Ligtv anahaberinde Fenerbahçe Appiah'ın durumuna göre transfer yapacak dedi. Transfer tamamen Appiah'a endekslendi denildi.
Ligtv anahaberinde Fenerbahçe Appiah'ın durumuna göre transfer yapacak dedi. Transfer tamamen Appiah'a endekslendi denildi.
(/s)
Afonso Alves: 'Man.City of Fenerbahce'
Afonso Alves lijkt de plannen van AZ danig overhoop te gaan halen. De spits van SC Heerenveen zegt op zijn persoonlijke website naar het buitenland te willen verhuizen en schermt met interesse van Manchester City en Fenerbahçe. Beide kapitaalkrachtige clubs zouden twintig miljoen euro voor de Braziliaan over hebben.
“Ik heb de afgelopen dagen bij familie en vrienden in Belo Horizonte doorgebracht en keer op 7 januari terug naar Nederland. Ik hoop mijn transfer naar een van de geïnteresseerde clubs dan af te ronden”, meldt Alves op afonso9.wordpress.com.
Met een overgang naar Engeland of Turkije hoopt Alves nadrukkelijker in beeld te komen bij Brazilië-bondscoach Dunga. “Ik wil mijn werk voortzetten en in beeld blijven bij bondscoach Dunga. Ik wil me opwerken tot basisspeler van de Braziliaanse nationale ploeg.”
Het betekent opnieuw signaal voor AZ dat het wederom kortste eind lijkt te trekken. Afgelopen zomer ketste de transfer ook op het laatste moment af. Voorzitter Dirk Scheringa liet maandag nog doorschemeren er alles aan te doen om de door Louis van Gaal begeerde aanvaller binnen te halen.
bu haber Hollanda da bugun cikti, cok saglam kaynak!
Adamin kendi official sitesinde cikmis kendi aciklamasindan sonra haber yapildi!
Fenerbahce ve Man City 20 milyon Euro odemeye hazirmis!
bana gore yonetim, isi saglam tuttugu halde transferde kararsizlar hem yokluyorlar hemde umursamiyorlar... kararsizlik var ama sezon sonu iki ya da uc tane cok yetenekli ve yildiz oyuncular gelecegi kesin!