PDA

View Full Version : Football Manager 2011 Çıktı !!



heavy86
04.November.2010, 23:43
Steam'dan aktif edip oyuna başlayabilirsiniz , herkese hayırlı uğurlu olsun..Görüş ve düşüncelerinizi alabiliriz =)

Patch çıkmıştır ;

http://www.footballmanager.com/patches

Zekirdek
04.November.2010, 23:46
Kariyerimde Fenerbahçe olarak açtım. Beşiktaş 3-1 galip gelmişti. Golleri kim attı diye bakarken birde ne göreyim Guti hat-trick yapmış. ama bütün goller penaltıdandı.

tgun89
04.November.2010, 23:46
Evet bende şu an da başladım Galatasaray ile, hadi hayırlısı

E.m.r.e
04.November.2010, 23:51
hadi hayırlı olsun keşke şunu vize haftasında çıkarmasalar :P

BaGa TaRKaN
04.November.2010, 23:51
Bizde Serhat'ımla İlk Online Maçı Yaptık Bu Seride Beşiktaşımız Feneri Her Alanda Yenecek Sanırım:D Bende 3-0 Yendim Feneri. Goller Bobo, F.Tekke ve Gözümüzün Bebeği Necip'ten Geldi. Size Necip'in Attığı Golü ve Sevincini İzletmeyi İstiyorum. Street Fighter'da Bir Bison Necip Hareketi:p


http://www.youtube.com/watch?v=pACYF3Ckq0Q

ua_anil
04.November.2010, 23:51
Oh be süper haber, hemen başlayalım oynamaya :)

Yeni oyun kuracaklar şu ufak işleme bir gözatsın; http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=92553

cankatcug
05.November.2010, 00:05
bende steam dan aldım.dün gece pre loading yaptım.şimdi nasıl açacagım oyunu.bulamıyoum acamıyorum.

heavy86
05.November.2010, 00:13
yama ile eski oyuna devam edebilir miyiz ? Düzeltmeler etkili olur mu ?

Fernando Gago
05.November.2010, 00:15
3D'den haber verin arkadaşlar :D

wolfson
05.November.2010, 00:28
offf saati 23.45e kurmuştum oyun erken çıkmış :S canım sıkıldı :D sabahlayalım bari :D ankaragücü müü kayseri mii :D

BaGa TaRKaN
05.November.2010, 00:31
offf saati 23.45e kurmuştum oyun erken çıkmış :S canım sıkıldı :D sabahlayalım bari :D ankaragücü müü kayseri mii :D

Tabiki MKE:D Memleketimizi Coştur Mert Çıkar Kalemizi Beyaz Gruba:zuhaha

wolfson
05.November.2010, 00:33
Tabiki MKE:D Memleketimizi Coştur Mert Çıkar Kalemizi Beyaz Gruba:zuhaha

Bu sene oyunda yapamadığım hedeflerime yönelcem :D Bunlarda Kırıkkalemizi süper lige çıkarmak da var :D ama oyunu bi tanıyalım önce . Ne dersin kayseri mi ankaragücü mü :D

BaGa TaRKaN
05.November.2010, 00:34
Kalemiz Tabikide Sorulur mu:)

Alternatifimiz Adaşımız İsim Hakkımız MKE Ankaragücü Tabiki:)

Sana Ben Data Yapıp Gönderiyorum Hemen Bu Hafta Tanı Aynı Zamanda Bu Yaptığımıda Oynarsın:)

Ziya38
05.November.2010, 00:40
Bu sene oyunda yapamadığım hedeflerime yönelcem :D Bunlarda Kırıkkalemizi süper lige çıkarmak da var :D ama oyunu bi tanıyalım önce . Ne dersin kayseri mi ankaragücü mü :D


Kayseri nokta . . .

wolfson
05.November.2010, 00:54
Kalemiz Tabikide Sorulur mu:)

Alternatifimiz Adaşımız İsim Hakkımız MKE Ankaragücü Tabiki:)

Sana Ben Data Yapıp Gönderiyorum Hemen Bu Hafta Tanı Aynı Zamanda Bu Yaptığımıda Oynarsın:)

Tamam çok saol :D

canalkan34
05.November.2010, 01:19
şu 3. ligi nasıl aktif edecez biri yardım ederse sevinirim
saygılar :)

ua_anil
05.November.2010, 01:46
1 saat boyunca taktikleri, scoutingleri vs her şeyi ayarladım. Tam transfer işine gelince, oyuncu özellikleri gizlemeyi açık unuttuğumu farkettim :) Şimdi işin yoksa hepsiin sıfırdan ayarla :)

yakamoz0347
05.November.2010, 01:53
3d deki sorun devam ediyo tam şu an niang gol attı kayıyor :D:D

yakamoz0347
05.November.2010, 01:56
tv kamerası harika olmuş 3d hoşuma gitti

b7baris
05.November.2010, 01:58
Oyunla patch aynı anda çıkmış o nasıl iştir ya?

farfarforfor
05.November.2010, 02:28
ahh ahh işin yoksa 29 kasım gününü bekle arkadaşlar ss koyun oyunda iyileştirme olmuşmu yoksa demodaki sorunlar hala devam ediyor u adamlar buz pateni yapıyorlarmı gol attıktan sonra türkiye ligi nasıl yine ligimizi öylesinemi yapmışlar vs.. herkese bol fmli günler arkadaşlar...

uniwherecity
05.November.2010, 03:45
Oyunu hemen alin derim dolar çok düştü ben 55 tlye aldım oyunu steam den :)

izmer96
05.November.2010, 09:25
Patch isine erken baslamislar bu sene , demekki 4-5 tane cikar bu sezon :)

World Hollow o1
05.November.2010, 11:05
1 saat boyunca taktikleri, scoutingleri vs her şeyi ayarladım. Tam transfer işine gelince, oyuncu özellikleri gizlemeyi açık unuttuğumu farkettim :) Şimdi işin yoksa hepsiin sıfırdan ayarla :)

Oyuncu özelliğini gizlemeyi açık unutmuşum derken nasıl oluyor..?

Lucas Neill
05.November.2010, 11:53
Oyuncu özelliğini gizlemeyi açık unutmuşum derken nasıl oluyor..?

Ilk new game dedikten sonra ligleri falan sectiginde alttaki ayarlardan oluyor.Oyuncu özelliklerini gizlersen bazi özellikleri - seklinde gözüküyor.

freeon
05.November.2010, 11:55
Alın size ufak bir hata ama benim için sorun

mesala maç esnasında bunu seçtiğimiz zaman

Mach day info --> Galatasaray Team Reating

Maç ekranına Galatasarayın oyuncu puanları filan çıkar ve diğer maçlarda da deplasman yada ev farketmez hep galatasarayın istatistiklerini verir.

Simdi bakıyorum deplasman maçına gittiğimizde direk rakibin istatistikleri çıkıyor. sürekli mac day infodan takımımızı seçmek zorunda kalıyoruz

dragunov78
05.November.2010, 12:29
az önce,ön siparişini verdiğim oyun elime ulaştı,

bu gece sabhlayacaz demek ki:icon_razz:

eXcitinG
05.November.2010, 13:14
Beşiktaş iLe kariyere başLadım. Tabi yakLaşık 2 aydır feLan FM2011 i oynayan birisi oLarak o kadar heyecanLandım sayıLmaz. Ama sonunda uzun soLukLu bir kariyere yeLken açmış oLmak beni mutLu etti.

Lige 6 da 6 gaLibiyet ve UEFA avrupa Liginde NapoLi depLasmanında 5-0 Lık gaLibiyet iLe başLadık.

World Hollow o1
05.November.2010, 13:48
Ilk new game dedikten sonra ligleri falan sectiginde alttaki ayarlardan oluyor.Oyuncu özelliklerini gizlersen bazi özellikleri - seklinde gözüküyor.

Gizlemeyi kapadığın zaman bütün özellikleri gösteriyor mu oluyor??

eXcitinG
05.November.2010, 13:49
Gizlemeyi kapadığın zaman bütün özellikleri gösteriyor mu oluyor??


Evet bütün özeLLikLeri gösterir. Eğer açık oLursa kendi üLken dışında ki oyuncuLarın özeLLikLerinin çoğunu göremezsin.

aliCHaN_FM
05.November.2010, 13:50
Arkadaşlar ben oyunu 2009 da orginal almıştım bu senede orginal almatyı düşünüyorum 2009 da steam üzerinden almıştım ama bu sene kutulu alcam ARAL dan sipariş etmek istiyorum ödeme seçeneklerinde TURKCELL MOBİL ödeme seçeneği var bende bu seçenekle ödemek istiyorum bu konu hakkında bilgisi olan varmı

Sysmix
05.November.2010, 13:56
az önce,ön siparişini verdiğim oyun elime ulaştı,

bu gece sabhlayacaz demek ki:icon_razz:

kadıköy tarafındayım bende. elime ulaşırmı bugun akşam 6 ya kadar acaba?

preximo
05.November.2010, 14:23
Aral ithalat bügün satış noktalarına dağıtmaya başlamış. Hafta sonu sırf bu oyun için programımı ayarlamıştım, saat 18:00'dan önce dağıtımları bitse bari.

World Hollow o1
05.November.2010, 14:28
Yeni patch save'lere uyumlumu acaba.?

Night_Mare17
05.November.2010, 14:45
Saat 18:00 ' de kendime yeni bir laptop alacağım ve yanında FM 2011 ' siz olmaz :) Kutulu oyun kuracağım.

Ouzy
05.November.2010, 14:59
2-3 sene oldu TL'ye geçeli ama para birimimiz düzeltilmemiş hâlâ, YTL olarak gözüküyor.

Bir de, Sports Interactive "Dark Skin" çıkarmayacak mı yahu?

Ziya38
05.November.2010, 15:11
Sonunda oyunum geldi .. Hemen kuruyorum ..:)

preximo
05.November.2010, 16:02
Mvshop'tan oyunumu aldım. Mağaza çalışanları harıl harıl oyunları paketleyip kargoya veriyorlar, bir yandan da gelen telefonları cevaplayıp sipariş alıyorlardı.

World Hollow o1
05.November.2010, 16:10
2-3 sene oldu TL'ye geçeli ama para birimimiz düzeltilmemiş hâlâ, YTL olarak gözüküyor.

Bir de, Sports Interactive "Dark Skin" çıkarmayacak mı yahu?

http://hotfile.com/dl/80200127/2470f5b/dark2011.rar (http://forum.turksportal.net/vb//redirector.php?url=http%3A%2F%2Fhotfile.com%2Fdl%2 F80200127%2F2470f5b%2Fdark2011.rar)

Win Vista/7: C:\Users\<username>\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\skins
Win 2000/XP: C:\Documents and Settings\<username>\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\skins

ua_anil
05.November.2010, 16:10
2-3 sene oldu TL'ye geçeli ama para birimimiz düzeltilmemiş hâlâ, YTL olarak gözüküyor.

Bir de, Sports Interactive "Dark Skin" çıkarmayacak mı yahu?

Dark Skin var zaten, 11.1 ile geliyor Dark ve Retro temaları.

Ayrıca YTL olayına ben de sinir oldum, YTL mi kaldı yahu???

perpetua
05.November.2010, 16:44
Ayrıca YTL olayına ben de sinir oldum, YTL mi kaldı yahu???

11.1'de duzeldi.

KaRaBükLü KraL
05.November.2010, 16:53
Dark temaya bayıldım bu sefer.Müthiş olmuş.11.1 yamasınıda kurdum bakalım nasıl olacak oyun

Sysmix
05.November.2010, 17:50
saat 17:00 itibariyle Shogun hediyeli oyunu teslim aldım. mesai bitimini bekliyorum. bitmez bu gece be :):)

Papi44
05.November.2010, 17:51
ARAL da Stokta kalmamış bugün sipariş verecektim. acaba ne kadar sürede stokta olur bir bilgisi olan varmı

Sysmix
05.November.2010, 18:09
ARAL da Stokta kalmamış bugün sipariş verecektim. acaba ne kadar sürede stokta olur bir bilgisi olan varmı

pazartesiden itibaren olur sanırım. ön sipariş verenlere gönderdilerse ki benimki dün kargoya verilmiş mail gelmişti dün akşam 9 da, önümüzdeki haftada normal satış için stoklara gelir.

demirsporlu
05.November.2010, 18:14
biraz günleri tüketmeliyiz bayramda topluyacağım el öpme paralarını kredi kartına yatırıp steamden indircem :D

Fernando Gago
05.November.2010, 19:28
Aral'dan sipariş verip de eline ulaşan var mı bugün için?

Ouzy
05.November.2010, 19:42
11.1 yamasını indirebileceğim hızlı bir yer var mı? FM'nin sitesinden indirmeye kalksam 3-4 saat sürecek gibi. Şu anda iniyor güya ama 10 kb ile iniyor.

narakan1969
05.November.2010, 19:48
11.1 yamasını indirebileceğim hızlı bir yer var mı? FM'nin sitesinden indirmeye kalksam 3-4 saat sürecek gibi. Şu anda iniyor güya ama 10 kb ile iniyor.

Torrent te olabilir belki.

Lucas Neill
05.November.2010, 21:17
Klasik bi soru soracagim bu 3D deki yenilikler ve menajerlerin cok fazla para istemesi falan save gamelerde uyumlu olur mu?

KaRaBükLü KraL
05.November.2010, 22:55
Klasik bi soru soracagim bu 3D deki yenilikler ve menajerlerin cok fazla para istemesi falan save gamelerde uyumlu olur mu?
Bildiğim kadarıyla uyumlu oluyo ve save'inize devam edebiliyorsunuz

KaRaBükLü KraL
05.November.2010, 22:57
11.0 ile 11.1 arasında dağlar kadar fark var onu görmüş oldum.Bugün gündüz büyük hevesle kurduğum 11.1 yamasıyla sorunların büyük kısmı çözülmüş zevkli bi oyunla karşılaştım ve en sonunda adam akıllı bi Fm oynamış oldum.Dark temasından eklenen yeni özelliklere 3d'nin gözle görülür düzelişi beni Fm11'e iyice ısındırdı:)

ommix
05.November.2010, 23:00
Ben geçen ay sipariş verdim araldan ama henüz gelmedi kargo neyse bekleriz 2-3 gün daha problem yok.

Sysmix
05.November.2010, 23:54
Aral'dan sipariş verip de eline ulaşan var mı bugün için?

ben 7 ekimde ön sipariş vermiştim bugun saat 17:00 itibariyle elime ulaştı. iş yerim kızıltoprakta. dün akşam 21:00 sularında mail gelmişti oyununuz sevk edildi diye. araldan ilk kez ön siparişli bir şey aldım, şansımdan dolayıda olabilir. hızlı oldu.

ozaniel
06.November.2010, 01:28
1-2 gün içinde FM 2011'e kavuşacağım. Fakat FM 2010'da Beşiktaş'taki inanılmaz Holosko-Batuhan kombosu herhalde bir daha hiç gerçekleşmeyecek.

Bursaspor
06.November.2010, 01:29
Benim elime ulaştı ön sipariş vereli olmuştu biraz, bugün 12:45 civarı geldi.

Fernando Gago
06.November.2010, 01:43
5 Ekim benim de sipariş tarihim. H.sonu ulaştırma olmuyormuş sanırım. yeni haftaya kaldı işimiz. Neyse ki vizeleri bitiririm :)

farfarforfor
06.November.2010, 01:44
bi sorum olacak türkiye liglerinde rezerve lig olayı oyuna yansıtılmışmı? ingilteredeki gibi as takımdan oyuncu verebiliyormuyuz...

Sheriff
06.November.2010, 01:46
Evet yansıtılmış, o konuda bir sıkıntı göremedim.

deniz.91
06.November.2010, 01:59
beyler steam üzerinden işte üniversiteli kredi kartıyla satın alabilirmiyim bilgisi olan varmı

farfarforfor
06.November.2010, 02:45
Alabilirsin bi sorun olmaz

nannar
06.November.2010, 09:47
ben 1 haftadır yalova'da olunca işten güçten oyunu falan unuttum :D

ToRoSKaPLaNı
06.November.2010, 14:27
oyunu indireceğim şimdi ama çalışacağından hiç umudum yok.Demosunu açmamıştım bilgisayar grafik hatası vermişti ama 2010 dada öyle olmuştu demoyu çalıştırmamış full ü ise açmıştı.Bakalım bu seferde öyle olacak mı

canalkan34
06.November.2010, 14:28
şu soruna bir el atsanız da oyunun zevkine varsak :)

http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=92583

nessus
06.November.2010, 16:44
3d düzelmiş demo gibi değil, hoşuma gitti animasyonlar 2010'dan daha iyi.