PDA

View Full Version : Falbe Fenerbahce



Onur123
20.Eylül.2006, 04:12
Evt arkadaşlar fenerbahçe kariyerimi sunucam sizlere!


FOTOZAÇ:
Onur Altun Fenerde!!
Ziconun başarısızlığına daha dayanamayan Aziz yıldırım Zico ile yollarını ayırdı!!
(Lige 3 kişi başlamıştık ama arkadaşlar ligi bıraktı.)
Fenerin Muhteşem Günlüğü Yakında Sizlerle!!

Ahmet_77
20.Eylül.2006, 19:28
Başarılar ..

TuTh
20.Eylül.2006, 21:05
başarılar onur

canavar20
20.Eylül.2006, 21:37
Başarılar.

sananes
20.Eylül.2006, 22:06
basarılar onur

pckopat18
21.Eylül.2006, 00:18
ßaşarıLar...

Summit
21.Eylül.2006, 00:32
Başarılar...

Wesley Sneijder
21.Eylül.2006, 00:40
Sun bakalım. :)

MaTRaKaN
21.Eylül.2006, 01:30
Başarılar...

SiR ToMaSRoSiCkY1
21.Eylül.2006, 01:46
başarrılarda devamı gelsin....

KaF KeF
21.Eylül.2006, 01:50
başarılar...

asatilla
21.Eylül.2006, 20:36
Başarılar...

kaydırı kuppak
22.Eylül.2006, 05:37
başarılar daa ss leri ne zaman koymayı düşünüyorsun???

Onur123
23.Eylül.2006, 22:35
Oyuna baştan 3 kişiyle başlamıştık ama ayrıldığımız için geciktim şimdiden özür dilerim :(
nese birazdan ssleri koyuyorum:(
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Evet transferde genelikle orta sahaya yöneldim:)Bide kaleci aldım:)

http://img146.imageshack.us/img146/3907/fmtransferoi5.jpg (http://imageshack.us)
Transferler yakında fotomontajla FB formalı halleri sizlerle:)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Süper Kupa finalinde İnalmaz üstün oynamama rağmen maçı ricardinhonun uzaktan şutuyla kaybettim:(Maçta Bjk daha üstün gözüksede maçın aslında ben çok daha net posizyonlar buldum:(nese işte
http://img410.imageshack.us/img410/9616/fmtransfer001tl0.jpg (http://imageshack.us)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Şansa ilk maçımda Bjk eyle oldu:)VE İNTİKAM VAKTİYDİ!!!!Hakeden Tarafda kazandı Zaten:)
http://img410.imageshack.us/img410/9706/fmtransfer002ie7.jpg (http://imageshack.us)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Bundan sonra ki maçta İnanılmaz Bir şey oldu maça 11 eksikle çıktım:(Ve Sonuç Ajax:5 Fenerbahçe:0 buna rağmen 2.maçı da umutlandım maç 3-0 bitti ve süper üstün oynadık:(buna rağmen elendik..
http://img527.imageshack.us/img527/8228/fmtransfer003yy4.jpg (http://imageshack.us)
http://img527.imageshack.us/img527/8228/fmtransfer003yy4.85c993073d.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=527&i=fmtransfer003yy4.jpg)
Maçta bide adamım atılmıştı:(Kaleci Serdar dı atılan hemde zaten 4golü içine almıştı :)Volkan herşeye rağmen çok iyidi:)
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Bir Fenerbahçeli olarak bu skoru görmek beni çok sevindirdi:):)Bu maça da çok azimli çıkmıştım zaten:)
http://img410.imageshack.us/img410/3406/fmtransfer004lf8.jpg (http://imageshack.us)
Maçın yıldızı Yasin Çakmaktı:)
Hocasına teşekkür eden Yasin Luganoyu kesip Kendisini oynatan hocasını nasıl doğru bir karar verdiğini gösterdi!!
Maçta gol atan Alex ve Kezman da ne kadar kaliteli adamlar olduğunu kanıtladı!
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Şuan Carlos Asist kralı değil ama şunu sölemeliyim.Her Korneri gol oluyor.Kesinlikle ona kullandırın arkadaşlar.Kezman kafası yok ama yinede colin falan sıkı goller geliyor:D