PDA

View Full Version : Şişirilmiş oyuncular



sonersoy
08.December.2010, 03:08
Sporting lizbon takımı : adamların son yıllarda tek bır basarısı yok

dmlere mclere bakıyosun oha diyosun gecen fm serilerine göre konusuyorum

Moutinho vukcevıc bilmem piyasada yoklar adamlar guclere bakıyosun inanılmaz .


Bizim lige bakıyosun cogu oyuncu dusuk geregınden cok cok kötü

Alexe bakıyorum teknıkler süper çeviklik hız 6 :D yuh be kardeşim anladık 33 34 yasındada o kadarda diil adam hala çatır çatır oynuyor..


Bizim ligi gözlemleyen adammı bildiriyor bu gucleri yoksa sigame kendisimi ayarlıyor ?

Semihin Finishingi 14 guiza yabancı diye 16


Diğer liglerin gözlemcileri şişirmişte şişirmiş genoayı falan genoa nedir yav

Sigame kendımı ayarlıyor merak ettım bu guclerı?

Not : bu sene yine diğer fm serilerine göre düzeltmişler ufak takımlarımızı bayagı kayseri bursa falan

Porto shaktar bunları anlarımda sporting lizbon fiorentina genoa marsilya nedir bunlar böyle?

Marsilya on senedir cl gruplarından cıkamıyor guclere bakıyorum yuh cekıyorum.

Sorun sigamestemi yoksa bizim gözlemcilerdemi acaba ?

Ricardo montovilo fiorentinada eski sporting li var adamın normalde golu asisti vssi yok reel liglerde guce baktım yuh yanııı

BaGa TaRKaN
08.December.2010, 03:21
Burada Turnuvalara Baktıysan Zaten Yasaklı Takımların Olduğu Takımlar Arasında Ne Bir Genoa, Ne Bir Marsilya Ne Bir Benfica Ne de Bir Sporting Var Turnuvalarda Alabilirsin.

Bu FM Oyunlarında Oyuncu İzlemelerde Kolay Kolay Beğenmeyen Daha Ayrıntılı Yaklaşan Alman Araştırmacılardır. Zaten Gözlemledikleri Oyunculardan Anlayabilirsiniz. Bir Klose'nin Forvet Özellikleri Çok Düşük Başka Bir Ligde Olsa Bu Adamın Forvet Özelliklerinin Çoğu 20 Olur Nerdeyse.

En Abartı Profillerde Portekizlilerde Dediğin Gibi Bir Bakıyorsun Oyuncu Sanki Pele, Gerrard, Casillas Sanıyıosun Ama Hepsi Balon.

Sigames Kendi Kafasından Vermediğine Eminim Çünkü Bütün Dünyada Çok Geniş Bir Araştırma Timi Var ve Bütün Bu Derlemeler Araştırmacıların Dediklerine Göre Şekilleniyor. Bazı Ülkeler Kolay Kolay Beğenmezken, Bazıları Çok Şişiriyorlar.

darkpart2
08.December.2010, 14:12
dostum gecen sene vukcevic in profili ronaldoda yoktu gercektende :D

yakamoz0347
09.December.2010, 02:24
bence giovinco ve criscito tam bi şişirme

Han12
09.December.2010, 03:06
Rus ligi :D

Siriuss
09.December.2010, 18:00
kesinlikle ve kesinlikle oscar cardozo.adamı koy forvete target man olarak oynat oyunun zevki kalmıyor resmen.

rainmakerr
09.December.2010, 19:40
Oyundan %100 gerçekçilik beklemek saçma olur bazı oyuncuların şişirilmiş olduğu gerçek haklısın da bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

Genoa şişirilmiş mi dostum Genoa takımı gerçekte 4 puanı daha olsa şampiyonlar ligine katılma hakkı kazanaca,k genoa gerçekten iyi bir takımdır en sevdiğim takımlardan biridir.

sonersoy
10.December.2010, 00:14
Oyundan %100 gerçekçilik beklemek saçma olur bazı oyuncuların şişirilmiş olduğu gerçek haklısın da bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

Genoa şişirilmiş mi dostum Genoa takımı gerçekte 4 puanı daha olsa şampiyonlar ligine katılma hakkı kazanaca,k genoa gerçekten iyi bir takımdır en sevdiğim takımlardan biridir.

Sen genoayı birde 2012 de gör :))) herkese 9 ar atıyor

bobobobo
10.December.2010, 02:42
kesinlikle oyunda cok abartılan ve çok eksik kalan oyuncu profilleri var .. sigames bu kadar oyuncuyu kesinlikle gözlemcilere takıp ettırıyordur yoksa tek sırket bu kadar oyuncuyla ilgilenmesi zor ...

mehmetd
10.December.2010, 02:47
Not : bu sene yine diğer fm serilerine göre düzeltmişler ufak takımlarımızı bayagı kayseri bursa falan


ben olsam bursa,kayseri bu sene de ts nin oyuncularının özelliklerini yükseltir,3 büyüklerin (Q7 nin çok sık sakatlanması hariç ligin en iyisi olarak bırakırdım) oyuncu özelliklerini düşürürdüm.

herhalde öyle olmuştur.olmadıysa da olmalı.fm 2011 yok,ben 2010 a göre konuşuyorum.


bence giovinco ve criscito tam bi şişirme
fm 2010 da ingiltere milli:confused: takım kalecisi r.green kaç herhalde biliyonuz,o öyleyse yani..normaldir.

richard castle
10.December.2010, 02:50
Kuzey Amerika Kulüplerini incelerken çok ilginç profillerle karşılaştım. History' ye baktım Avrupa' da tutunamadığını ya da hiç oynamadığını gördüm. Sadece birini Feyenoord keşfetmiş :)