PDA

View Full Version : Yeni Stad



serwan
14.January.2011, 00:50
arkadaşlar yeni stad istemiştim yönetimden ok dediler.. yapımı biteli 2 ay oldu ama hala taşınmadık yeni stada... var mı bilgisi olan?

mad butcher
14.January.2011, 03:05
sezon sonu ya da devra arası olur. ayrıca hangi takımla yaptın ? ne kadar maliyet tuttu ? ne kadar süreye inşa ettirdin.

serwan
14.January.2011, 22:15
1 sezonda bitti.. geçen sezon bittiğinde istedim, haziran ayında.. tam 1 sene belirlendi yapım süresi.. yapıldı bitti.. boardroom'a girince görünüyor ama taşınmadık stada.. zaten ne adı belli ne bişeyi.. nerden bakabilirim detaylarına?

vego
14.January.2011, 22:16
Buy stadium olmadığına emin misin?

serwan
14.January.2011, 22:29
Buy stadium olmadığına emin misin?
eminim hocam.. build dedim.. kabul edildi.. sonra bi ilerleme çubuğu çıktı.. aydan aya ilerliyodu building diye.. zamanı gelince doldu.. ama hala ses yok.. 2 aydan fazla oldu biteli..

RasAnt
14.January.2011, 23:20
Muhtemelen buy stadium yapmıs olabilirsin

serwan
15.January.2011, 00:48
Muhtemelen buy stadium yapmıs olabilirsin
hayır build yaptm.. hala duruyor zaten çubuk orda dolu bi şekilde.. building new stadium diye.. genie scout falan yüklesem ordan görebilir miyim yeni stadı falan?

atalayyy
15.January.2011, 01:02
arkadasim oncelikle sunu belirteyim . Herhangi bir istek yaptiginda once cubuk cikar tesis ve stad istekeri icin. Bu cubuk doldugundaki o sezon degil ondan sonraki sezon baslangicinda gerekli yatirimi yapar ve bitirir.*yani (1 sezon daha bekliceksin) Goruceksin stadina kavusucaksin.

serwan
15.January.2011, 01:13
arkadasim oncelikle sunu belirteyim . Herhangi bir istek yaptiginda once cubuk cikar tesis ve stad istekeri icin. Bu cubuk doldugundaki o sezon degil ondan sonraki sezon baslangicinda gerekli yatirimi yapar ve bitirir.*yani (1 sezon daha bekliceksin) Goruceksin stadina kavusucaksin.

hmm.. ok şimdi oldu :) beklerim dert değil.. zaten yeni stadı nasıl doldururum onu bile bilmiyorum.. sporting gijon'un kaç taraftarı vardır ki :)

aliCHaN_FM
15.January.2011, 10:48
En azından bi kale arkası dolar:D