biradzn!

sitte
07.Ağustos.2006, 06:42
devam başarılar:D

06kartal
07.Ağustos.2006, 06:43
hadi yeni maçları bekliyoruz

kepo
07.Ağustos.2006, 06:45
Başarılar.

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 06:49
Maçtan Önce Grubu 1.ci bitirelim Çoçuklar Dedim ve onlar benim yüzümü kara çıkarmadılar

http://www.resim-yukle.com/thumbs/2241903.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/2241903.JPG')

Maç SOnunda Kutlama Vardı. ve başkan bir parti veriordu. ve bana minnetlerini sundular...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/5122154.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/5122154.JPG')


Bir Üst Turda Parma Geldi İşimiz Zor Hadi Hayırlısı! :)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
yeni maçlar saat 1:30 sularında olcak umarım takip edersiniz:)

sergioagüero
07.Ağustos.2006, 06:54
Parma'yı geçmen dileğiyle. ;)

kepo
07.Ağustos.2006, 06:55
Parma'yı geçersin.O kadar zorlucaklarını sanmam.İgor Budan vardı herhalde forvetlerinde çok iyi hava hakimiyeti var bildiğim kadarıyla.Ona dikkat et!..

06kartal
07.Ağustos.2006, 07:26
inşallah parmayı da geçersin biz burada seni bekliyoruz

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 08:01
arkadaşlar saolun destek için parma maçından önce bibr kaçtane zor olmayan maçlar vardı. onlarıı koymıcam sadece fikstürde gösterim...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/1472395.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/1472395.JPG')

Bu Sonuçlardan Sonra Türkiye Kupasında 1.ci oldum Çeyrek Finalde G.sarayla eşleştim. ve ard arda 3 tane gs maçı var :) bakalım nolcak...
http://www.resim-yukle.com/thumbs/99096.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/99096.JPG')


Şimdi İlk G.saray Maçını Koyucam Birazdan Da Digerlerini Koyucam... İlk Maç bnm sahamdaydı kazanırım die düşünüodum... maçtan önce soyunma odasında öbür maç için avantajlı bir skor elde edelim dedim . en azından 2 tane atmamız laızm fln dedim. ve Maça Çıktık umarım Bana Yine Bir Galibeyet Elde Ederler Yine dedim Fakat;

http://www.resim-yukle.com/thumbs/4182857.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/4182857.JPG')


0-0 bitmişti... soyunma odasında hepsinin başı öndeydi. bnde kaldırın başlarınzı yerden onları ali sami yen de yeniceksiniz dedim . bn size hep güvendim güveniyorum. sonra bobo hocam söz veriyoruz yenicez dedi hep bir agızdan söz verdiler... ve takımdaki bu kenetlenme beni etkilemişti gerçekteni...


Ve 0-0 lık sonuçtan sonra ersin gelmişti yani yine röpartaj yapmak için ve bana hemen soru sormaya başladı...

Ersin: Evet Özgür Bey Maç öncesi çok iddalıydınız Nolduda kazanamadınız?
Ben: Bak Kardeşim böle dalga geçermiş gibi soru sorulmaz. ama olmadı atamadık bi tane. ama bn futbolcularıma güveniyorum onlar bana söz verdiler yencekler diger maçta gs'yı ali samiende...
ersin: pis pis gülerek :) görücez dedi.
Ben: Görüşürüz canım dedim ve ordan ayrıldım sırada ligde gs maçı var ve sonrada yine deplasmanda gs la çeyrek finalde 2. maç için kapışcam... hadi bakalım umarım yenerim... Sonrada Parma Maçları tabi ki...

Destekler İçin Saolun Arkadaşlar...

attiilla
07.Ağustos.2006, 17:44
Haydi iki maçtanda galibiyetle dönmen dileğiyle..

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 18:19
Ewet Sırada Galatasaray'la Deplasmanda Oynayacagım Maç Vardı. Ama bu maç Türkiye Kupası Degil, Lig maçıydı tabi ki yine de önemi vardı...
maçtan önce maçı kazanabilcegimizi söyledim fakat
http://www.resim-yukle.com/thumbs/2435878.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/2435878.JPG')

evet son dakika golüyle yenildik ve hamitde 3-4 ay fln sakatlandı. yani çifte kayıp diebilirim...

Bu Moral Bozukluguyla 3-4 gün sonraki yine gs derbisine nasıl Çıkıcaktım. Düşünüp Duruyorudm. Birde En önemli oyuncularımdan hamit sakatlanmıştı...

Ama maçtan önceki kenetlenmeyi görünce bu maçın bizim için farklı olabilecegini anladım ve taraftarımız için oynayın dedim... Fakat İlk Yarı - dı ben böle dvm eder die düşünüodum fakat...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/3676349.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/3676349.JPG')
Nobre Böyle Bitemez Demişti....

Maçtan Sonra Süpersiniz Ççuklar Dye Haykırdım. bi yandan da onları parma maçına hazırlıyodum. parma maçları var sırada... ve tabi ki karşıma fener geldi. türkiye kupası yarı finalinde... hadi hayırlısı... :)

SiR ToMaSRoSiCkY1
07.Ağustos.2006, 18:24
basarılar ıns. gecersin parmayı

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 18:37
basarılar ıns. gecersin parmayı

saol kardeş destegin için

veeeeeeee işte ilk parma maçı deplasmanda hedef en azından bir beraberlik bende
maçtan önce şu konuşm geçiyor.
ben:hadi çoçuklar deplasmandayız en azından 1 puan alabiliriz?
Bobo:Hocam Bunları Burda da yeneriz deplasman fln farketmez...
Gökhan güleç:Evet HOcam Yenicez Bunları...
BEN: Hadi Çoçuklar Göreyim Sizi... Avantajlı Bir Skor Bekliyorum Sizlerden...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/66778410.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/66778410.JPG')

ama bu kadarını beklemiyordum.
soyunma odasına gitmeden önce yine ersini gördüm yanına gittim

ersin: OOOOooooooo Abi Hayırlı Olsun Ezmişiniz Parmayı?
ben: sana demiştim olm bak gs'yı da eledik bunları da eleriz inş. çok iyi bi sonuç aldık fakat yinede 1 oyuncumuzu kaybettik...
ersin: peki bu güzel oyunu ve bol golleri neye baglıyorsunuz? Rakibiniz 10 kişi Kaldıgı İçin mi?
Ben:Olm Sen Maçı İzlemedin galiba ya ... biz golleri hep ilk yarı attım rakip 2.yarı da kırmızı gördü... işte koyduk yani nie bu kadar inatçısın ki... benle bi derdin mi var yahu?
Ersin: Neyse Hocam Saolun Tebrikler
Ben:Tşkler...


İşte Sonra Soyunma odasına gittim. bobunun ve gökhan güleçin alnından öptüm. ve sizinle gurur duyuyorum. hepiniz çok iyisiniz dedim ve bu maçıda atlatmıştık...

Kendi Evimdeki Maç Birazdan Sizce Burdan Turu Verirmiyim Çıkarmıyıım?

wolfson
07.Ağustos.2006, 18:46
süper gidiyosun başarılar parmayı rahatlıkla geçersin saten ilk maçı 1-5 kazanmışsın.
__________________________________________________ __________________________

BENİMLE ORTAK KARİYER YAPAN WAR MIIIII????????

eglocc
07.Ağustos.2006, 18:48
Valla cok iyi gidiyorsun... Bence transferler guzel Ilhan Mansiz ve Hami disinda... Omer Ozcelik cok yetenekli bir oyuncu olur... Semih iyidir... Freddy Adu harika biri ayrica TSL'de acayip is yapar... Mehmet Duz gereksiz gibi geldi... Mehmet Topuz 10 numara transfer Hamit Altintop'ta TSL'de cok iyi oynuyor...

attiilla
07.Ağustos.2006, 18:48
Güzel başlamışsın..tebrikler

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 19:12
Valla cok iyi gidiyorsun... Bence transferler guzel Ilhan Mansiz ve Hami disinda... Omer Ozcelik cok yetenekli bir oyuncu olur... Semih iyidir... Freddy Adu harika biri ayrica TSL'de acayip is yapar... Mehmet Duz gereksiz gibi geldi... Mehmet Topuz 10 numara transfer Hamit Altintop'ta TSL'de cok iyi oynuyor...

Saol Yorumun İçin... Mehmet Düz'ü genç takıma aldım ya. ilerde iyi oynuo. yani genç takım da da oyuncu yok yani ondan..

neyse bnde rahat geçecegimi düşünmüştiüm parmayı ama agzmı yüregime geldi valla...

İyi Oyuna devam dedim oyuncularıma kazanacagımı düşünüyordum tabi ki . mantıgım dogruydu ama her zmn mantıkla olmuyor işler...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/2879121.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/2879121.JPG')

aman tanrım 4-0 yenilmiştim. fakat yinede çıkıyordum ... maçtan sonra futbolcularıma bişey diyemedim. tabi ki uyuz oldugum muhabir ersine bile laf söleyemedim. fakat yinede çıkmıştım sevinmelimiyim üzülmelimiyim bilemiyordum. neyse bir sonraki turdaki rakibim daha öncede yendigim schalkeydi bakalım bu sefer nolıcaktı... ama ondan önce schalke ye hazırlık gibi kayseriyle oynadım ve o maçı.
http://www.resim-yukle.com/thumbs/1281362.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/1281362.JPG')
1-0 aldım. bu oyunda bobo çok iyi valla her maç gol atıo nerdeyse maşallah... :) sırada schalke maçları var birazdan...

sergioagüero
07.Ağustos.2006, 19:16
Herkes her zaman senin kadar şanslı değil.Ben Porto'yla oynarken Uefa Kupa'sı çeyrek finalinde Villarreal ile eşleştim ilk maçı kendi sahamda 3-0 yendim, atladım dedim kesin.Ama adamlar beni kendi sahalarında 6-2 yendiler.Nihat 4 gol attı.Elendim. :( :( :( :( :(

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 19:22
Herkes her zaman senin kadar şanslı değil.Ben Porto'yla oynarken Uefa Kupa'sı çeyrek finalinde Villarreal ile eşleştim ilk maçı kendi sahamda 3-0 yendim, atladım dedim kesin.Ama adamlar beni kendi sahalarında 6-2 yendiler.Nihat 4 gol attı.Elendim. :( :( :( :( :(


Ewet Biraz Şans Vardı Valla Şimdi Schalke'nin İlk Maçı!
deplasman maçı temkinliyiz tabi ki biraz...
http://www.resim-yukle.com/thumbs/176911.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/176911.JPG')
ama bizde bobo var:) beraberlik iyidir deplasmanda oyuncularımı yine destekliyorum aferin oglum fln :)
sırada kendi evimdeki maç var. umarım parma maçı gibi olmaz :)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:

süper gidiyosun başarılar parmayı rahatlıkla geçersin saten ilk maçı 1-5 kazanmışsın.


saol kardeş kolay olmadı ama geçtik işte :)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
[quote=attiilla;811255]Güzel başlamışsın..tebrikler


saol arkadaşım. umarım daha çok kişi takip eder. :)

attiilla
07.Ağustos.2006, 21:41
Fazla kişinin takip etmesi önemli değil arkadaşım..Bizde sinek avlıyoruz :D boşver böle daha iyi

TheAnswer17
07.Ağustos.2006, 21:58
evet galiba haklısın:) neyse bn koyim bi kaç maç takip eden eder.... :)

http://www.resim-yukle.com/thumbs/9875192.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/9875192.JPG')

iyi bir maçtı zorlandık ama olsun :)

yeni rakipimde
http://www.resim-yukle.com/thumbs/2230623.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/2230623.JPG')
austria wiendi umarım geçerim bu rakibi de ve sırada ligtden bir maç var
ankaraspor maçı bu maçta zorlanmadan geçeriz dedim futbolculara... onlarda zorlanmadı tabi ki :)
http://www.resim-yukle.com/thumbs/6556504.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/6556504.JPG')


ve son olarakta türkiye kupası yarı finalinde fenerin evinde...
maçtan önceki konuşmamda. siz kadiköy kartalısınız. her zmn yendik burda onları bu sefer de yeneriz diyorum ben.
Futbolcular: Sen İste Yeter Hoca Diolar...
http://www.resim-yukle.com/thumbs/1324345.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/1324345.JPG')

Maçtan Sonra Onlara Bagırıyorum Çagırıyorum. Rakibi Asla Küçümsemeyin Diyorum. ve hepside akıllanıolar. bi daha ki maçta onları yenicez diyerek bana söz veriyorlar.

ve sıradaki maç trabzonla ve sözlerini tutuyorlar...
http://www.resim-yukle.com/thumbs/4036256.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/4036256.JPG')
sırada austria wien maçları var. biraz destek :)

06kartal
08.Ağustos.2006, 02:00
senden uefa kupasını almanı bekliyruz hadi bastır

TheAnswer17
08.Ağustos.2006, 02:08
eyw saol ama hiç destek yok olmuo böle :)

Sırada austria wien maçları vardı. ilk maç kendi evimde rahat kazanacagımı düşünüyodum. farklı bir galibiyet fln... ama hiç te öyle olmadı galiba :)

http://www.resim-yukle.com/thumbs/9390861.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/9390861.JPG')

ama olsun 1-0 olsun bizim olsun... :)



sırada ikinci maç var ve bu maçın kolay olmayacagını 1.ci maçta anlamıştım.. ama yinede oyuncularıma güvenim sonsuzdu...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/5833342.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/5833342.JPG')

maçtan sonra ömer'e ve bobo ya sarıldım çünkü hem takımı ateşlemişlerdi hemde beraberligi onlar sayesinde almıştık...
ve işte uefadaki rakibimiz belli oluyordu... kura çekiliyordu...
ve yarı finaldeki rakibim...
http://www.resim-yukle.com/thumbs/3161123.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/3161123.JPG')

valencia'ydı gerçekten zor bir kura. ayvayı yedik :) ama futboculara çaktırmak yok :) sırada 2 tane derbi var üst üste fener derbileri biri türkiye kupası yarı finali öbürüde türkiye ligiydi. hadi hayırlısı onlarda sonra ama :)

06kartal
08.Ağustos.2006, 03:54
valencia zor ama sen elersin

TheAnswer17
09.Ağustos.2007, 00:49
valencia zor ama sen elersin


saol kardeşim inş geçicem. kara kartalım ben geçeriz ;)


ama valencia'dan önce türkiye kupası 2. maçı var hemde fenerle ilk maçtan bn temkinliyim ama bobo affeder mi :) (bugün de sheriff'e 2 tane çaktı )

http://www.resim-yukle.com/thumbs/7752651.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/7752651.JPG')

evet ve finaldeydim... rakibim kayseriydi...

ve yine bir derbiyle karşınızdayım :) bu sezon da derbiler üst üste oldu hep... bu sefer ligde yine fener ben onları yine yener dimi :)

http://www.resim-yukle.com/thumbs/5330322.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/5330322.JPG')

evet ve bu maçtan sonra futbolcularıma ekstra prim verdim. ee hakettiler dimi. ve şimdi valencia maçı
ve maça gitmeden 2 gün önce ntv de Burcu Esmersoy’un sundugu spor servisine konuk oldum...
http://www.resim-yukle.com/thumbs/396459burcu_esmersoy.jpg ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/396459burcu_esmersoy.jpg')

Burcu Esmersoy:Evet bu akşam Beşiktaşın yeni t.direktörü özgür bey var... kendisine başarısının sırlarını ve neye baglı oldugu hakkında bir röpartajdı galiba öle bişeyler yapıcaz işte hadi hayırlısı ve içinden böle geçiriyor(acaba bu özgür beni sever mi ya ?) :smismileyiw2::smismileyiw2: neyse matragı bırakalım :P

Ben: evet anlatıyım size... ilk önce başkan istedigin oyuncuları aldı. sonrada benmi futbolcularıma göstermiş oldugum sevgi saygı onlarında beni sevmesi böle bir takımın başarısız olması imkansız yani...
Burcu Esmersoy: yarın deplasmanda maçınız var ne düşünüyorsunuz zorlu bir maç olcagı kesin rakip güçlü ispanyol takımı velancia ne dersiniz kazanabilirmisiniz?
Ben:Evet Güçlü Bir Takım ama Bizim de Evelallah İman Gücümüz Var. ve sonra maçın kaderini deiştiricek oyuncularımızın çoklugu da var yani. bunları küçümseyemeyiz tabi rakip güçlü ama bizde buraya çok takım eleyerek geldik yani...
Burcu:Teşekkürler Özgür bey
Ben: Ne Demek Burcucum Sen İste Yeter :icon_biggrin::icon_biggrin::icon_biggrin:


.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
ve evet maç günü soyunma odasında hepsinin ayakları titriyo. ayagı yere saglam basan tek adam bobo. ben de hepsine noluyo çoçuklar ya diyorum. hocam onlar çok güçlü diyor birisi... bnde kızıp bunu duymamış olayım biz buralara ne zorluklarla geldik hadi çoçuklar göriyim sizi...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/9649503.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/9649503.JPG')

3-2 iyi skor sayılır deplasmanda bide siz ne dersiniz kendi evimde yenip finale kalırmıyım... öbür maçlar saat 2-3 gibi tabi birileri yorum yaparsa :)

06kartal
09.Ağustos.2007, 01:04
ikinci maç 1-0 olsun bizim olsun elememiz için tabi

sivaslizoro
09.Ağustos.2007, 02:21
:tur::yildiz:başarılar kardeş.şampiyonluk beklioruz :D:yildiz::tur:

TheAnswer17
09.Ağustos.2007, 04:37
ikinci maç 1-0 olsun bizim olsun elememiz için tabi
bencede kardeş :)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:

:tur::yildiz:başarılar kardeş.şampiyonluk beklioruz :D:yildiz::tur:


saol kardeş. şampiynluk gelcek heryerde buna eminim :) oyuncularıma güvenim sonsuz...

Ve Valencia kendi Evimde ki maçta sıra...
Maçtan Önce Hadi Çoçuklar Dedim İşin Sonuna Geldik. 1-0 Olsun BiziM oLSUn dedim ve...

http://www.resim-yukle.com/thumbs/5500004.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/5500004.JPG')

evet 1-0 oldu bizim oldu:) soyunma odasına girdigimde konuşamadım bile gözyaşlarına boguldum. çok mutluydum çokkkkkkk :)

http://www.resim-yukle.com/thumbs/7201295.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/7201295.JPG')
rakibimiz villareal'Di İşimiz Zor Hadi Hayırlısı...

Ama Uefa dan Önce Türkiye Kupasını Almam GEREKiodu ve
http://www.resim-yukle.com/thumbs/9578456.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/9578456.JPG')
Aldık tabi ama birazcık zorlandık yani :)... yarın uefa kupası finali ve bir kaç lig maçı sizce villareal'i yenermiyimi? :)

06kartal
09.Ağustos.2007, 08:57
bence villareal valenciadan daha kolay kupayı alırsın artık

attiilla
09.Ağustos.2007, 11:27
Alırsın yahu Valencia Villerealden oyunda çok çok iyi ama futbol bu ne olacağı belli olmaz...

TheAnswer17
09.Ağustos.2007, 17:04
ve . villereal maçı gelip çatmıştı... bobo'da bir korku vardı ve o yüzden onu oynatmadım ilk 11 de ikinci yarında alcaktım . ama baktım doudın le olmuo aldım dakika 20 de bobo yu oyuno neyse. fazla uzatttım maçın sonucunu atım :(

http://www.resim-yukle.com/thumbs/195251.JPG ('http://www.resim-yukle.com/img01/14/195251.JPG')


Çok Zor Yendim ya...
neyse bi kçtane lig maçı var ama bn daha yazmıcam buraya hiç ilgi fln yok neyse herkese teşekkürler yinede...