1 ile 8 arası toplam 8 sonuç

Konu: Küme yükselince takımdan kovulma

  1. #1
    Nesil
    2010
    Yer
    Viyana
    Mesajlar
    259

    Default Küme yükselince takımdan kovulma

    Merhaba arkadaşlar göztepe ile kariyer yapmaktaydım.Lig çıkmayı garantilemişken son maçı tatile çıkayım dedim ve tatilden döndüğümde birden kendimi kapının önünde buluverdim.Sizce bu oyunun bir bugumu yoksa kasıtlı olan bir durummu bilen işiten varsa bu durumu bana izah ederse çok memnun kalıcam.

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yaş
    31
    Mesajlar
    785

    Default

    Gerçekte de sıkça görülen bir durum bu Gerçekçi olmuş nadirde olsa

  3. #3
    Nesil
    2006
    Yaş
    30
    Mesajlar
    14,569

    Default

    Türkiye'de bakalım son 10 yılda Süper Lig'e yükselip koltuğunda kalan kaç isim vardır diye, yantını bir elin parmak sayısından fazla değildir. Gerçekçilik olmuş sanırsam.

  4. #4
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    8,630

    Default

    Gerçekçi bakarsak saçma. Güvenmesi gerekiyor takımın o teknik adama. Ama günümüzde ne yazık ki böyle değil.
    Arsız Kargalar Paylaşıyorlar

  5. #5

    Default

    taa 5.ligden takımı 1.lige çıkarmıştım bir takımı hiç böle bişey başıma gelmedi bi gariplik var

  6. #6

    Default

    Adanaspor ve Giresunspor ile farklı kariyerlerde süper lige çıktım ve devam ettik

  7. #7
    Nesil
    2009
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    883

    Default

    O kadar kısa zamanda zor gerçi ama yönetim değiştiyse olmuş olabilir.

  8. #8
    Nesil
    2010
    Yer
    Viyana
    Mesajlar
    259

    Default

    Hayda şimdi de takıma geri çağırıyorlar.Bize gitmek düşer

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •