PDA

View Full Version : Alt yapısını beğendiğiniz takımlar



Rais
01.July.2009, 17:05
u19 diye tabir edilen alt yapısını beyendiğiniz takımları söylermisiniz arkadaşlar :)

DenizlispoR
01.July.2009, 18:01
Arsenal.....

fyagiz
01.July.2009, 18:04
Paris-Saint German, Barcelona, Udinese, Ajax, Arsenal.

tarikko
01.July.2009, 18:17
Arsenal,Osasuna,Ajax

King_91
01.July.2009, 18:22
monaco . alt yapı olmasa da inanılmaz yetenekli gençler var

Enterokinaz
01.July.2009, 18:30
udinese, atletico, barcelona, juventus.

Clayman
01.July.2009, 18:31
Atletico, Feyenoord, Ajax.

Rais
01.July.2009, 19:49
udunise yi bende beyeniyorum :)

MaliKaya
01.July.2009, 20:05
Turkiyede Lig B yi secerseniz Istanbulspor'un inanilmaz bir alt yapisi oldugunu gorebilirsiniz.

Fietra 10
01.July.2009, 20:43
Auxerre..Hem mevcut alt yapıdaki yetenekler hemde alt yapıdan çıkan müthiş regenler..

cris king
02.July.2009, 18:55
Sevilla,Ajax çift geçerim :D

RoNNiE91
02.July.2009, 18:59
Arsenal ve Ajax

muzoadux
03.July.2009, 22:36
Kesinlikle udinese

Aşk-ı Şehir
04.July.2009, 13:37
Ajax ve Barcelona. PSV'den de iyi oyuncular çıkabiliyor.:)

BaFraLı
04.July.2009, 14:53
Bencede Ajax.Gerçekten çok sağlam oyuncular çıkıyor.

MaliKaya
04.July.2009, 15:27
Arkadaslar dun bir kariyer actim, dikkat ettimde Monaco'nunda potansiyeli muthis.

Trabzonspor
04.July.2009, 15:30
Ajax,Juve birkaçtane daha var böyle iyi oyuncular çıkaran takımlar.Brezilya ligini saymıyorum zaten :D

Universal
04.July.2009, 15:54
Hollanda ve Güney Amerika'da ki kaliteli kulüplerden mükemmel oyuncular çıkıyor.

Aşk-ı Şehir
04.July.2009, 21:49
Ajax,Juve birkaçtane daha var böyle iyi oyuncular çıkaran takımlar.Brezilya ligini saymıyorum zaten :D

Arjantin, Meksika, Portekiz, Brezilya, İtalya bu ülkelerden muhteşem oyuncular çıkıyor.:D

Universal
04.July.2009, 22:53
Arjantin, Meksika, Portekiz, Brezilya, İtalya bu ülkelerden muhteşem oyuncular çıkıyor.:D

Peruyuda ekle. Del Rio diye bir isim çıktı, ilk maçı Barcelona'yakarşıydı 25 metreden gol attı, gözüme girdi. :) O gün bu gündür oynatıyorum. Perulu oyuncuları seviyorum.

Yalnız bu regenlerde garip bir olay var, Perulu aldığım oyuncu ülkesinde oynarken uzun kıvırcık saçlıydı, Türkiye'ye geldi. Geldikten sonra bildiğiniz subay traşlı bir oyuncu oldu.

Aşk-ı Şehir
04.July.2009, 23:57
Peruyuda ekle. Del Rio diye bir isim çıktı, ilk maçı Barcelona'yakarşıydı 25 metreden gol attı, gözüme girdi. :) O gün bu gündür oynatıyorum. Perulu oyuncuları seviyorum.

Yalnız bu regenlerde garip bir olay var, Perulu aldığım oyuncu ülkesinde oynarken uzun kıvırcık saçlıydı, Türkiye'ye geldi. Geldikten sonra bildiğiniz subay traşlı bir oyuncu oldu.

Bu tip olaylar oluyor. Onlar insan değil mi? :D Onlarda traş olacak. :n:

canavar20
05.July.2009, 00:04
Arsenal, Ajax, Barcelona, Valencia, Udinese, Monaco, At. Madrid..

Ülke olarak: İspanya, Arjantin, Brezilya, Peru, Şili, İtalya, Meksika..

Omer90
08.July.2009, 21:29
mancherster city nin alt yapısı nasıl arkadaşlar?

Sir FRD
10.July.2009, 22:19
Liverpool u bir kişi söylememiş

Lavezzi1907
11.July.2009, 00:27
Sevilla,Villarreal,Lazio,Monaco,Lyon

ogcj_me
11.July.2009, 06:55
Liverpool u bir kişi söylememiş
aynen Liverpooldan çıkıyo süperstarlar ama şöyle 5 sezon sonra :)

hakan3392gs
11.July.2009, 15:39
Galatasaray'da önemli oyuncular çıkıyor.

forzaOnur
20.July.2009, 15:33
türkiye liginden sadece ne yazikki gs den çıkıyo beşiktaş ta ve fenerbahçede güzel oyuncular çıkmıyo.Avrupada ise ArsenaL, HoLLandada iyi oyuncular çıkabiliyor.

cess41
20.July.2009, 19:55
mancherster city nin alt yapısı nasıl arkadaşlar?

Oyunun başında berbat.Fakat altyapıya yapılan yatırımlar ile sonradan iyi oyuncular çıkabiliyor.Para bol olduğu için altyapı gelişimi için yönetimden istekte bulunabilirsin.Kabul ediyorlar hemen.

KaRaBükLü KraL
20.July.2009, 21:48
sevilla,ajax,arsenal ve tabiiki Galatasaray

magnetism
20.July.2009, 22:42
walla arkadaşlar 3.sezon dayım sadece tek bir update çekebildim youth facility e ama 1 tanesi yetti inanılmaz oyuncular cıkarmaya başladım. ayrıca monaco ve barçayı tek geçiyorum. ülke olarakta nedendir bilinmez ama karadağda bir süre sonra müthiş oyuncular çıkıyor, belçika ve peruyu da sayabiliriz.

cess41
21.July.2009, 17:57
walla arkadaşlar 3.sezon dayım sadece tek bir update çekebildim youth facility e ama 1 tanesi yetti inanılmaz oyuncular cıkarmaya başladım. ayrıca monaco ve barçayı tek geçiyorum. ülke olarakta nedendir bilinmez ama karadağda bir süre sonra müthiş oyuncular çıkıyor, belçika ve peruyu da sayabiliriz.

Belçika konusunda sana tamamen katılıyorum.Her sene kesin 2 adam çıkıyor regen olarak.

demirsporlu
22.July.2009, 19:09
samsunspor dan ilk yılda bile müthis oyuncular cıkıyo. turgut sercan anlatmaya gerek yok onları zaten herkez biliyo.

karlkani23
22.July.2009, 21:42
Kızılyıldız yani Red Star

aalbertoo666
28.July.2009, 02:13
kesinlikle udinese onun dışında ajax, sevilla, liverpool
ülke olarak brezilya ofkors ;)

Nocna Mora
28.July.2009, 02:19
galatasaray
ajax
santos

ewrim_FB
05.August.2009, 07:12
Santos, Ajax, Depotivo Cali, Boca, Udinese, Metz...