PDA

View Full Version : [TKL] Turksportal Kariyer Elit Lig (2.Sezon)



tombul taho
09.September.2006, 04:58
http://img161.imageshack.us/img161/7691/tklelitligxp2.png

Merhaba Değerli Turksportal Üyeleri;

Turksportal Kariyer Elit Ligi'nin 2. Sezonu'yla sizlerle yeniden birlikteyiz. Bilindiği gibi ilk sezonumuz ilkbahar aylarında olmuş ve sizler tarafından çok beğenilmişti. En başında da söylediğimiz gibi oyunumuz asla tek oyun olmayacaktı. Devamı gelecekti. Bunun yeni sezonla beraber olacağını da söyledi. Şimdi de sözümüzü tutuyoruz. Turksportal Kariyer Elit Ligi 2.Sezonu'yla sizlerle...

Bildiğiniz gibi ilk sezonumuzda toplam 11 menejer arkadaşımız İngiltere Premier Lig takımlarından Middlesbrough takımını yönettiler. Bunlardan bazıları başarılı olurken bazıları maalesef başarılı olamadı. Başarılı olamayan 3 arkadaşımız bu seon yeni başlayacak olan Turksportal Kariyer 1.Ligi'ne düşürüldüler. Kalan 8 arkadaşımız bu sene daha zor bir takımla Turksportal Kariyer Elit Ligi'nde şampiyonluk mücadelesi vermeye çalışacaklar.

Turksportal Kariyer Ligi'ne eski kurallarımız haricinde yeni kuralarımız da eklendi ve dğişikliğe gidildi. Öncelikle bu kuralları okumak için lütfen aşağıdaki adrese tıklayınız :
Kurallar : http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=50825

KURALLARA UYMAYAN MENEJERLER NEDEN BELİRTİLMEKSİZİN TURKSPORTAL YÖNETİMİ TARAFINDAN TURKSPORTAL KARİYER LİGİNDEN MEN EDİLECEKTİR!!!

Kariyerlerinizi nasıl yazmanız gerektiğine gelince :

1- Öncelikle kariyerinizin başlığının başına Elit Lig'de oynadığınız için [TKEL] kodunu koymanız gerekmektedir. Bu sizin Turksportal Kariyer Elit Ligi'nde mücadele ettiğiniz anlamına gelir. Örnek kod aşağıda yazıldığı gibidir :

[TKEL] Kariyerinizin Adı

2- Kariyerlerinizi isterseniz hikaye tarzında isterseniz sadece ekran görüntülerini koyarak anlatabilirsiniz. Fakat aldığınız ekran görüntüleri HER 8 HAFTADA BİR OLMALIDIR. Almanız gereken görüntüler :
- 4 haftalık periyotta yaptığınız maçlar
- Kalan fikstürünüz
- Gelen/Giden Oyuncu Listeniz
- Kadronuzun son durumu

3- Menejerliğe başladığınız ilk hafta kurduğunuz taktiğin ve taktik özelliklerinin resmini çekip kariyerinize koymalısınız.

4- Size kayıtlı bir oyun yollanacak ve sizler o oyunu oynayacaksınız. Yani kısaca maçlarınız aynı olacak. Tabii sadece lig maçları. Kura sonucu aynı takımlar çıkmayabilir çünkü kupada.

5- Kariyerinizin ilk mesajında size göndereceğimiz Elit Logosu'nu mutlaka kullanmalısınız.

6- Size kayıtlı oyun yolladığımız için menejer adınızı bizler belirledik.
Oyundak menejer adınız : Mete Sunar

7- Göndereceğimiz kayıtlı oyun 7.0.2 update'i ile kurulduğu için oyununuzda mutlaka 7.0.2 update bulunmalıdır. Aksi takdirde oyununuz AÇILMAYACAKTIR!

8- Oyununuz 15 gün içinde bitirilmelidir.

Yukarıdaki düzenekte kariyerleriniz yayımlanmadığı müddetçe kariyeriniz ne onay alacaktır ne de devam ettirilecektir. Ayrıca bu kurallara uymadığınız taktirde oyunumuzdan çıkarılacaksınız.


Turksportal Kariyer Elit Lig Logosu :
http://img131.imageshack.us/img131/4612/elitlogojh2.png


Lütfen bu logoyu kaydedin. Bu logoyu kariyerinizi başlatırken ilk mesajınızda en yukarıya koymak zorundasınız!!!



http://img117.imageshack.us/img117/3208/nottinghamforestjz5.png
Nottingham Forest
England League One
http://www.nottinghamforest.premiumtv.co.uk/page/Home/



Oyununuz : http://download.turksportal.net/download/FM2007/tkl/elit_lig.rar



SON DAKİKA :
ms1907 nickli menejerimiz özel hayatındaki sebeplerden ötürü oyunumuzdan çekilmiştir. Yönetim oalrak ms1907 yerine herhangi bir kullanıcı almayı düşünmemekteyiz.

Saygılarımızla...

tosunpasa
09.September.2006, 06:58
İlhan abi, Egemen, Serkan abi ve Tarık abi arasında kaldım.. Ama oyum üstadım İlhan abime..

Oghuse
09.September.2006, 06:59
OO zor ekip Nottigham..Favorim belli değil henüz..

Memedov
09.September.2006, 07:01
Oyum Sekopej ' e gider.

RaSenGan
09.September.2006, 07:03
Nottingham ? Bakalım neler yapacağız.:)

Sir FRD
09.September.2006, 07:05
Sekopej kazanır

LaigLeNoiR
09.September.2006, 07:09
Çağrı'ya isyan etmekten başka diyecek birşeyim yok.

Başka takım kalmadı mı yahu bile dedim ona :)


Ama saygı duyuyorum verdiği karara ve en kısa zamana başlayacağım N.FOREST'lı kariyerime :)

tombul taho
09.September.2006, 07:10
Çağrı'ya isyan etmekten başka diyecek birşeyim yok.

Başka takım kalmadı mı yahu bile dedim ona :)

Ama saygı duyuyorum verdiği karara ve en kısa zamana başlayacağım N.FOREST'lı kariyerime :)
Ben sölemiştim oyun gittikçe zorlaşacak diye. Bundan sonraki sezon daha da zorlaşacak ondan sonra daha da zorlaşacak. Sen daha ilk zor sezonunda böyle isyan ediyosan. Yazık sana. :zuhaha

Ayrıca Nottm Forest gibi geçmişi altın harflerle yazılmış olan bir takım veriyorum daha napayım ?

RoNNiE91
09.September.2006, 07:21
İlhan abi Ada'yı sallayan taktikle Ada'yı gene sallar :)

LaigLeNoiR
09.September.2006, 07:24
Çağrı,

O zaman bir dahaki sezonda hangi takımlar olacağını yazarsan ona göre küme düşmeyi göze alabilrim :)

tombul taho
09.September.2006, 07:26
Çağrı,

O zaman bir dahaki sezonda hangi takımlar olacağını yazarsan ona göre küme düşmeyi göze alabilrim :)
Turnuvada da böyle yapmıştın burada da aynısını yapıyosun. Ne kadar olumlu olursan o kadar başarı yakalarsın. Tabii umarım! :zuhaha

LaigLeNoiR
09.September.2006, 07:28
Yok yani, ona göre kendime oy vereceğim :)

Neyse yinede kendime vereyim :zuhaha

Eray Dengiz
09.September.2006, 09:35
kardeşime gider...

mustinimo
09.September.2006, 10:59
o taktikten sonra peluk dedim valla :D

Ilhan
09.September.2006, 14:50
Bana güvenen arkadaşların güvenlerini boşa çıkarmamaya çalışacağım. Hepinize başarılar arkadaşlar. Bu Kariyer Ligi'ni kazanana turnuvadaki gibi bir şilt verebiliriz.

omer-faruk-14
09.September.2006, 17:17
İlhan abi Elit lig şampiyonu olur.

Sekopej
09.September.2006, 18:12
Ooo en sevdiğim takım. Çağrı bana sorsan jangi takımı seçeyim diye direk bu takımı söylerdim.:D (İddialı görüneyim ki rakiplerim korksun:n:)

KaF KeF
09.September.2006, 18:57
Serkan abi...;):n:

mustafa35
09.September.2006, 19:24
Başarılar herkese :)

yunusgs
09.September.2006, 20:21
İlhan abiye gitti oyum.

eGowiCh
09.September.2006, 20:51
Durmak yok, yola devam... :D Yine şampiyon olacağım :D İlhan abinin taktiği ve önerileriyle şampiyon olmuştum geçen kariyer liginde, bunda da ondan öğrendiklerimi kullanacağım inşallah :D Boynuz kulağı geçiyor malum :p

TürkuAz
09.September.2006, 20:53
Oyum Egemen'indir.

eglocc
09.September.2006, 22:04
Oyum İlhan Abi'ye taktik bilgisi süper ve eminim o şampiyon olacaktır bilgilerini kullanarak...

Ahmet_77
09.September.2006, 23:14
Oyum Murat Abi'ye. Başarılar.

QaaN-07
10.September.2006, 05:45
İlhan ve Murat abi arasında kaldım ama tercihim İlhan abi

ms1907
11.September.2006, 05:46
Çağrı Abi 'nin de yazdığı gibi ligden çekildim. İnşaallah diğer liglerde olurum yine.İlkinden çok zevk almıştım. Katılan herkese başarılar...

uaylmz
12.September.2006, 07:55
Oyum MUrat özdemir e O da bir "GİRESUN UŞAĞI" :)

SiR ToMaSRoSiCkY1
12.September.2006, 16:41
bence serkan abi götürür bu işi

RaSenGan
12.September.2006, 23:31
Ben şampiyon olurum :p

LaigLeNoiR
14.September.2006, 03:56
Egemen,Aygün,Serkan ve Ben bitirdik kariyerlerimizi...

İlhan ve Eray'da devam ediyor.Tarık'ın konusunu göremedim acaba çekildi mi ? Ve ya Görmedi mi daha bu konuyu ?

RaSenGan
14.September.2006, 06:40
Tarık abi çekilmiş galiba çekilmemiş.

LaigLeNoiR
14.September.2006, 08:26
Aygün karar ver çekilmiş mi ? Çekilmemiş mi ? :)

RaSenGan
14.September.2006, 08:26
İkiside belli değil.:)

LaigLeNoiR
14.September.2006, 23:43
Tarık çekilmiş galiba.

RaSenGan
14.September.2006, 23:59
Evet çekilmiş.Kaldık 6 kişi.Kanımca 3.olacam :)

LaigLeNoiR
15.September.2006, 00:05
SON DAKİKA DUYURUSU : JesusFB isimli menejerimiz özel hayatındaki sebepten ötürü ligden çekilmiştir. Kurallarımıza göre oyun içinde çekilen menejerlerin yerine yeni menejer alınmamaktadır. Yola aynen devam edilecektir. Tüm Turksportal Üyeleri'ne duyurulur.


Aynen çekilmiş.