PDA

View Full Version : Lugano'nun kontrat problemi



ciomania21
06.November.2010, 12:52
Arkadaşlar Fenerbahçe ile oyuna başlayacaklara benden bir uyarı luganonun kontratında gerçekte varolan 3.5 milyon€ getiren yabancı bir kulübe gidebilir opsiyonu oyunada yansıtılmış ve ben bunu farketmedim :uzgun:

devre arası valencia elimden kaptı kaçtı luganoyu :icon_eek: elinizi çabuk tutun devre arasından önce yeni kontrat imzalatın. Umarım bu bilgi işinize yaramıştır çünkü şu anda ben çok zor durumda transferin bitmesine 1 hafta kala fellik fellik stoper arıyorum :icon_lol:

RasAnt
06.November.2010, 13:09
Aaa sağol valla bende yeni başlamıştım kariyere hemen imzalatayım yeni sözleşme :D

BaGa TaRKaN
06.November.2010, 13:11
Arkadaşlar Fenerbahçe ile oyuna başlayacaklara benden bir uyarı luganonun kontratında gerçekte varolan 3.5 milyon� getiren yabancı bir kulübe gidebilir opsiyonu oyunada yansıtılmış ve ben bunu farketmedim :uzgun:

devre arası valencia elimden kaptı kaçtı luganoyu :icon_eek: elinizi çabuk tutun devre arasından önce yeni kontrat imzalatın. Umarım bu bilgi işinize yaramıştır çünkü şu anda ben çok zor durumda transferin bitmesine 1 hafta kala fellik fellik stoper arıyorum :icon_lol:

İyi Paraya Kapmış:zuhaha

Zekirdek
06.November.2010, 13:14
Aaa sağol valla bende yeni başlamıştım kariyere hemen imzalatayım yeni sözleşme :D

Ama istemiyor. 11.0'da istemiyordu. Bence oyuna ilk girdiğinizde genç bir stoper bakın Lugano yerine.

RasAnt
06.November.2010, 13:19
Hadi yaw ben patch kullanıorm 11.1 umarım bunda ister ve sözleşmeler biraz garip olmuş ya daha tam alışamadım :D menejerler cok fena :D

eXcitinG
06.November.2010, 13:22
Bende de Sivok atmıyordu. Bende sonunda 7 miLyon Euro ya BarceLona ya sattım. Yerine BreziLyaLı Mario Fernandesi ı aLdım.

RasAnt
06.November.2010, 17:49
İmzalamıyor paragöz :D

ciomania21
06.November.2010, 19:05
İmzalamıyor paragöz :D

bi moral bozukluğuyla sırf lugano için yeniden başladığım fenerbahçe kariyerimde bu sefer imzalattım ama tuzlu oldu :D

yıllık 5 milyon€ alıyor evet evet lugano takıntım bana yıllık 5 milyon€ ya patladı :icon_lol: ama napim onsuz fenerbahçe fenerbahçesizde ben olmam :D

tgun89
06.November.2010, 19:19
Yıllık 5 milyon mu usta ne yaptın sen ya :D

RasAnt
06.November.2010, 19:51
Harrbiden naptın yaw :D:D

ciomania21
06.November.2010, 22:26
valla ne bilim onsuz fb içime sinmiyo ya köpeği olsun 5 milyon luganonun :D

Lim10
06.November.2010, 23:37
Ben o kadar para vermem Lugano'ya.Üstelik ağır.Benim tarzım bir stoper değil.Henüz kariyer açmadım ama açtığımda direk satacağım Lugano'yu.Bir sürü defans oyuncusu paylaşılıyor:)Mutlaka yerini dolduracak birini bulursunuz.

ozaniel
07.November.2010, 03:32
Beşiktaş'ta her oyuncu kontratının çok üstünde değerler istiyor. Kontrat olayında gariplikler var.

perpetua
07.November.2010, 11:03
Kontrat imzalamada sorun yasiyorsaniz oyuncunun istedigi maasi indirip, onun kadrodaki onemine gore mac basi para verin.

Mesela:

Oyuncu key player.

Oyuncu yilda 5 milyon + 7 bin mac basi istedi diyelim.

onu 3 milyon'a indirin

Key player oldugu icin 45 mac oynayacak varsayin.

2 milyon / 45 = Mac basina 44444

+ daha once istedigi mac basina 7 bin = 51444 mac basina.

Oyuncular genelde kabul eder.

Oyuncu eger First team ise 35, squad rotation ise 25, backup ise 15 mac varsayabilirsiniz (tabii avrupa kupalarinda oynuyorsaniz, oynamiyorsaniz her birini 10'ar mac indirebilirsiniz).

Oyuncu eger takimda kalmak istemiyorsa, genelde yuksek maas ister. Ikili iliskileri iyi tutmak lazim.

Zekirdek
07.November.2010, 11:04
Bir sürü defans oyuncusu paylaşılıyor:)

Abi paylaşılıyor mu paylaşıyorum mu? :)

Flawless Victory
07.November.2010, 11:15
Kontrat imzalamada sorun yasiyorsaniz oyuncunun istedigi maasi indirip, onun kadrodaki onemine gore mac basi para verin.

Mesela:

Oyuncu key player.

Oyuncu yilda 5 milyon + 7 bin mac basi istedi diyelim.

onu 3 milyon'a indirin

Key player oldugu icin 45 mac oynayacak varsayin.

2 milyon / 45 = Mac basina 44444

+ daha once istedigi mac basina 7 bin = 51444 mac basina.

Oyuncular genelde kabul eder.

Oyuncu eger First team ise 35, squad rotation ise 25, backup ise 15 mac varsayabilirsiniz (tabii avrupa kupalarinda oynuyorsaniz, oynamiyorsaniz her birini 10'ar mac indirebilirsiniz).

Oyuncu eger takimda kalmak istemiyorsa, genelde yuksek maas ister. Ikili iliskileri iyi tutmak lazim.

Güzel abi.

RasAnt
07.November.2010, 20:17
Devre arası transfer dönemi bitti Barcelona Arsenal Lyon Valencia izledi Luganoyu şansıma teklif vermediler bende haftalık 60.000 euro önermiştim onun üstüne çıkmadım kabul etmemişti :) hala bende güzel oldu bu :D eğer luganoyu kaybederseniz liverpoolda yunan adını unuttum aynı lugano özelliğinde ona bakın liverpol satılığa koyuyor

bommel
08.November.2010, 11:10
dediğin oyuncu Sotiris Kyrgiakos sanırım takımımda yunan görmek istemem açıkçası :D ancak dediğin kadar iyiyse denemeye değer.
Elbette ilk hedefim luganoyu takımda tutmak olacak

RasAnt
08.November.2010, 17:02
Hehe :D bende israilli görmek istemem onun dışında her ülkeden oyuncu gelebilir :) ben luganoyu central defender stopper yoboyuda central defender cover olarak oynatıyorum ikisi böyle çok iyi oluyor yobo hıızyla luganoda gücüyle kapatıyorlar orayı.Luganonun özellikleriyle o Sotiris Kyrgiakos unkileri karşılarstırdım stopper olarak oynayabileceğini düşündüm lugano buyuk takıma gitmek istiyor o yuzden onumuzdekı sene gonderecegım transfer sezonuna az kaldı yunanı denemedım ama lugano gidince onun yerine oyuncu arayacagımm ben Lugano ozellıklerınde suan en yakın onu bulabıldım ama detaylı araştırınca yazarım tekrar :) tabi pique falanda var ama fenere gelecek adam arıyoruz :D

metinoktay
08.November.2010, 17:23
Irkçılık yapmayın bakayım :p Valla ben ayırmıyorum işime yarasın alırım =) bu arada parayı çok istiyorsa, gidebilir her kim olursa olsun, her oyuncunun ikamesi vardır.

RasAnt
08.November.2010, 17:30
Irkçılık yapmayın bakayım :p Valla ben ayırmıyorum işime yarasın alırım =) bu arada parayı çok istiyorsa, gidebilir her kim olursa olsun, her oyuncunun ikamesi vardır.

:D evet zaten gitmek istiyorsa tutmayacaksın koskoca futbol camiası elbet yeri dolacaktır

bloodstar
08.November.2010, 17:35
eğer arada çok büyük farklar yoksa yani mesela man. city bana santa qruze önerdi..adamın menejeri oyuncu için haftalık 125.000 euro istedi beşiktaşın verdiği haftalık 9000 euro :)) bu tarz farklar varsa tabii yapacak bişey yok ama daha az farklar için ufak ufak menejerin istediği parayı arttırın farkı sizde göreceksiniz :)) özellikle sözleşme yenilerken çok işe yarıyo emin olun..

Zekirdek
08.November.2010, 22:26
Takımımda tek Brezilya'lı bulundurmam. Geri olan memleketler beni ilgilendirmez.

bommel
08.November.2010, 23:21
Takımımda tek Brezilya'lı bulundurmam. Geri olan memleketler beni ilgilendirmez.

avatarda da aykut kocaman :D söylediklerin cuk oturmuş yani...

Zekirdek
08.November.2010, 23:26
avatarda da aykut kocaman :D söylediklerin cuk oturmuş yani...

Evet hiç sevmem kendilerini. Mümkünse Avrupa'lı alırım.

RasAnt
08.November.2010, 23:40
Ömer Toprak bile gelmiyor fenere yuh artık

bommel
08.November.2010, 23:57
lugano haftalık 72.000£ a patlıyor bir deneme yaptım hak eder mi bilmiyorum,
4 yıllık kontrat yaptım ve 17m£ a patladı...sanırım alternatif isim olarak yunan arkadaşı değil de
alternatif olarak Leonel Galeano'ya yönelcem :)

RasAnt
09.November.2010, 00:10
O çok genç şuan :) ben yunanı sözleşmesi bitiodu aldım,ilk sezonum bitti transfer dönemindeyim luganoya barca inter lyon teklif verdi onlara gidecek :) bakalım bu sene yunanı deneyeceğim haftalık 25.000 € ya anlaştım 1.7.2011 de geliyor :) :D

Gregory Cerdan nıda inceleyebilirsiniz Le Mansta

bommel
09.November.2010, 10:59
iyi öneri oldu gerçekten.sezon sonuna kadar lugano ile idare edip yunanın sözleşmesini mi beklesem yoksa luganoyu satıp Galeano'yu mu alsam karar veremedim :D takımı gençleştirmeye çalışıyorum ancak aziz bey izin vermiyor :D

RasAnt
09.November.2010, 12:47
Lugano mutlaka gidecek hazırlıklı ol derim :D konuyu açan arkadasta yarı dönemde gitmiş alhtan bende sezon sonu gitti barçaya :)

ciomania21
09.November.2010, 15:40
Lugano mutlaka gidecek hazırlıklı ol derim :D konuyu açan arkadasta yarı dönemde gitmiş alhtan bende sezon sonu gitti barçaya :)


sende kaça gitti sözleşme bedelimi yoksa barca eli açık davrandımı :icon_biggrin:

RasAnt
09.November.2010, 16:49
Sözleşme bedeline gitti :) pinti olmus bu fmde kulüpler değeri olan 4.6 önerdim zaten gidecekti bari fazla paraya gitsin diye 3.5 verdiler :D

Soter
09.November.2010, 18:48
Devre arası önerdiğim sözleşmeyi kabul etti enteresan bir şekilde , burayı okuyup yerine adam bulmaya hazırlanıyordum ben de oysaki :D

BleedingMoon
09.November.2010, 18:55
bilmiyordum bunu. allah'tan ki gelen teklifleri kabul etmedi de yeni sözleşme imzalayabildim :D sene sonunda yollarım, o ayrı.

RasAnt
09.November.2010, 19:37
Devre arası önerdiğim sözleşmeyi kabul etti enteresan bir şekilde , burayı okuyup yerine adam bulmaya hazırlanıyordum ben de oysaki :D

Sezon sonu büyük kulüp istiyorum diyecek merak etme :D:D

RasAnt
10.November.2010, 01:03
O yunanla beraber eren güngörü aldım kayserili sadece o poizsyonda ikisini değişmeli oynattım yoboyu birdaha kiralamıstım yobonun yeri garanti yanındada bi ereni bi yunanı denedim eren daha başarılı oldu central defender stopper rolünde oynatıorm ama bunu belirteyim.

slayer34
10.November.2010, 04:03
metalist den papa guaye ye yonelin arkadaslar hizi ile acıkları cok ıyı kapatiyor
bir de javier gandolfi sudan ucuz:)

ciomania21
10.November.2010, 09:40
ya şöyle oyunu geriden kurabilecek hem teknik hem süratli bi savunmacı bulmak amma zor günümüzde.

perpetua
10.November.2010, 11:01
ya şöyle oyunu geriden kurabilecek hem teknik hem süratli bi savunmacı bulmak amma zor günümüzde.

Teknik ve suratliyse zaten bek, kanat veya forvet oynar. :)

ciomania21
10.November.2010, 11:35
Teknik ve suratliyse zaten bek, kanat veya forvet oynar. :)

o da doğruya :icon_biggrin:

sadece passing 15 olsun marking yüksek olsun bana yeterde artar bile doğru kombinasyonu tutturmak zor oluyor defans ikililerinde ya hızdan patlak veriyorsun ya oyun kurmadan

mesela fenerbahçe de yobo'nun yanına marking ve passing'i yüksek biri olsa tam olarak tamamlarlar birbirlerini. Lugano-Yobo ikilisinin tek eksiği oyun kurmak maalesef gerisini öyle yada böyle hallediyorlar.

Birde dikkatimi çekti yobo'nun kornerlerde inanılmaz bir gol potansiyeli var lugano bile halt etmiş arkadaşlar. Kornerleri 6 Yard Box'a attırıp yoboyu near post flick on yapıyorum 2 maça bir golü var nerdeyse yobonun abartısız

slayer34
11.November.2010, 00:12
vegard forren 2010 da iyiydi ama 2011 de hic denemedim

nessus
11.November.2010, 00:44
sözleşme yenilemek için 7,5 milyon euro istiyor yok artık Lugano demek istiyorum! Şu an sezon başı ve Lyon kancayı taktı, para yok, wage budget yok giderse yandığımın resmidir (Bilica'ya yol verdim çünkü) mario fernandes hızlı stoper arayanlar için süper çözüm, wonderkid ayarında. (belki de öyledir)

ciomania21
11.November.2010, 12:26
vegard forren 2010 da iyiydi ama 2011 de hic denemedim

scout yolladım ve ilik izlenim çok iyi aynı zamanda oyun kurabiliyor, transfer ediyorum tavsiyen için teşekkürler. Ayrıca Edgar Duenas diye bir stoper buldum oda oyun kurma özellikli meksika'lı toluca klübünden tavsiye ederim