PDA

View Full Version : Türk takımları avrupada çok başarısız



mad butcher
26.December.2010, 04:32
fb yi yönetiyorum ilk sezon gruplardan çıktım elendim , 2. sezon final , 3. sezon çeyrek final , 4. sezon gruplardan çıkıp elendim ve benim haricimde Türk takımları eylül ayını bile göremiyor

galatasaray ligde ilk 6 ya bile kalamıyor 2 sezon kaldı 1. de malta takımına , 2. kuzey irlanda takımına elendi gruplara kalamadı dahi.

beşiktaş normal ama dengi takımlara yeniliyor (örn. panathinaikos)

trabzon maç dahi kazanmadı , gençlerbirliği , ankaragücü vs. elemelerden çıkamıyor . yenildikleri takımın kadrosu bile yok :)) ya emk ya da genç ,, (12 ülke large oynuyorum)

kısacası avr. da ülke puanı 7.0 ortalama ise 5.0 ı benden , geri kalanı da beşiktaştan ya da şamp. ligine direkt katılan takıma gelen 4 puan..

sizde de öyle bir durum var mı , koskoca galatasaray malta takımlarına dahi evinde yenilecek takım mı :S

Murat Zihni
26.December.2010, 05:16
2015 te tek takım gonderıyoruz ! =)

Chivalry
26.December.2010, 11:10
Ben de fenerbahçeyim 3 yıldır peşpeşe şampiyon oldum 2 yıl üstüste türkiye kupası ve yine 2 yıl sezon başı kupası (:icon_surprised:) nı aldım, ama şampiyonlar liginde gruplardan dahi çıkamıyorum bi keresinde 3 puan aldım, diğerinde 4, kaldım gruplarda.

Bu sene cıkıcam umarım kadrom iddialı, neyse niye anlattım ben bunlar bilmem :D

Evet bende de Türk takımları çok başarısız, özellikle galatasaray 6-9 arası gidip geliyor.

Revolution
26.December.2010, 12:41
Bir şey soracağım.

Güncel hayatta başarılı mı ? Tek takım Beşiktaş Avrupa arenasında farkında mıyız? Geçen yıl sadece Galatasaray kalmıştı, ondan önce Fenerbahçe. Gayet normal bu durum.

Chivalry
26.December.2010, 12:44
Güncel hayatta fb nin türkiye kupasını kazanması da mümkün değil bu mantıkla bakarsak, bi takımın 5 yıl üstüste şampiyon olması da değil ? Sorun şu türkiye kulüpleri çok saçma transferler yapıyor çok yabancı alıyor ve dandik oyuncular alıyor. (genelde)

Revolution
26.December.2010, 12:55
Güncel hayatta fb nin türkiye kupasını kazanması da mümkün değil bu mantıkla bakarsak, bi takımın 5 yıl üstüste şampiyon olması da değil ? Sorun şu türkiye kulüpleri çok saçma transferler yapıyor çok yabancı alıyor ve dandik oyuncular alıyor. (genelde)

Sizce gerçekten Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı kazanması ve bir takımın 5 yıl üstüste şampiyon olması mümkün değil mi? Bir sezonda en fazla 2 kulüp çok kaliteli yabancılar alıyor farkında mısınız, alanlar da başarılı oluyor mu acaba ?

rainmakerr
26.December.2010, 13:29
bende de aksine çok başarılı 2014 yılında mersin idman yurdu türkiye kupasını aldı ve uefaya gitti. şu anda gruplara kalmış durumda. fenerbahçe trabzonspor ve bursaspor da şampiyonlar liginde. save i silmesem paylaşırdım. ibb de çok iyi regenler çıktı milan lazio falan peşinde bende acaip gelişiyor kulüpler nedense.

RasAnt
26.December.2010, 16:34
Valla son yamayla gs nin durumu düzeltilmiş avrupada iyi oynuyorlar ligdede beni 3.senemde trabzonla zorluyorlar bjk gene aynı değişme yok etkisiz,avrupada başarısısız gerçektede oldugu gibi ancak milli takım çok başarılı yamaları yüklemeden önce 2014 dünya kupasını almıslardı,yamalarla yeni oyun açtım 2012 avrupa sampiyonu oldular 2014 e gelmedim umarım gene sampiyon oluruz ozman insanın oynayası geliyor milli takım bazında başarılı olunca yavas yavas ligdeki takımların kaliteside artıyor misal antalyaspor monzon u aldı :D gs saçma saçma trasnfer yapmıyor dediğim gibi bjk nin etkinliği azalmıs trabzon gene süper zorluyor.Avrupadada trabzon gs ve ben fb etkiliyiz örnek 3.sezonda trabzon avrupa kupasında valencia dortmund lille olan grubunu 1.tamamladı dortmundu valenciayı lille yi yendi hep,galatasary at madrid arsenal young boys şampiyoonlar ligi grubunda 9 puan toplayıp uefaya kaldı arsenalı yenmişti fln ben ümitliyim önümüzdeki senelerde daha iyi olacak takımlarımız en azından benim oyununmda :)

mad butcher
26.December.2010, 18:09
bende milli takım 30. sıradaydı yendiği yok ki , ibb de vs. regen çıkmıyor desem yeridir ? 12 ülke large yaptım ondan olabilir mi ?

şu da var ,, 11.1.1 de şamp. ligi final oynadım çok rahat , standart kadro ile , şimdiki kadrom parmak ısırtır ama :D iş yok defans acayip gol yiyor. avrupanın en iyi defans oyuncusu seçilen kjær var ama 6.32 ile oynuyor , final oynadığım kadroda yobo 7.90 lardan düşmezdi

Facx
27.December.2010, 04:17
ben ilk senemde fenerle uefa yarı finali oynadım yendim 8) sonra 2 kez şl de 2. tura çıkıp elendi fener(ben Galatasarayım ) diğerleri çok başarısız hakkikatten :D

mad butcher
27.December.2010, 04:55
ben ilk senemde fenerle uefa yarı finali oynadım yendim 8) sonra 2 kez şl de 2. tura çıkıp elendi fener(ben Galatasarayım ) diğerleri çok başarısız hakkikatten :D

fener zaten başarılı , kayseriyi yönetsem fener , bjk iş görür bende kayseri olarak iş görürüm ama öyle bir şey yok :D ben fenerim ve tek katkı yapan bjk , bu yıl bjk deplasmanda ajax ı bile yendi vayy be dedim 13 puanla 2. sırada çıktı madrid in arkasından , ben 12 puanla 1. oldum , 3 takımda 12 puan aldık :D psg , valencia ve ben 12 puan ,, bursa ise arada sürpriz yapan tek takım evinde milanı yendi , gs nin elendiği bohemias ı yendi 2 maçta ama evinde ve deplasmanda litexe yenilince 9 puanda topladı

bakalım ben barça ile , bjk sporting ile eşleşti ama bende neymar 3 ay sakat :S :D cardozo ya çok iş düşüyor dzeko ise bu yıl 35 maçta 53 gol 23 asist yaptı zaten ona insan demiyorum :D

bommel
31.December.2010, 22:56
Evet bende de Türk takımları çok başarısız, özellikle galatasaray 6-9 arası gidip geliyor.

Nesine şaşırdınız ki ? bu sene ki gerçek hali de ortada değil mi ? :D

Chivalry
31.December.2010, 23:23
Nesine şaşırdınız ki ? bu sene ki gerçek hali de ortada değil mi ? :D

Kardeşim oyunda 4. senemdeyim, Galatasaray'ın durumu:

2010-2011 : 10.
2011-2012 : 5.
2012-2013 : 10.
2013-2014 : henüz 9. haftadayım, Galatasaray 6.

Siriuss
01.January.2011, 04:49
bende ise tam tersi.trabzon avrupa'da terör estiriyor manchester united'ı falan yendiler.ligde de her sene şampiyonlar.