PDA

View Full Version : Süper Lig yayın gelirleri!



Vassili Zaitsev
08.November.2010, 11:56
Arkadaşlar süper ligde galibiyet başına 336 000 Euro almamız gerekirken ben 273 000 Euro alıyorum. Ayrıca yeni ihalede ligi ilk 6 sırada bitiren takımlar ekstra 5 veya 6 milyon dolar para alması gerekiyor. Ben ligi Samsunspor ile 5. bitirdim 1 küsür milyon Euro para aldım. Yayın gelirleri bana çok az geldi. Gerçekte 400 milyon dolarlık bir ihale yapıldı. En az alan takım 10-15 milyon dolar para almalı ama oyuna bu yansıtılmamış.

bozoo1903
08.November.2010, 12:04
Lig seviyesi ve klüplere göre değiştiğini zannediyorum bu gelirlerin. Son Lig TV anlaşmasında da bu yansımıştı.

perpetua
08.November.2010, 13:04
Oyunda USD olarak ne odeniyor soyleyebilirmisin?

Vassili Zaitsev
08.November.2010, 14:00
Ben Euro ile oynuyorum ve Euro ödeniyor.

Vassili Zaitsev
08.November.2010, 14:03
Ligde 55 puan topladım. 3 800 000 euro civarında (küsürüde var) TV geliri elde etmişim.

perpetua
08.November.2010, 14:03
Guzel de oyununu USD'ye cevirip ne kadar odendigini soyleyebilirmisin?

Sorunun nerede oldugunu cozmeye calisiyorum.

perpetua
08.November.2010, 14:29
Ilk sezonda herhangi bir sorun yok.

Ilerleyen yillarda dusus olmus herhalde.

Not: Ilk 6 sirada bitiren takimlar esit para almiyor. Sampiyon bitiren yaklasik 9.5 milyon USD, 6. bitiren ise 950 bin USD civarinda para aliyor benim erisebildigim bilgilere gore.

Vassili Zaitsev
08.November.2010, 16:36
Ben para ödülü olarak 10 120 000 dolar, tv geliri olarak 5 566 000 dolar kazandım. Toplam 15 686 000 dolar. Normalde ise lige katılım payı olarak 7 300 000 dolar, topladığım 55 puana karşılık 9 640 000 dolar ve ilk altıda bitirdiğim için ise 5 600 000 dolar yani toplamda 22 540 000 dolar kazanmam gerekirdi. Aradaki 7 000 000 dolar (ki ben Samsunspor'u çalıştırıyorum) çok önemli para. Oyun içinde galibiyete 482 000 dolar, bereberliğe 241 000 dolar verilirken ben beraberlikte 217 000 dolar aldım. Ben oyuna 11.0 yamasıyla başlayıp sonra 11.1 i yükledim. Ondan olabilir mi? Bu arada ilk 6 ya giren takımlar 5 600 000 dolar alıyorlar ulaştığım bilgilere göre.

http://img207.imageshack.us/img207/2686/samsunsporboardroomfina.png (http://img207.imageshack.us/i/samsunsporboardroomfina.png/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img683.imageshack.us/img683/7905/sezeracinewsinbox.png (http://img683.imageshack.us/i/sezeracinewsinbox.png/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img708.imageshack.us/img708/3222/sportotosuperleagueinfo.png (http://img708.imageshack.us/i/sportotosuperleagueinfo.png/)

perpetua
08.November.2010, 18:38
Ilk 6 geliri bitirdigin yere gore dagiliyor, ilk 6'ya giren her takim ayni parayi almiyor.

Sampiyon 10 hisse
2. 8 hisse
3. 6 hisse
4. 4 hisse
5. 2 hisse
6. 1 hisse

aliyor. Toplam 31 hisse. Dagitilacak para 31'e bolunup, bitirilen siranin hisse sayisi ile carpilarak belirleniyor.

Ayrıca yaptığın hesapta yanlış var, 55 puana 9,6 milyon dolar puan başına 175 bin dolar demek ve bu rakam puan başına verilen gelirin çok altında.

Oyun meselesine dönersek, 3 puan için neden 317 bin dolar dağıtıldığını bilemiyorum. Acaba ilerleyen yıllarda bu düşme ile karşılaşan bir başkası var mı?

Şu kayıtlı oyununu bir yere yükleyip, linki verebilirmisin (eğer oyun orjinalse, değilse yapabileceğim pek bir şey yok). 11.0'dan 11.1'e geçişin fark etmemesi lazım çünkü TV gelir dağılımı 10.3'de bile düzeltilmişti.

vego
15.November.2010, 16:09
http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=93023

aynı sorunu bende yasiyorum.Acaba rep ile mi ilgili 1. sezon sonunda 8. ten 12.liğe düştü lig bu yüzden azalmış olabilirmi?Yoksa bu bir hata mıdır?


BJK ile kariyerimimn 2.sezonun ilk maçı gelen para düşündürücü yamam 11.1.1 son çıkan yamadır.

http://img687.imageshack.us/img687/5417/adszxyq.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/156/yjjtr5j.jpg

nouma16
16.November.2010, 09:34
ben ingilizce olarak oynuyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

GebzeLi1907
17.February.2011, 14:32
bende ingilizce oynuyorum ama ikinci sezon yayın gelirleri düşüyor oyunu bıraktım can sıkıcı cünkü baya bi fark var.neden böyle acaba ?

perpetua
17.February.2011, 22:57
Yayin gelirlerinin bazen dusmesinin nedeni, ligin itibarinin bazi oyunlarda dusmesinden kaynaklaniyor.

Soyle dusunun, ligin itibari dusuyor, Digiturk odemeleri yapamiyor ve daha dusuk bir bedel ile baska bir televizyon kontrati yapiliyor.

GebzeLi1907
17.February.2011, 23:10
Yayin gelirlerinin bazen dusmesinin nedeni, ligin itibarinin bazi oyunlarda dusmesinden kaynaklaniyor.

Soyle dusunun, ligin itibari dusuyor, Digiturk odemeleri yapamiyor ve daha dusuk bir bedel ile baska bir televizyon kontrati yapiliyor.

bu oyunun bi kodu mu tüm liglere uygulanan bişey mi yoksa araştırmanın sorumluluğunda mı ? gercekte var mı böyle bişey sanırım yoktur o zaman burda niye var ve ligin itibarı neye göre azalıp artıyo ? bir sene içinde hemen büyük bi itibar kaybı bana mantıksız geliyo

perpetua
17.February.2011, 23:21
bu oyunun bi kodu mu tüm liglere uygulanan bişey mi yoksa araştırmanın sorumluluğunda mı ? gercekte var mı böyle bişey sanırım yoktur o zaman burda niye var ve ligin itibarı neye göre azalıp artıyo ? bir sene içinde hemen büyük bi itibar kaybı bana mantıksız geliyo

Tum liglere uygulaniyor. Lig itibari neye gore dusup, cikiyor bilemiyorum.

vego
08.March.2011, 22:36
Arkadaşlar itibar yükselince parada yükseliyor işte kanıtı;

http://www.ressim.net/61/upload/477eab1a.jpg



http://www.ressim.net/61/upload/2b1b8885.png

europeanconquer
09.March.2011, 11:06
Ben kariyerime başlarken Stsl nin statüsü 3,5 tu ve ilk sezon galibiyetlerinde 500bin küsür alıyordum ikinci sezonda ligin statüsü 3 e düştü 350bin küsür almaya başladım.Ligin statüsü düştüğü içindir kesinlikle :) Arkadaş yukarıda açıklamış zaten :)

ozzymanborn
10.March.2011, 19:35
Ülke olarak tüm takımların ortak başarısı ligin itibarını belirliyor... Birkaç ülke hariç tüm ülkeler itibara göre yükselip düşüyor...