Sayfa 3 / 3 İlkİlk 123
61 ile 81 arası toplam 81 sonuç

Konu: FM 17 Takım Önerileri

  1. #61
    Nesil
    2006
    Yer
    Bitlis
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1,280

    Default

    Quote Originally Posted by EfsaneFenerli View Post
    Bana genç ve başarıya aç bir takım lazım.

    2013-Schalke 04
    2014-Valencia
    2015-Southampton

    bu takımlarda oynadım ve çok zeck aldım. Şimdi 2017 için önerilerinizi bekliyorum.
    Celta Vigo
    Monaco
    Leipzig
    Liverpool

  2. #62
    Nesil
    2006
    Yer
    Ankara
    Yaş
    27
    Mesajlar
    451

    Default

    Quote Originally Posted by EfsaneFenerli View Post
    Bana genç ve başarıya aç bir takım lazım.

    2013-Schalke 04
    2014-Valencia
    2015-Southampton

    bu takımlarda oynadım ve çok zeck aldım. Şimdi 2017 için önerilerinizi bekliyorum.
    Werder Bremen' i öneririm. Ben de takım arayışındaydım ve en kısa zamanda onlar ile kariyere başlayacağım. Eski günlerine döndürmeye çalışmak (güçlü Almanya Ligi takımlarına karşı kolay olmayacaktır) ve gerek A takımındaki gerekse altyapısındaki genç oyuncularının gelişimlerini gözlemlemek son derece eğlenceli olabilir. Milos Veljkovic, Florian Grillitsch, Serge Gnabry, Johannes Eggestein, Maximilian Eggestein ve Niklas Schmidt potansiyelli oyuncular bunlar dışında bazı isimler daha var gelişmeye açık olanlar..

    İyi kariyerler dilerim.

  3. #63

    Default

    Juventus u aldım.Kariyerinde CL bulunmayan Buffon u 2018 sezonuna kadar kupayla buluşturma misyonu üstlendim kendime

  4. #64

    Default

    Türkiye; Altınordu-Başakşehir,Gençlerbirliği,İstanbulspor
    İngilere; Portsmouth (şuan ki kariyerim ) , Newcastle ,West Ham , Watford
    Fransa ; Lille
    Hollanda ; Twente ( Fm 2013'den beri )
    İtalya ; Sassuolo
    İspanya ; Villarreal

  5. #65

    Default

    An itibari ile İstanbulspor'dan kovuldum..😀😀 yahu 2.lige ne oyuncu bulabiliyorum Ne çalışan bulabiliyorum. Ne yapsam peş peşe galibiyet alamıyorum. Scout kullanmak istemiyorum, gözlemciler kötü. 26 hafta zor zor tahammül ettim. Kalemiz yol geçen hanı gibi nerdeyse 108 gol nasıl yeniri yaşıyorum 😀 Sonuç kariyeri sildim yeni den açtım bu sefer Ankaragücünü eski günlerine kavuşturma belki daha ileri götürme hayali 😀😜 kuruyorum

  6. #66
    Nesil
    2007
    Yer
    Kırıkkale
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1,001

    Default

    Bu sene oyunu aldım toplamda 3 saat oynamamışımdır. Bi açmak istedim. Everton'u aldım, işin ilginci kimseyi satamıyorum. Acaba Everton'da mı böyle deyip İnter'e geçtim. Orada da durum aynı.
    - Direk 1-2 temmuzda transfer listesine koyuyorum diye mi böyle oluyor, 10 temmuzda filan koysam değişir mi?
    -İlk sezon oyuncu satılamıyor mu 2017de?
    -Bütçesi iyi olan bir takım alıp takımdaki oyuncuları da satıp kendim takım kurmak istiyorum var mıdır böyle bi takım?
    turksportal...

  7. #67

    Default

    belki oyun açarken başlangıçta transfer bütçesini kullanma seçeniği aktiftir o zaman kimse transfer etmiyo anca kiralık adam alıyolar @wolfson

  8. #68
    Nesil
    2007
    Yer
    Kırıkkale
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1,001

    Default

    @CanrY o seçenek aktif değil. 1-2 adam satabiliyorum. 1-2 adam satmak az değil belki ama benim istediğim takımı ilk sezondan baştan kurmaya başlamak. 4-5 adam satıp yenisini almak, sonraki transfer döneminde de 4-5 satıp 2. sezona yepyeni bir takımla başlamak. Bunun için bütçe de iyi olmalı tabi. Öyle bildiğin takım var mı?
    turksportal...

  9. #69

    Default

    hocam öyle bildiğim shakhtar var, elindeki adamlara iyi teklif geliyo ilk yıl, gerisi sende iyi de para veriyo başlangıçta, monaco da olabilir bütçe olarak ama hiç oynamadım ancak shakhtar dediğim gibi bayağı para veriyo elemanları da satılıyo ben öyle yeni bi kadro kurmuştum yine shakhtar stili brezilyalılardan

  10. #70
    Nesil
    2006
    Yer
    Ankara
    Yaş
    27
    Mesajlar
    451

    Default

    Quote Originally Posted by wolfson View Post
    -Bütçesi iyi olan bir takım alıp takımdaki oyuncuları da satıp kendim takım kurmak istiyorum var mıdır böyle bi takım?
    Kesinlikle Marseille' yı denemelisin.

  11. Default

    Southampton

  12. #72
    Nesil
    2003
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,471

    Default

    fmscout internet sitesinde ingiltere paketi mevcut. ingiltere 22.ligine kadar olan bir eklenti mevcut. onu indirdiginiz takdirde cok iyi bir kariyere sahip olabiliyorsunuz.

    ben en alttaki Mid Sussex Football League Divison Nine liginden Keymar & Hassocks takimini secip kariyer yapmaya basladim ve gayet de zevkli oluyor. Zaten bana gore asil kariyer yapilacaksa da oyle alt ligden olmali.
    Steam: tombultaho, uPlay: tombultaho,
    Facebook: tombul.taho, Instagram: tombultaho, Twitter: tombultaho

  13. #73

    Default

    doğu avrupa liglerini seviyorum romanya, bulgaristan,belarus, ukrayna, rusya ve buna ilaveten yunanistan. bu ülkelerden başarıya aç bi takımı hem ligde hem avrupada en büyük takımlarla başabaş rekabet edecek bi takım kurmak istiyorum. cheahlaul, botev plovdiv, dnipro, krasnodar ve yunanistandan xanthi. fm 2013 de cheahlaul ile bunu sağlamıştım. fm 2017 de ise krasnodarla yaptım bunu ve krasnodarın çok güzel bir bütçesi var. yönetim her sezon kasadaki parayı 100 milyon euroya çıkartıyor yani sugar daddy başkana sahip. şu anda da xanthi de deniyorum bunu. bonus olarak da şunu söyleyim bulgaristandan ludogorets var rahat rahat ligi götürmek isteyenler için.

  14. #74

    Default

    fazla yazılmamış ama belki database güncellemesinin de etkisi vardır ben leverkusen ile oynuyorum ve herkese en azından bir kere denemesini tavsiye ederim

    güzel kariyer olmasının sebepleri..

    -hali hazırda yetenekli bir oyuncu grubunun kadroda bulunması (leno, dragovic, bender, aranguiz, volland, bellarabi vs.)
    -süper potansiyelli hazır durumdaki genç yetenekler (havertz, henrichs, jedvaj, brandt, bailey)
    -kulübün dişe dokunur hiçbir başarısının olmaması
    -savaşçı orta saha bolluğu (bu benim tercihim tabi ki : baumgartlinger, bender, güncellemeyle birlikte sven bender, dominic kohr)
    -oyuncu satış kolaylığı (takımın yıldızlarının neredeyse hepsinin bayern'e gitme hedefi var)
    -olağanüstü altyapı (şu an altyapıda 3 tane wonderkid regen aynı sene çıktı. tabi bunların potential ability'lerine falan bakmadım programla ama iyi futbolcuyu görünce profilden tanıyoruz artık)

  15. #75
    Nesil
    2006
    Yer
    istanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2,141

    Default

    arkadaşlar ben türk takımları yönetmeyi seviyorum fakat her takımı denedim sarmıyor artık.bana yabancı ama takımı sahiplenecegim güzel bir takım lazım önerilerinizi bekliyorum

  16. #76
    Nesil
    2006
    Yer
    06
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3,465

    Default

    Quote Originally Posted by fmhastasi View Post
    arkadaşlar ben türk takımları yönetmeyi seviyorum fakat her takımı denedim sarmıyor artık.bana yabancı ama takımı sahiplenecegim güzel bir takım lazım önerilerinizi bekliyorum
    Bundesliga 2 'de güzel takımlar oluyor. Almanya liginde oynamak gerçekten çok keyifli

  17. #77

    Default

    Quote Originally Posted by fmhastasi View Post
    arkadaşlar ben türk takımları yönetmeyi seviyorum fakat her takımı denedim sarmıyor artık.bana yabancı ama takımı sahiplenecegim güzel bir takım lazım önerilerinizi bekliyorum
    Dynamo Dresden derim. sarı siyahlı kulüp çok iyi taraftar güzel stad yeni bir dortmund doğacak hocam

  18. #78
    Nesil
    2006
    Yer
    istanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2,141

    Default

    greuther furthu aldım başarılı olamayınca bıraktım.slovakya ıle başladım cok ıyı kadrosu var ondanda sıkıldım sırbistanı düşüyünüyom

  19. #79

    Default

    Biraz saçma gelebilir ama istediğiniz takım oynamak istediğiniz ligde değilse o takımı istediğiniz lige atmak muhteşem keyifli.

    17'de yapmadım ama 16'da İtalya Ligi'nde juve'den korkumdan dolayı roma, napoli, inter, bazen de juve'yi İngiltere'ye ekleyip italyan takımlarıyla oynaması zor, zevkli ligde oynadım. Hatta psg, Dortmund'u fln da almıştım.

    Laypzig'i epl'ye alırsanız çok güzel olur mesela. Belki monaco.

    Çünkü epl dışındaki liglerde 2-3 yıl içinde 6 yıllık şampiyonluk sezonları yaşaması kolay oluyor. Veya hegemonyasını yıkması çok çok zor olan baba bir takım oluyor.

    E benim yorumlamam bu kadar.

  20. #80

    Default

    Quote Originally Posted by tombul taho View Post
    fmscout internet sitesinde ingiltere paketi mevcut. ingiltere 22.ligine kadar olan bir eklenti mevcut. onu indirdiginiz takdirde cok iyi bir kariyere sahip olabiliyorsunuz.

    ben en alttaki Mid Sussex Football League Divison Nine liginden Keymar & Hassocks takimini secip kariyer yapmaya basladim ve gayet de zevkli oluyor. Zaten bana gore asil kariyer yapilacaksa da oyle alt ligden olmali.
    hocam bu yamayı kullanmada sorun oluyor mu ileriki zamanlarda hata falan alıp oyunu silmek zorunda kalmayız değil mi ? bilginiz varsa paylaşırmısınız ?

    birde takım çalıştırmak isteyen arkadaşlar yeni ülkelerden , en kötü takımları - hatta amatör olanları bulabilirseniz - alın ve onlarla oyunun zevkini tadın , şahsen oyunda her özellikler 10 civarı oyunculara bakıp bunlara parayı bırak forma bile verilmez dediğiniz adamların sizin takımınıza gelmesi için kasabanızın büyük ihtimalle bakkalına - klüp başkanınız olduğunu varsayaraktan - dil dökmekten ve de yanına gidip gelmekten mekik dokumanız takdire şayan olabiliyor takım önerilerim : IFK Timra , Wehen , Alamania Aachen , Dag & Red gibi

  21. Default

    Quote Originally Posted by yigitbjk View Post
    Evet arkadaşlar her sene olduğu gibi bu senede böyle bir başlık olsun bence.

    İlk soru benden olsun, bana İngiltere,Almanya,İtalya,İspanya,Fransa gibi büyük liglerde orta halli ancak iki üç sene sonra düzeltmelerle kafaya oynayacak zevkli bir takım lazım ne önerirsiniz???

    Milan (Italya) şampiyonların ve zirvelerin takımıdır, kafaya oynar

Sayfa 3 / 3 İlkİlk 123

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •