1 ile 30 arası toplam 30 sonuç

Konu: [FM2014] Bergkamp Skin

  1. #1
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default [FM2014] Bergkamp Skin

    Last edited by E.Cartman : 25.Kasım.2013 at 11:31 Reason: Dosya ve resimler sunucularımıza yüklendi

  2. #2
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    25
    Mesajlar
    8,611

    Default

    Paylaşım için teşekkürler
    Screw you guys, I'm goin' home

  3. #3

    Default

    Efsane geldi, teşekkürler burak.

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by kumbara View Post
    Efsane geldi, teşekkürler burak.
    Hayatımızın teması

  5. #5

    Default

    Eyvallah Burak , Buna Instant Result Uygulayabilirmisin ? Uygulanmışı Çıkarmı?

    EDİT : Tema Oyunda görülmüyor atınca. cache silindi..
    Last edited by ardkyrkc : 25.Kasım.2013 at 16:36

  6. #6
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Tema bende kuruldu bir sıkıntı yok.

  7. Default

    tema bende de gözükmüyor yardım edin lütfen cache dosyası falan silindi

  8. #8
    Nesil
    2005
    Yer
    Rio De Janerio
    Yaş
    31
    Mesajlar
    57

    Default

    bende de oyunda gözükmüyor ...

    #Burak Akmanoğlu

    Sesimizi duyan varmıdır ...

  9. #9
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Bende bir sıkıntı yok arkadaşlar ama şuanda az işim var 1 saat sonra ilgileneceğim durumla.

  10. #10

    Default

    Cache sildim, oyuna çıkıp girdim. Bende de gözükmüyor.

  11. #11
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Dosyayı suncuya aktaran arkadaş klasörün ismini değiştirmiş ve o yüzden sıkıntı çıkıyor.

    http://www.mediafire.com/download/bu...parent%20v1.7z

    Bunu indirin

  12. #12
    Nesil
    2010
    Yer
    54 & 34
    Yaş
    30
    Mesajlar
    14,687

    Default

    Turksportal yazılmasını ben saçma buluyorum sanki turksportal yapmış gibi oluyor çalışmayı.

  13. #13
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Quote Originally Posted by Fearless Coward View Post
    Turksportal yazılmasını ben saçma buluyorum sanki turksportal yapmış gibi oluyor çalışmayı.
    Bu konuya bende katılıyorum.Emeğe saygısızlık gibi buluyorum nedense

  14. #14

    Default

    son yüklediğiniz dosyayı indirdim oyunda tema gözükmüyor

  15. #15
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Quote Originally Posted by hsnbhryl View Post
    son yüklediğiniz dosyayı indirdim oyunda tema gözükmüyor
    Vallaha bende hiç bir sıkıntı yok hocam

  16. #16

    Default

    başka temaları kullanırken bende de sıkıntı yok ama bunu oyunda göremiyorum

  17. #17
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Orjinal Konu'nun linki var oradan indirin bir öyle deneyin.

  18. #18

    Default

    rardaki dosyaları skins klasörüne çıkarıyoruz doğrumudur

  19. #19

    Default

    Quote Originally Posted by Burak Akmanoğlu View Post
    Orjinal Konu'nun linki var oradan indirin bir öyle deneyin.
    onu sabah denemiştim zaten yine aynı sorun vardı

  20. #20
    Nesil
    2010
    Yer
    54 & 34
    Yaş
    30
    Mesajlar
    14,687

    Default

    Ben çözdüm olayı config dosyasındaki isminden klasör yaratın yani bergkamp14 transparent v1 adında boşluklarda dahil olmalı. Sonra bütün klasörleri bu klasörün içine atın olması lazım.

  21. #21

    Default

    Quote Originally Posted by Fearless Coward View Post
    Ben çözdüm olayı config dosyasındaki isminden klasör yaratın yani bergkamp14 transparent v1 adında boşluklarda dahil olmalı. Sonra bütün klasörleri bu klasörün içine atın olması lazım.
    eyvallah..

  22. #22

    Default

    Quote Originally Posted by hsnbhryl View Post
    eyvallah..
    evet şimdi görebiliyorum.. teşekkürler ..

  23. #23
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Temanın diğer seçeneklerini

    http://dennisbergkamp.tistory.com/ca.../By%20BERGKAMP

    Buradan bulabilirsiniz.

  24. #24
    Nesil
    2005
    Yer
    Rio De Janerio
    Yaş
    31
    Mesajlar
    57

    Default

    Quote Originally Posted by Fearless Coward View Post
    Ben çözdüm olayı config dosyasındaki isminden klasör yaratın yani bergkamp14 transparent v1 adında boşluklarda dahil olmalı. Sonra bütün klasörleri bu klasörün içine atın olması lazım.
    Buyuksun başkan eyw ..

  25. #25

    Default

    Quote Originally Posted by Fearless Coward View Post
    Ben çözdüm olayı config dosyasındaki isminden klasör yaratın yani bergkamp14 transparent v1 adında boşluklarda dahil olmalı. Sonra bütün klasörleri bu klasörün içine atın olması lazım.


    Eyvallah hocam.
    Denediğim en en güzel skinlerden biri. Mutlaka deneyin. Müthiş bir şey.

  26. #26

    Default

    yama çok güzel gözüküyor. peki stadyum fotoğraflarını nerden indirebilirim? )

  27. #27
    Nesil
    2012
    Yer
    Kastamonu
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,261

    Default

    Quote Originally Posted by Mendelevium07 View Post
    yama çok güzel gözüküyor. peki stadyum fotoğraflarını nerden indirebilirim? )
    Bu konuda bir bilgim yok.

  28. Default

    Quote Originally Posted by Fearless Coward View Post
    Ben çözdüm olayı config dosyasındaki isminden klasör yaratın yani bergkamp14 transparent v1 adında boşluklarda dahil olmalı. Sonra bütün klasörleri bu klasörün içine atın olması lazım.
    hocam ben yapamadım birisi yapılan dosyayı upload edebilir mi

  29. #29

    Default

    Quote Originally Posted by Fearless Coward View Post
    Ben çözdüm olayı config dosyasındaki isminden klasör yaratın yani bergkamp14 transparent v1 adında boşluklarda dahil olmalı. Sonra bütün klasörleri bu klasörün içine atın olması lazım.

    Teşekkürler sonunda göründü tema

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yer
    Çanakkale
    Yaş
    26
    Mesajlar
    53

    Default

    Teşekkürler.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •