Sayfa 2 / 8 İlkİlk 1234 ... SonSon
31 ile 60 arası toplam 236 sonuç

Konu: Crash Dumps Hatası

  1. #31
    Nesil
    2012
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2

    Default 13.1.1f328972 crash dump!

    beyler crash dump hatası alıyorum. oyuna logo tema grafik vb. yüklemedim. saf fm 2013. geçen oyunlarda bir şekilde çözüyorduk ama bu seride ne yaptıysam düzeltemedim. yardım edin!

  2. #32

    Default

    bu senede hüsran inşallah bulunur bir caresi. gecen sene kurcaladım bisiler bir kere verdikten sonra bir daha vermedi yine kurcalamak lazım sanırım.

  3. #33

    Default

    Quote Originally Posted by doruk0 View Post
    korsan yüzünden karşılaşmış olmayasınız
    Oyun çıkalı daha 4 gün oldu. Korsanı yoktur heralde

  4. #34

    Default

    Orjinal al çözülür kardeşim

  5. #35

    Default

    Quote Originally Posted by garez0066 View Post
    Oyun çıkalı daha 4 gün oldu. Korsanı yoktur heralde
    Korsan'ın oyundan önce çıktığı dahi oluyor Ama FM korsanı dünden önce çıktı sanıyorum.

  6. #36

    Default

    Quote Originally Posted by ardnz View Post
    cikmis korsani
    Helal olsun o zaman adamlara. Yani 3 günde ***** kırabiliyorlarsa gerçekten biliyorlar bu işi. Eh be kardeşim madem bu kadar zekisin niye böyle boş işlerle uğraşırsın ki ?

  7. #37

    Default

    Quote Originally Posted by gurcagy View Post
    evet ben hem dediğin yerde hem de oyuna devam ederken(space'e bastığımda) alıyorum. çıldırıcam yardım edebilcek var mı
    Oyunlar Korsanmı Ondan Atabilir.

  8. #38

    Default

    30 hazirandan sonrasını daha göremedim :S Crash dump hatasını veriyor

  9. #39

    Default

    Ben de aldım aynı hatayı, hiç bir eklenti, yama vs. kurmadım. Crush Dumps klasörünü silip de denedim. İlk başta oyun açılmadı sadece bir patch yüklemiştim. Oyunu kaldırıp tekrar yüklesem olur mu acaba?

  10. #40

    Default crush dump hatası

    oyunda devam etmeye basınca bu hatayı alıyorum.sorun ne olabilir?

  11. #41

    Default

    Beyler araştırırken gördüm, bir sitede ''Bende Belgelerim/Sports Interactive/Football Manager 2013 ün içindeki crash dumpsu kesip masaüstüne yapıştırdım böyle hallettim sorunu fm 13 te. Fm 12 de aynı sorun olmuştu yine böyle düzeltmiştim. Bir dene istersen'' yazıyordu. Denemekte yarar var. Umarım olur. Ben Crash Dumps klasörünü kaldırdığım için yok amam oyuna girip, o hatayı tekrar alıp sonra bu yöntemi deniycem. Umarım olur.

  12. #42

    Default

    Teknik ekibe tıklayınca oyundan attı. Önümüzdeki 1 ay oyuna girmiycem. Güncellemede hallolursa ne güzel, olmazsa oyunu kaldırıp bi arkadaşıma hediye ederim. Her yıl aynı eziyet. Geçen yıl bi kaç kez olmuştu ama 2011 de de böyleydi. İnşallah hallolur da keyifli keyifli oynarız artık.

  13. #43

    Default

    Quote Originally Posted by ForzaSanMarino View Post
    Teknik ekibe tıklayınca oyundan attı. Önümüzdeki 1 ay oyuna girmiycem. Güncellemede hallolursa ne güzel, olmazsa oyunu kaldırıp bi arkadaşıma hediye ederim. Her yıl aynı eziyet. Geçen yıl bi kaç kez olmuştu ama 2011 de de böyleydi. İnşallah hallolur da keyifli keyifli oynarız artık.

    Hocam oyun orjinal mi ?

  14. #44

    Default

    Hocam aynı proplem bende de var bu sorunun çözümü yok mu ya ? her sene aynı proplem

  15. #45

    Default

    Şu zamanki FMye kadar hiç almamıştım böyle hata.Şimdi alıyorum.Ligleri seçip onayladıktan sonra alıyorum hatayı.Onca ay oyunu bekle sonra böyle hatalar olsun.Oyunu oynayama.Çok güzel

  16. #46

    Default

    Quote Originally Posted by project42 View Post
    Orjinal al çözülür kardeşim
    oyun orjinal ama yine alınıyor o hata.alakası yok orjinallikle.

  17. #47

    Default

    Bu hata orjinal oyunda da oluyor mu gerçekten bu gün oyunu almaya gidecektim ama şuan beklemedeyim

  18. #48

    Default

    99 dan beri oynuyorum şu oyunu,bir sene orjinal aldım,orjinal aldığım oyun dahil olmak üzere hiç bir zaman aldığım gün oynayamadım,devamlı bir düzeltme güncelleme yama beklemek zorunda kaldım..şimdi de crash dumps hatası veriyor,yok mu hala bu işin bir çözümü?

  19. #49

    Default

    yeni bir oyun daha açtım ondada aynı sorun 27 temmuz cuma da takkılıyo oyun

  20. #50

    Default

    Başka bir forumda okuduğuma göre ekran kartı ya da Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package güncellemeleri yapılmadığı için de bu hatayla karşılaşılabiliyormuş
    Bilemiyorum faydası olabilir mi ama gerçekten orjinal oyunda da bu hata sürekli çıkıyorsa sıkıntı büyük..

  21. #51
    Nesil
    2007
    Yer
    GEBZE!
    Mesajlar
    1,919

    Default

    oyunu dün steamden satın aldım yeni kariyer modu dedim der demez daha database oluşmadan crash dumps verdi şok oldum.
    neyse girdim oyuna bir iki antrenör değişikliği listeye oyuncu ekleme derken basın toplantısından sonra yine attı şimdi yeni bir oyun daha kuruyorum eğer bunda da alırsam aynı hataları football manager benden 1 kuruş dahi katkı alamaz artık
    bu ne parayla rezillik mi çekicez başka hangi oyunda var böyle kronikleşmiş rezalet..

  22. #52
    Nesil
    2007
    Yer
    GEBZE!
    Mesajlar
    1,919

    Default

    yeni oyun kurarken yeniden aldığım hata..bu nedir arkadaş anlamadım gitti.


  23. #53

    Default

    aynı hata bendede var

  24. #54

    Default

    ama sende hatayı erken vermişbende hep 27 temmuz cuma günü veriyor.o günde saha boyutlarıyla kaptan seçimi yapıyorum acaba onşa ilgili bi sıkıntımı var

  25. #55
    Nesil
    2007
    Yer
    GEBZE!
    Mesajlar
    1,919

    Default Daha oyuna başlamadan crash dumps hatası

    arkadaşlar oyunum orjinal öncelikle bunu belirteyim.
    oyunu daha hiç oynayamadım desem yeridir yarım saat dışında.sürekli crash dump ile karşlışıyorum.
    bir kere oyun kurabildim onda da 3 gün(oyun içinde) geçmeden crash dump aldım ve oyundan attı.
    şimdi ise oyunu dahi kuramıyorum yeni kariyer oyunu der demez crash dump hatası alıyorum hatta bazen football manager seçeneğine tıkladığım anda geliyor kafayı yiyeceğim bu ne böyle
    bir fikri önerisi olan var mı
    nadiren lig seçimi yaptırdığı bir an


  26. #56
    Nesil
    2007
    Yer
    Manisa
    Mesajlar
    2,582

    Default

    oyunu silip yüklemeyi denedinmi
    malatyAdana!

  27. #57
    Nesil
    2007
    Yer
    GEBZE!
    Mesajlar
    1,919

    Default

    oyunu steamden aldım nasıl silip geri yükleyeceğimi pek bilemediğim için ellemedim
    oyunu tekrar indirmem gerekirse yurtta bağlantımız ve kotamız sınırlı beni zora sokar bu.
    böyle kronik bir hataya nasıl engel olamazlar anlamıyorum çok sinirim bozuldu dünden beri, bir hevesle aldım

  28. #58
    Nesil
    2007
    Yer
    Manisa
    Mesajlar
    2,582

    Default

    Sıkıntı yapma kardeşim bende pek bilmiyorum steam işlerini ama mutlak çözecek biri vardır . Editörden değişiklik felan yaptınmı ?
    malatyAdana!

  29. #59
    Nesil
    2007
    Yer
    GEBZE!
    Mesajlar
    1,919

    Default

    hayır hiç bişey yapmadım oyunda tek yapabildiğim ismail kartal hasan çetinkaya falan bunları kovabilmek bide oyun ayarlarından pencere moduna almaktı
    haftaya vizeler geliyo gidip gidip o hafta düzelir bu sorun

  30. #60

    Default

    Quote Originally Posted by mmllhh View Post
    Başka bir forumda okuduğuma göre ekran kartı ya da Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package güncellemeleri yapılmadığı için de bu hatayla karşılaşılabiliyormuş
    Bilemiyorum faydası olabilir mi ama gerçekten orjinal oyunda da bu hata sürekli çıkıyorsa sıkıntı büyük..
    Güncellemesini yaptım Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package' in, düzelmedi.

Sayfa 2 / 8 İlkİlk 1234 ... SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •