Sayfa 6 / 6 İlkİlk ... 456
151 ile 165 arası toplam 165 sonuç

Konu: Büyük kaptana saygı: İntikam için geri döndüler!

  1. #151
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    Quote Originally Posted by furdun View Post
    Deplasmanda çok iyi bir skor elde etmişsin
    hemde çok süper bence şimdi rovanşa başladım ss gelir birazdan

    Quote Originally Posted by ontheboy View Post
    kariyerin güzelmis tirnaklarinla kaziya kaziya geliyorsun... Basaarilar.

    Barcelona'nın ligdeki konumu gerçekten ürkütücü korku filmi gibi +18
    aynen adamlar sadece 10 gol yedi villa 42 golle gol kralı oldu

    Quote Originally Posted by baZinga View Post
    avantajlı bir skor olmuş abi

    Dipnot: Bu kariyer farklı.
    teşekkürler kardeşim
    transferler nasıl

  2. #152
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    ŞAMPİYONLAR LİGİ PLAYOFF 2.MAÇI



    SALİHOVİÇ'İN YILDIZLAŞTIĞI MAÇTA GÜZEL BİR GALİBİYETLE GRUPLARA KALDIK SKOR DAHA FARKLI OLABİLİRDİ

  3. #153
    Nesil
    2005
    Yer
    Adana
    Yaş
    30
    Mesajlar
    5,672

    Default

    gayet kaliteli bir tek Podolskiye ısınamadım sevmiyorum o adamı ama umarım fayda sağlar.

  4. #154
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    Quote Originally Posted by baZinga View Post
    gayet kaliteli bir tek Podolskiye ısınamadım sevmiyorum o adamı ama umarım fayda sağlar.
    napıyorsun sen podolski benim her zaman favorimdir gittiğim takımın bütçesi yeterse kendi adıma yaptığım en büyük kilişedir

  5. #155
    Nesil
    2005
    Yer
    Adana
    Yaş
    30
    Mesajlar
    5,672

    Default

    abi ben kötü demedim, sevemiyorum adamı..

  6. #156

    Default

    örnek bir kariyer. takipteyim

  7. #157

    Default

    ilk sezon harika abi 2. sezon yeni transferlerin de katkısıyla ilk 3 garanti diyebilriiz bi şanssızlık olmazsa bu arada Podolski gol krallığına oynayabilir

  8. #158
    Nesil
    2005
    Yer
    Adana
    Yaş
    30
    Mesajlar
    5,672

    Default

    abi neredesin sen yaa

  9. #159
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    Quote Originally Posted by baZinga View Post
    abi neredesin sen yaa
    kusura bakma ya işler çok yogundu bide bilgisayar devamlı ihanet ediyo ama devam ediyoz

  10. #160
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default



    DÜNYANIN GÖZÜ BURADA HEYECAN BAŞLIYOR

  11. #161
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    1.HAFTA



    LİGE MÜKEL BİR GİRİŞ YAPTIK GÜÇLÜ RAKİBİMİZİ ZARETE VE SAVİOLA İLE GEÇTİK

  12. #162
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    ŞAMPİYONLAR LİGİ RAKİPLERİMİZ










  13. #163
    Nesil
    2010
    Yer
    KOCAELİ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3,323

    Default

    2.HAFTA



    SAVİOLA SAVİOLA SEZONA HARİKA BİR GİRİŞ YAPTIK

  14. #164
    Nesil
    2008
    Yer
    ankara
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,022

    Default

    trabzonun suçu ne yine garibimi almışsınız ortaya

  15. #165

    Default

    Nerdesin abi sen ? Devam etmeyecek misin kariyere ?

Sayfa 6 / 6 İlkİlk ... 456

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •