PDA

View Full Version : Aynı Anda Kulüp ve Milli Takım Çalıştıramıyorum



hercai87
12.November.2009, 04:59
Arkadaşlar Aynı anda kulüp ve milli takım çalıştıramıyorum!!!
oyunda 5.sezonum çek cumhuriyeti milli takımı teknik direktörünü kovdu ve bende iş talebinde bulundum...
talebim kabul edildi ve teklif sundular bana, kabul ediyorum ama bir türlü işe başlayamıyorum!!
FM 2010 da böyle bir özellikmi var yoksa benim oyunumda mı sorun var??
umarım saçma bir konu açmamışımdır...
şimdiden teşekkr ederim...
saygılar iyi çalışmalar...

xxvolkan09xx
12.November.2009, 06:37
allah allah kabul ettiysen ozaman olmasi lazim, takim kurdugun yere bas orda alt alta olmasi lazim.
ben 3.sezonuma girdim, 2.sezonda fildisi sahillerinden teklif geldi, 3.sezonda arjantinden

eXcitinG
12.November.2009, 10:46
Daha iLk sezonun yarısında Nijerya MiLLi takımını yönetmeye başLadım.

yigit9123
12.November.2009, 13:34
Aynı sorundan bende yaşıyorum İsviçre Milli Takımına iş başvurusunda bulunuyorum.Başvurum kabul görünce teklif geliyor teklifide kabul ediyorum ama oyun aynen devam ediyor ve milli takım sayfasına tekrardan gelince iş başvurusu tekrardan çıkmış oluyor.

eXcitinG
12.November.2009, 14:08
10.1 günceLLemesini yükLediniz mi ?

10.0 iLe iLgiLi oLabiLir.

hercai87
13.November.2009, 02:25
evet 10.0 ile oynuyorum güncellemeyi yüklemedim:(
offf yaa şimdi güncelleme yapsam aynı save den devam etsem sorun hallolur mu ki yada benm kayıtlı oyunum 10.1 güncellemesiyle oynanabilirmi Luffy??
oynanamıyor diye biliyorum ama bi umut işte soruyorum sana...

Sheriff
13.November.2009, 03:09
Kayıtlı oyunlara devam edilebiliyor diye biliyorum..

eXcitinG
13.November.2009, 12:27
evet 10.0 ile oynuyorum güncellemeyi yüklemedim:(
offf yaa şimdi güncelleme yapsam aynı save den devam etsem sorun hallolur mu ki yada benm kayıtlı oyunum 10.1 güncellemesiyle oynanabilirmi Luffy??
oynanamıyor diye biliyorum ama bi umut işte soruyorum sana...

GünceLLemeLer kayıtLı oyunLar iLe uyumLudur.

10.1 günceLLemesini yükLedikten sonra kayıtLı oyununa devam edebiLirsin.

Ahmet Göktaş
13.November.2009, 13:09
Çalıştırılıyor mu ki aynı anda :D 2009da milli takımı kabul edince ona geçiodun kulübü bırakıp.

eXcitinG
13.November.2009, 13:24
Çalıştırılıyor mu ki aynı anda :D 2009da milli takımı kabul edince ona geçiodun kulübü bırakıp.


Hayır hiç bir seride öyLe birşey oLmuyordu. Hem takım, hemde aynı anda MiLLi takım yönetebiLiyorsunuz.

hercai87
14.November.2009, 04:54
evveeettt sorunum çözümü buymuş...
teşekkrler Luffy 10.1 i yükledim sorun kalktı eyvallah yaa;)
kayıtlı oyunumada devam edebiliyor şükür yaa:)

RasAnt
24.November.2009, 18:48
evet bu sorun bendede oldu ama 10.1 i yukleyınce oyunda bı hata verıo ekran kuculuo falan sinir bozucu bişiy oluyor o yuzden 10.0 dan devam edıyorum milli takımsız

tearkan
25.November.2009, 01:58
evet bu sorun bendede oldu ama 10.1 i yukleyınce oyunda bı hata verıo ekran kuculuo falan sinir bozucu bişiy oluyor o yuzden 10.0 dan devam edıyorum milli takımsız

aynen.. bende de 10.0 hem milli takım hem kulüp takımı çalıştırmama izin vermedi.. teklifi kabul ediyorum ama takımın başına geçemiyorum.. takımın başına geçemeyeceksem neden ve nasıl kabul ediyorum:icon_smile: 10.1 de hata verdi maalesef.. snrm 10.2 ye kdr aç gözlü olmayıp tek takımla idare edicez:icon_confused:

hercai87
25.November.2009, 08:01
evet arkadaşlar "array...." diye başlayan bir hata veriyor maalesef 10.1 i yükleyince:icon_sad: ama bende yıl oldu 2015 milli takımsız yapamam dedim ve yükledim ekran küçülmesini ve ikidebir hata vermesini göze alarak:uzgun:
10.2 yaması çıkana kadar şahsen ben sabredemem milli takımsız:icon_smile:

tombul taho
25.November.2009, 13:28
evet arkadaşlar "array...." diye başlayan bir hata veriyor maalesef 10.1 i yükleyince:icon_sad: ama bende yıl oldu 2015 milli takımsız yapamam dedim ve yükledim ekran küçülmesini ve ikidebir hata vermesini göze alarak:uzgun:
10.2 yaması çıkana kadar şahsen ben sabredemem milli takımsız:icon_smile:


bahsettigin hata "array access out of bonds" hatasidir. sadece sen degil cogu kullanici bu hatayi aliyor malesef :(

si games'e bu hatayi forumlarindan bildirdik. yani en azindan ben yorumlarda bulundum ama henuz bi cevap gelmedi si games'ten ama sanirsam yeni yamayla birlikte (10.2.0) duzelteceklerdir.

gungorbdk
25.November.2009, 14:44
Ben 3. sezonumda (10.1 ile başladım) Arjantin'i aldım hiçbir sorun yok. Yüklediğiniz resmi olmayan bir yama buna neden oluyor olabilir. Türkçeleştirme, lig ekleme, güncelleme vs.