1 ile 24 arası toplam 24 sonuç

Konu: İndirme Programı

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default İndirme Programı

    Bu mesaj site yöneticilerini ilgilendiriyor ben turksportal'ın dosyalar bölümden programı flashget gibi indirme programlarından yapmak istiyorum ama site buna uyumlu değil bunu değiştirebilirseniz sevinirim bazı büyük dosyalar için beklemem gerekiyor

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    burası fm nin sitesi burda böle şeyler bulamıycanı bilmen gerekir..

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by nurisahin
    burası fm nin sitesi burda böle şeyler bulamıycanı bilmen gerekir..
    sende bi olayı anlayıp sonra yorum yapman gerekir...
    soruna gelince..
    sanırım indirme programları işe yaramıyor...

  4. #4

    Default

    burası fm nin sitesi burda böle şeyler bulamıycanı bilmen gerekir..
    ne söölemeye çalıştığını anlamış değilim ne alakası olabilir fm nin sitesi olupta flashget gibi bi prgramdan dosyayı indirmenin.saçma bir mesaj yazmışın..

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    ya adam flashget istiyo biz fm ile ilgili dosyalar yapmaya çalışırken böle şeylerledemi uğraşcaz bunlar için siteler ayrı

  6. #6

    Default

    hala anlamış değilsin ve burası sadece fm sitesi değil bunu bilmen gerekir.hem yazdığı mesajı anlayana kadar oku....

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    ya kardeşim burası fm nin resmi sitesi deilmi daha ne uzatıyosun
    bu arada ben bi okumaylada anlayabilecek kapasitedeyim..

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by nurisahin
    ya kardeşim burası fm nin resmi sitesi deilmi daha ne uzatıyosun
    bu arada ben bi okumaylada anlayabilecek kapasitedeyim..
    ya ben öyle düşünnmüyorum cunku hala anlamamıssın arkadaşın sorununu...
    bidaa oku..anlıycaksın

  9. #9

    Default

    dünyada en zr şey anlamayan adama laf anlatmaktır.

    batuhan1907 arkadşaımız diyoki; "Turksportal Fm portalından dosyaları neden flashget gibi programlarla indiremiyoruz?"

    ama sen hala yok bu rası fm sitesi yok burada böle şeylere cevap alamazsın tarzında meajlar atıyosun...

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    okda bunlar yapsın güzel kim kullanacak bunların yerine fm ile ilgili güzel yamalar yapsak daha iyi olmazmı?

  11. #11
    Nesil
    2001
    Yer
    İstanbul'un İçinde Herhan
    Yaş
    35
    Mesajlar
    900

    Default

    Merhaba,

    Flash geti bilmiyorum ama getright ile indirebilmeniz lazım. Ayrıca mozillanın içindeki download managerla da kaldığınız yerden devam edebilrisiniz.

  12. #12
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    teşşekür ederim
    nurisahine yanıtım ben program istemedim sadece bu tür programla indiremiyorum dedim şaçma sapan yorumlar üretme

  13. #13
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    indiremiyorum ne demek?sen istiyosunki böle söylüyosun

    yanlışmıyım?

  14. #14
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    evetsen program istiyorum sandın ama ben dosyadan bu programla idiremediğimi söyledim sadece

  15. #15
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    ya tamam uzatmaya gerek yok herkesin ne yapmaya çalıştığı ortada

  16. #16

    Default

    ufacık bi yannıs anlamadan büyük bi tartısma doğacak yaa en iyisi buda kapatmak konuyu..modlardan ricamda gereksiz msjlar silinsin..

  17. #17
    Nesil
    2001
    Yer
    İstanbul'un İçinde Herhan
    Yaş
    35
    Mesajlar
    900

    Default

    tamam arkadaşlar uzatmaya gerek yok. Arkadaş soru sordu ve cevabını verdik. Germeye gerek yok, üstelik ortalığı gerecek birşey de yok

  18. #18
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    tamam kusura bakmayın

  19. #19
    Nesil
    2006
    Yer
    Gebze/Kocaeli
    Mesajlar
    893

    Default

    evt arkadaşlar kusura bakmayın gereksiz yere tartıştık...

  20. #20
    Nesil
    2006
    Yer
    Tam bir manager game aşığıyım
    Mesajlar
    7

    Default

    ya kardeşim gerçekten msjı anlamadan öle suçlama yapmayın evet flashget gibi programlarla indiremioruz çünkü olmu sadece loginini indirio ama burda büyüklerimize duyurulur flashget le download yapabilirmiyiz çünkü yüksek mb bir dosya indirirken hata verio vea bilgisayar kapanıo sonra bidaha baştan oysa flashget kaldığı yerden devam edio gerçekten böle bişe olursa özellikle flashget le çok mutlu oluruz şimdiden saolun sitemiz adminine ve moderatörleri bugüne kadar site için en iyisin yaptılar eminim bunuda dikkate alırlar tekrar saolun saygılarımla......

  21. #21

    Default

    ben manager oyununu nerden indirebilirim kardes

  22. #22
    Nesil
    2007
    Yer
    Newcastle
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,055

    Default

    Quote Originally Posted by 19baba94 View Post
    ben manager oyununu nerden indirebilirim kardes
    Buradana indirebilirsin.

  23. #23
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    30
    Mesajlar
    11,307

    Default

    Quote Originally Posted by 1502005 View Post
    Süpersin Emre gerçekten, bu yardımsever kişiliğini bir kez daha takdir ettim..

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    25
    Mesajlar
    3,965

    Default

    Quote Originally Posted by 19baba94 View Post
    ben manager oyununu nerden indirebilirim kardes
    güzel bi soru tamda yeri

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •