- 
	
		
                        
                                
                                        
                                                03.Ağustos.2006, 22:17
                                        
                                
                                
                                        
                                                #1
                                        
                                        
                                        
                                
                        
		 
		
	 
	
		
		
		
		
			
 Hata Mı?
		
		
				
				
		
			
				
					bir oyuncum kırmızı kart gordukten sonra mesajlara 1 mac ceza aldı diye mesaj geliyo ona itiraz edebiliyosun ama etmiyosun.itiraz edildigi zaman kesinlikle ceza dusmuyo cezanın dusmesi sacma olur zatn sonucta kırmızı kart goruldu.neyse 2-3 gun sonra atıyorum arda 5 mac ceza aldı diyo ve buna itiraz edemiyorsun.Biraz sacma degil mi?Bir de itiraz edilip edilmemesi sonraki cezayı hiç etkilemiyor.Sizce bu bir hata mı?
				
			 
			
		 
			
				
			
			
			
		 
	 
	
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				
				Mesaj Yetkileri
			
			
				
	
		- You may not post new threads
 
		- You may not post replies
 
		- You may not post attachments
 
		- You may not edit your posts
 
		-  
 
	
	
	Forum Rules