-
03.Ağustos.2006, 22:17
#1
Hata Mı?
bir oyuncum kırmızı kart gordukten sonra mesajlara 1 mac ceza aldı diye mesaj geliyo ona itiraz edebiliyosun ama etmiyosun.itiraz edildigi zaman kesinlikle ceza dusmuyo cezanın dusmesi sacma olur zatn sonucta kırmızı kart goruldu.neyse 2-3 gun sonra atıyorum arda 5 mac ceza aldı diyo ve buna itiraz edemiyorsun.Biraz sacma degil mi?Bir de itiraz edilip edilmemesi sonraki cezayı hiç etkilemiyor.Sizce bu bir hata mı?
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules