Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon
31 ile 60 arası toplam 70 sonuç

Konu: Türkcell Süper Lig 2006/2007 Transfer Güncellemesi V2 (By Sercan Akgün)

  1. #31
    Nesil
    2006
    Yer
    İzmir
    Yaş
    30
    Mesajlar
    219

    Default

    yok kardes bir kaç ss baktım ama olmamıs olivera nın gelip gelmediği kesin değil gelirse kiralık olcagı da belli değil ricardinho kesin bi transfer o yok!!!1

    ahmet dursun hala bjk de
    marek heinz hala amc (V.60.3 düzeltilmişti)
    arda dr de oynuoya bilio
    trabzando musampa geri gitti



    yani kısacası olmamıs hatta bi felaket

  2. #32
    Nesil
    2006
    Yer
    kocaeli - sapanca
    Yaş
    28
    Mesajlar
    105

    Default

    arkadasların söledikleri gibi eksiklikler olsada güzel bi çalışma olmuş saol

  3. #33
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    390

    Default

    Arkadasım tesekkurler guzel bı yama olmus olıveira fazla rıcardınho eksık bıdaha kı yamanda duzeltırsın : ))

  4. #34
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya/Manavgat
    Yaş
    27
    Mesajlar
    175

    Default

    abi ben yamayı indirdimoynadım hic hosuma gitmedi bunu seni kötülemek icin yazmıyorum kesinlikle yanlıs anlama hem bu senin ilk paylasımın olabilir boyle sorunlar ben ss lere baktıgım zaman oliveriayı görünce geldimi diye terddütte kaldım ama arastırdım daha gelmemis onu neden koydon oyuna sorabilirmiyiim paylasım icin saollasın bi daha ki paylasımında daha dikkatli olursun devamını bekliyoruz

  5. #35

    Default

    arkadaşlar öncelikle bu yamayı bi kere buraya koydum silemiyorumda ) indirenler boyuna eleştiri yazıyo eyvallahda ricardinho diosan aç editörü koy ahmet dursun diosan aç editörü koy oliviera diosan terminate loan de daha ne diyim bi deneme yaptım buraya koydum sanki ben bundan iisi yok demişim gibi ince detayına kadar eleştirmişsiniz beğenmek zorunda değilsiniz ama o yok bu yok demeyin madem bu kadar sıkı takip ediyorsunuz kendiniz kendi editörünmüzde açarak kendi güncel yamanızı oluşturabilirsiniz yapılan budur iyi demiyorum ama sonuçta canm sıkıntısından yaptım bişedir federasyon başkanı değilimki tüm transferler elimde olsun hatalar vardır bunuda ya kendi editörünüzden yada onuda beğenmiosanız başka güncel yama oda olmuosa silin hiç oynama yapmadan oynayın ama buraya ince ince açık arayıp yazmayın eğer mod. duyuyosa konumu silsinler ricamdır

  6. #36

    Default

    ama bunlar ufak hatalar değilki çok yanlış var bencede silinsin ben hiç beğenmedim

  7. #37

    Wink

    sewgili sercan kardesim bu yamayı ii hos koymusunda sanırım bi yeri atlamısın transfer falan onemli deil ben daha oyunu acamıyorum bile benim versiyon 6,0 sanırım ondan kaynaklanıyo load oyunları acıyo ama yeni oyun dediginde hata verio cd imde bozuldu oyunu yeniden yukleyemiyorum senin yamayı kurarken data dosyasını deiştirmişti.sanırım datalarda uyusmazlık var bunun bi cozumu varmı cevaplarsan ii olr cunku yeni oyun acamıyorum... cevabını bekliorum

  8. #38

    Default

    kardeş oyunu sil bi daha kur belgelerimdeki saveini yedekle oyunu sil tamemn bi daha kur yama en az 6.0.2 ondan dır sanırım sil bi daha kur ama herşei sil sadece save dosyanı bi yere yedekle düzelir

  9. #39

    Default

    arkadaşım şimdi indiriyorum data güncellemeni.Uğraştığın için teşekkür ederim.Bu arada benim bi sorum olacak.Ya bu data güncelleme işini nasıl yapıyorsun.Eğer anlatırsan sevinirim. srcylmz@hotmail.com dan ulaşabilirisn bana.Bu arada adaşız haberin olsun

  10. #40

    Default

    bazı transfer eksiklikleri var ricardinho gibi

  11. #41

    Default

    kardeşim yamaya kezmanı bide deivid de souzayı eklermisin?

  12. #42

    Default

    şifreyi söylermisin kardeş

  13. #43

    Thumbs down

    son linkin yanlış arkadaş yeni oyun oluştura basıyorum bi hata verip oyundan çıkıyor hata şu:A serious error was encountered and the appilation will close
    an error file has been generatered in:SAMB4Cİ/C:/ProgramFiles/SportsInteractive/fOOTBALL MANAGER 2006 Bİ BAKSAN DİYORUM! LÜTFEN

  14. #44

    Default

    arkadaşım ellerine sağlık

    olumsuz yorum yapanlara katılmıyorum sonuçta bi emek vermiş ve bizle paylaşmak istemiş

  15. #45

    Default

    yaa her kulübün transferlerini tam yapmızsın galatasarayı tam yapmamızsın mesela galatasarayda inamoto we mehmet topal yok

  16. #46

    Default

    nasıl yapacaz

  17. #47

    Default

    arkadaşım yükledim oyunu actım yeni oyuna başlar iken oyundan cıkıyor ve şu hatayı weriyor A serious error was encountered and the application will close. An error file has been generated in

  18. #48
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    35
    Mesajlar
    24

    Default

    Kusura bakmayın ama çok kötü olmuş...Şampiyonlar ligine 3 sezondur Sakarya ve Bursa katılıyo daha doğrusu katılamıyo...Bunu düzeltmeye giderseniz daha iyi olur bence...veya hiç ellemeyin yenisi yakında çıkar nasıl olsa herkes 2006-07 oynamaya başlar ...Sabırsızlıkla bekliyoruz...

  19. Default

    Ya Son GÜncellemelerİn Sayfalari Acilmiyo Yardimci Olucak Bİrİ Yokmu

  20. Default

    bu hangi dosyaya girmeli

  21. #51
    Nesil
    2006
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    27
    Mesajlar
    276

    Default

    eline sağlık kardeş

  22. #52
    Nesil
    2006
    Yer
    Adana ßursa AntaLya Kargo Gißiyim Vallahi
    Mesajlar
    102

    Default

    Quote Originally Posted by canaliaa View Post
    ama bunlar ufak hatalar değilki çok yanlış var bencede silinsin ben hiç beğenmedim
    Kardeşim Senin beyenenib beyenmemen kimseyi sarmıyo beyenmedinse Yinede İçten olmasada Eline SağLık de Çok biliyorsan buyur Seninkinide oynayaLım EMEĞE SAYGI
    Forumlarımıza birden fazla hesap ile kayıt olamazsınız

  23. #53

    Default

    Arkadaşlar bu linkler i yeniliyebilirmisiniz açılmıyo ..... pls

  24. Default

    kardeş link hata werio bende..

  25. #55
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    27
    Mesajlar
    6,234

    Default

    Quote Originally Posted by ozanersin View Post
    Arkadaşlar bu linkler i yeniliyebilirmisiniz açılmıyo ..... pls
    17-08-2006

    Quote Originally Posted by santiagoo10 View Post
    kardeş link hata werio bende..
    17-08-2006

    Tarihinde Konu Acilmistir.Beyler..


    Upload Tarihide Oraya Yakin ve ordan Oncedir Indirilmemesi Normal..

  26. Default

    yenileyemezmisiniz yani

  27. #57

    Default

    linki yenileyebilirmiyiz lütfenn...
    ALEN SAHAYA ÜÇLÜ ÇEKTİR KARTALA

  28. #58

    Default

    Ya ilgilenen yok mu burda. yenilesenize şunu lutfen ya.

  29. #59

    Default

    Resımlerle eskı kadro var

  30. #60
    Nesil
    2006
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2,098

    Default

    sağol paylaşı için

Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •