Sayfa 1 / 3 123 SonSon
1 ile 30 arası toplam 70 sonuç

Konu: Türkcell Süper Lig 2006/2007 Transfer Güncellemesi V2 (By Sercan Akgün)

  1. Default

    ARKADAŞLAR BEN BUNU İNDİRMEYE ÇALIŞIYORUM AMA FİLE NOT FOUND GİBİ Bİ ŞEY YAZIO YARDIM EDERMİSİNİZ soytari_1903@hotmail.com msnden falan maille yada bu yamayı yollarmısınız acil bi şekilde yardım bekliyorum

  2. #2

    Default :)

    Link ölü kardes bi düseltilirse sevinirim buna pls

  3. #3

    Default

    yha kardeşler bu linkler kırık

  4. #4

    Default

    Dosyayı indirmek istiyorum ama bi türlü inmiyo..File not found dio..Bi yardımcı olunda başlayam şu oyuna.

  5. #5

    Default

    ** Yamanın İçeriği **

    * Turkcell Super Lig 2006/2007 Sezonu Bütün Transferleri Oyuna Aktarıldı
    * Süperlige Yükselen ve Süperligden Düşen Takımlar Oyuna Aktarıldı
    * Başkanların Karakterleri Düzeltildi (İlhan Cavcav,Aziz Yıldırım,Özhan Canaydın Gibi)
    * Kulüplerin Transfer Bütçeleri Ayarlandı
    * Türk Vatandaşlığına Geçen Futbolcuların İsim ve Uyruğu Değiştirildi (Mert Nobre,Mehmet Aurelio)
    * Süper Lig Takımlarında Değişen Teknik Direktörler Oyuna Aktarıldı (Lazaroni...vb.)

    Kurulum: İnen Dosya Setup Şeklinde İnecektir Dizin Yolu Yanlışsa Gözat Diyerek Kendi Oyununuzun Fotball Manager 2006/data/db Bölümünü Seçerek Yükleyin

    Dosya:http://rapidshare.de/files/29683535/...EMES_.rar.html

    Rar Şifresi: sercan

    NOT: Yamada Gördüğünüz Eksiklikleri Hataları Buraya Yazarsanız Düzelterek Tekrar Upload Edebilirim

    Herkese İyİ FM'ler )


    Yorumlarınızı Bekliyorum...

    Daha Kapsamlı Bir Güncelleme Yaptığım V2 Yamamı Sizlere Sunuyorum Umarım Beğenirsiniz.

    BU YAMA SADECE SÜPER LİG GÜNCELLEMESİ İÇİN HAZIRLANMIŞTIR BAŞKA ÜLKELERİN LİGLERİNDE GÜNCELLEME YAPILMAMIŞTIR

    ** YAMANIN İÇERİĞİ **

    * Süper Lig Takımlarının Bütün Transferleri Güncellenmiştir (19-08-2006)

    * Başkanların Kişilikleri Düzenlenmiştir

    * Gelecek Vaad Eden Oyuncuların Özellikleri İleriye Yönelik Geliştirilmiştir (Arda Turan,Aydın Yılmaz,Özgürcan,Olcan Adin,Kerim Zengin vb.)

    * Kulüp Bütçeleri Geliştirilmiştir. (Galatasaray 7MN,Fenerbahçe 40MN vb.)

    * Süper Lig den Düşen Ve Süper Lige Yükselen Takımlar Ayarlanmıştır (Antalyaspor,Sakaryapor,Bursaspor /// Diyarbakırspor,Samsunspor,Malatyaspor)

    * Oyuncuların Karakterleri Mutlu Ve Mutsuzluk Halleri Oyuna Aktarılmıştır
    (Anelka vb.)

    * Mevkileri Değişen Oyuncuların Mevkileri Ayarlanmıştır (Ayhan Akman DM,Tümer Metin AMLC vb.)

    * Türk Vatandaşlığına Geçen Oyuncular Ayarlanmıştır(Mert Nobre,Mehmet Aurelio)

    Dosya:
    http://rapidshare.de/files/29981949/...4__V2.rar.html

    Rar Şifresi:
    sercanakgün

    Kurulum:
    İnen Dosya Setup Şeklindedir Eğer Dizin Yolu Doğru Değilse Gözat Diyerek Oyununuzun Bulunduğu Klasördeki Data Klasörünü Seçiniz.

    Önemli Not: Eğer Save Dosyanız Varsa Yama Save Dosyasına Etki Etmez Oyuna Baştan Başlamanız Gerekmektedir.

    Ekran Görüntüleri:

    Yorumlarınızı Bekliyorum


    ben aslında v2 hazırladım ancak buraya koymadılar ben konu açtım süper mod. beğenmedi sanırım yayınlamadı ben v2 sini yayınlıyorum hemde diğer avrupa ligleride güncellendi %100 diyemicem ama genede işinizi görür


    2006/2007 Sezonu Transfer Güncellemesi Version 2 (By Sercan Akgün)

    **** V2 Den Farklı Olarak Oyuna Kazandıracakları ****

    * Avrupadaki Tüm Transferler Oyuna Aktarılmıştır

    * Telegol,Maraton,Santra Gibi TV Programları Eklenmiştir

    * Sakatlık Haberleri Türkçeleştirilmiştir (Broken Leg = Ayak Kırıkları gibi)

    * Ödüller Türkçeleştirilmiştir (Year Of The Goal = Yılın Golü Gibi)

    * İtalya Ligindeki Şike Skandalı Sonucunda Oluşan Değişiklikler Oyuna Aktarılmıştır

    * V1 Deki Tüm Özellikler Bu Yamadada Mevcuttur.

    * Ayrıca Bu Yama V1 Deki Birçok Hatayı Düzeltmiştir

    Rar Şifresi: sercanakgün

    Dosya: http://rapidshare.de/files/30010140/...4__V2.rar.html

  6. #6
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    77

    Default

    bu yama da versiyon fark etmiyor dimi??

  7. #7

    Default

    valla bende 6.0.2 kurulu ama 6.0.3 dede sorunsuz çalışabilir

    bu arada elazığspor amblemide süper olmuş )

  8. #8

    Default

    indiren varmı ? şuan indiriyorum arkadaşım bir kaç ss koyabilirmisin?

  9. #9

    Default

    değişecek şeyleri yazdım onların dışında ne gibi ss istiysun ?? yazarsan hemen oynadığım oyundan koyıyım bende sorunsuz çalışıyor kendi yapımım oldu için sorun olursa düzeltebilirim

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    BalıKesiR
    Yaş
    30
    Mesajlar
    282

    Default

    peki oyucular itibarı ile oynandımı ???* mesela delgado adamın fiyat 350 bindoalr olarak görünüyo ilk geldiginde

  11. #11

    Default

    itibarlarla oynamadım sadece transferler kısacası yazılanlar dışında yamada bir özellk aramayın yazanların hepsi mevcuttur

  12. #12
    Nesil
    2006
    Yer
    BalıKesiR
    Yaş
    30
    Mesajlar
    282

    Default

    hangi aydan itibaren ekledin bu trasferleri

  13. #13

    Default

    ağustos ayına kadar olan transferler güncelledim (ağustosda dahil) eksikler olabilir onlarıda buraya yazarsanız eklerim sorun değil

  14. #14
    Nesil
    2006
    Yer
    BalıKesiR
    Yaş
    30
    Mesajlar
    282

    Default

    ok eywallah

  15. #15

    Default

    BUYRUN ARKADAŞLAR BUNLARDA EKRAN GÖRÜNTÜLERİ





  16. #16
    Nesil
    2006
    Yer
    BalıKesiR
    Yaş
    30
    Mesajlar
    282

    Default

    abi gercekler acıdır ama tek kelime ile ii değil bira daha calısaydın ya mesela ayhan dmlc olacak oyunca mc arda dr/mrlc olacam ama ouyunca amr oalrak yani kötü

  17. #17

    Default

    dostum sorun değil ama ben oyuncuların mevkileri le değil sadece sezon transferlerile ilgilendim ve güncelledim sana anlatamadığım şey orda oyuncu mevkileri güncellemeleri yazmıyo orda yazanları tam okursan yamanın amacını anlarsın bu arada burda amaç bnişeler paylaşmak faydalanmak kötü olması sorun değil ama en azından bi denemeni beklerdim nese sorun değil yazanın haricinde yamada bişey vaad etmedim sen yanlış anlamışsın

  18. #18
    Nesil
    2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    770

    Default

    Arkadaşım yamanı inceledim. Türkiye ligi için güzel olmuş. Transferler ve finansal olarak iyi iş çıkarmışın.

  19. #19

    Default

    BarceloGS teşekkür edeerim yorumun için kardeşim daha yeni yeni bu data güncellemeye başladım zamanla daha iyi bişeyler yaparak size sunmaya çalışacağım yorumlar önemlidir iyi yada kötü farketmez beğenmene sevindim teşekkür ederim

  20. #20
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    25
    Mesajlar
    5,053

    Default

    bilader süper olmuş yaa bende zaten bu konuya böle bişi warmı die bakmak için girmiştim tekrar tekrar tsk

  21. #21

    Default

    Sercan kardeş bjk ne olmuş ayıptır sorması ? tayfur okan koç,emre aşık,volkan ünlü diğer yamada düzenlersin umarım

  22. #22
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    859

    Default

    saol sercan v2 yı ındırıorum...

  23. #23

    Default

    indirelim bakalım ellerine sağlık

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa(Gemlik)
    Yaş
    29
    Mesajlar
    42

    Default

    Quote Originally Posted by denizimo
    indiren varmı ? şuan indiriyorum arkadaşım bir kaç ss koyabilirmisin?
    arkadaşım imzandan ricardo olivierayı sil gelmicek adam galiba

  25. #25
    Nesil
    2006
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    2,771

    Default

    kardes eline saglık paylasım için saol emege saygı...

  26. #26
    Nesil
    2006
    Yer
    BalıKesiR
    Yaş
    30
    Mesajlar
    282

    Default

    baba v2 den resimleri inceledim ama sadece resimleri arda turan dr/dm/arlc olacak sonra hainze ise amlc yani daha indirmedim türkiye lig gfelri tablosu yıl sonunda alınan havuz bütcesi sampiyona 18 milyondoalr 2. ye 15 olması lazım böyle olacak onlara da bi el atsan iyi olur ellerine saglık kota doldu ondan indiremedim

  27. #27

    Default

    baba bu 6.0 versiyonda çalışırmı

  28. #28

    Default

    abi oliveira fenere geldimi?yama güzel olmuş emeğine sağlık

  29. #29
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,516

    Default

    oliviera gelmediki fenere

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yer
    Şükrü Saraçoğlundan
    Yaş
    26
    Mesajlar
    53

    Default

    ya arkadaşlar açılmıyo hata veriyo lütfen yardım edin

Sayfa 1 / 3 123 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •