Sayfa 1 / 3 123 SonSon
1 ile 30 arası toplam 75 sonuç

Konu: ● Turksportallı Aslanlar ● Galatasaray - Ankaragücü Maçı

  1. #1

    Thumbs up ● Turksportallı Aslanlar ● Galatasaray - Ankaragücü Maçı



    Turksportallı Aslanlar olarak takımımızı yine yalnız bırakmayacağız ve her ne koşulda olursa olsun sonuna kadar, ölene kadar desteklemeye devam edeceğiz. Çünkü biz Renklere Aşığız!

    ● Turksportallı Aslanlar - Maç Konuları ve Resimleri●

    Turksportallı Aslanların ilk maçı, Şampiyonlar Ligi: Galatasaray - Bordeaux

    http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=19459
    http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=21202


    Turksportallı Aslanların ikinci maçı, Turkcell Süper Lig: Galatasaray - Konyaspor
    http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=22013
    http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?p=330698


    ● Turksportallı Aslanlar - Maç Hakkında ●


    Maç: Turkcell Süper Lig - 8. Hafta
    Stad: Ali Sami Yen Stadı
    Tarih: 14 Ekim Cumartesi / Saat 20:30
    Hakem: Belli Değil
    Sakatlar: Belli Değil
    Cezalı: Belli Değil
    Hava Durumu: Belli Değil

    Galatasaray
    Turkcell Süper Ligi’nin ilk sekizinci haftasında 11 puan toplayan Galatasaray, 6. sırada yer alıyor. İki galibiyet, beş beraberlik ve bir de mağlubiyeti bulunan Galatasaray’ın attığı 15 golün altısı Saşa İliç, ikisi Ümit Karan’dan diğer ikisi Arda Turan'dan gelirken, diğer golleri Hakan Şükür, Cihan, Necati, Ayhan Akman ve Hasan Şaş kaydetti.

    ● Turksportallı Aslanlar - Maça Gelecek Arkadaşların Dikkatine! ●


    Zaman zaman gidemeyeceğimiz maçlar olacaktır. Sağlımız, okulumuz ve işlerimiz el verdiğince tüm maçlara gitmeye karar verdik. Her gittiğimiz maçta eğleniyoruz, gülüyoruz, üzülüyoruz ama en güzelide zamanla oluşacak olan edebi dostluktur.

    - Gelmek için ne yapmalıyım?
    Pazar günü saat 20:30'da Ali Sami Yen stadında yapılacak Ankaragücü maçına gelmek isteyenler arkadaşlar bu konun altına cevap yazabilirler.

    - Nerede ne yapılacak? Nerede Buluşacaz?
    Sarı - Kırmızı giyinip, ilk önce maça iyice ısınacağız Mecidiyeköy Galatasaray Mega Store içinde ve dışında buluşma gerçekleşecektir. Maç saatine göre en geç saat 19:00 civarı Mega Store'un önünde olunacaktır. Stada hep birlikte girilecektir.

    - Bilet konusunu ne yapacağız?
    Eskiden yaptığımız hataları bu sefer yapmayacağız. Eskiden herkes tek tek bilet alıyordu. Geçen maçta gördüğüm olay çok güzeldi. Belirleyeceğimiz 2 arkadaş gelenlerin biletlerini alacaktır. Maça girmeden önce biletler sahiplerine dağıtılacak, paralar biletleri alanlara verilecektir. Böylece herhangi bir bilet unutma, kaybolma veya alamama söz konusu olmayacaktır.

    - Stadda nerede oturacağız?
    Eski Açık tribününde oturacağız. Konyaspor maçında kendi belirlediğimiz bölümde oturacağız.

    ● Turksportallı Aslanlar - Maça Gelecekler ●

    yeşil renk: maça geliyorkırmızı renk: maça gelmesi belirsizmavi renk: biletleri alacak arkadaşlar

    ermoon (Eray)
    http://img155.imageshack.us/my.php?i...untu376hm1.jpg

    TaşkınMahmut (Taşkın)
    http://img243.imageshack.us/my.php?i...untu371qw9.jpg

    emre1905 (Emre)
    http://img224.imageshack.us/my.php?i...untu372uo5.jpg

    djdragon (Kasım)
    http://img243.imageshack.us/my.php?i...untu370kz4.jpg

    comandante (Yücel)
    http://img180.imageshack.us/my.php?i...6135kh4ko4.jpg

    qwert1989 (Onur)
    http://img520.imageshack.us/my.php?i...sc00246ga2.jpg


  2. #2

    Default

    hadiyin Aslanlar bu maça daha kalabalık gidin...

  3. #3
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    ben tabikide geleiyorum bu sefer farklı kişilerinde gelsin ve sayımız artsın haydiiiiii Turksportallı Aslanlar

  4. #4
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul / Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    14,430

    Default

    Valla sizi canı gönülden kutluyorum nerdeyse tüm maçlara gittiniz bravo :kk:

    bu arada herkez benim imzayı kullanıyo ya "galatasaray ve beşiktaşımıza avrupada başarılar"
    ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI !

    Bir forum aktifliğini kaybettiği zaman üyeler gider, adamlar kalır. | Pavel Nedved

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    sen maça geliyonmu cihan

  6. #6
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul / Samsun
    Yaş
    27
    Mesajlar
    14,430

    Default

    daha net değil abime bağlı yani maça gelirim ama yeri abime bağlı UAkarşı bazen kapalıda oluyo bazen eski açıkta
    ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI !

    Bir forum aktifliğini kaybettiği zaman üyeler gider, adamlar kalır. | Pavel Nedved

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,006

    Default

    eray kardes bu ne hız hadi bu sefer alalım su macı ya ama daha cok var maca

  8. #8
    Nesil
    2006
    Yer
    Hakkari
    Mesajlar
    4,020

    Default

    bu maçı alırsınız inşallah mutlu dönersiniz foruma
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  9. #9

    Default

    GÜLEMEDİLER..!

    Turksportallı aslanlar bugüne dek GS nin 2 maçına gittiler. Ancak 2 maçtada yüzleri gülemedi. İlk maçları olan Galatasaray-Bordoaux maçında Olimpiyat çilesini çektiler. Ancak bu çileye rağman GOL dahi göremediler. Aslanların 2. maçıysa ALİ SAMİ YEN stadyumunda ki KONYASPOR mücadelesiydi. Aslanlar her zmaan ki gibi bu maça da umutla gittiler. Takımlarına elinden gelen desteği verdiler. Ancak Son saniyede gelen golle 3-3 lük bir beraberliğin hüznüü daha yaşadılar. Bu konuda Turksportallı Aslanların Kurucusu olan Eray (Ermoon) basına bugün ilginç açıklamalarda bulundu.

    ERAY'DAN BOMBALAR..!
    2 Maçtada beraberliğe razı olan Turksportallı Aslanların kurucusu Eray dan Gündemi değiştiricek açıklamalar. şimdi söz Eray da

    " Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Biz renklere aşığız. Gerçek taraftarlık iyi günde yapılan taraftarlık değil, kötü günde takımı desteklemektir. Bugüne kadar Turksportallı Aslanlar olarak takımımıza hep güvendik hep destekledik. Ama onlar 2 maçta da bizim yüzümüzü güldüremediler. Sevinçle,coşkuyla başlayan olimpiyat ve Samiyen maceraları hep buruk bitti. Ama artık bizde gülmek istiyoruz. Coşkuyla gittiğimiz maçlardan Sevinçle dönmek istiyoruz. Umarım Ankaragücü maçı ile kötü güler geride kalacak ve artık Turksportallı Aslanların da Yüzü GÜLECEK..!"

    hep fotospor mu sallayacak yaw birazda biz sallayalım

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,006

    Default

    evet busene öyle oldu ama olsun tek biz degiliz ki herkezin yüzü gülmüyor bu aralar

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,445

    Default

    Quote Originally Posted by hizlioglu
    GÜLEMEDİLER..!

    Turksportallı aslanlar bugüne dek GS nin 2 maçına gittiler. Ancak 2 maçtada yüzleri gülemedi. İlk maçları olan Galatasaray-Bordoaux maçında Olimpiyat çilesini çektiler. Ancak bu çileye rağman GOL dahi göremediler. Aslanların 2. maçıysa ALİ SAMİ YEN stadyumunda ki KONYASPOR mücadelesiydi. Aslanlar her zmaan ki gibi bu maça da umutla gittiler. Takımlarına elinden gelen desteği verdiler. Ancak Son saniyede gelen golle 3-3 lük bir beraberliğin hüznüü daha yaşadılar. Bu konuda Turksportallı Aslanların Kurucusu olan Eray (Ermoon) basına bugün ilginç açıklamalarda bulundu.

    ERAY'DAN BOMBALAR..!
    2 Maçtada beraberliğe razı olan Turksportallı Aslanların kurucusu Eray dan Gündemi değiştiricek açıklamalar. şimdi söz Eray da

    " Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Biz renklere aşığız. Gerçek taraftarlık iyi günde yapılan taraftarlık değil, kötü günde takımı desteklemektir. Bugüne kadar Turksportallı Aslanlar olarak takımımıza hep güvendik hep destekledik. Ama onlar 2 maçta da bizim yüzümüzü güldüremediler. Sevinçle,coşkuyla başlayan olimpiyat ve Samiyen maceraları hep buruk bitti. Ama artık bizde gülmek istiyoruz. Coşkuyla gittiğimiz maçlardan Sevinçle dönmek istiyoruz. Umarım Ankaragücü maçı ile kötü güler geride kalacak ve artık Turksportallı Aslanların da Yüzü GÜLECEK..!"

    hep fotospor mu sallayacak yaw birazda biz sallayalım
    Bence bu sallama değil abi Eminim Eray abide böyle düşünüyodur
    ...Eğer mücadele ettiğin noktaya varmayı ummuyorsan, mücadele edemezsin...

  12. #12

    Default

    Quote Originally Posted by hizlioglu
    GÜLEMEDİLER..!

    Turksportallı aslanlar bugüne dek GS nin 2 maçına gittiler. Ancak 2 maçtada yüzleri gülemedi. İlk maçları olan Galatasaray-Bordoaux maçında Olimpiyat çilesini çektiler. Ancak bu çileye rağman GOL dahi göremediler. Aslanların 2. maçıysa ALİ SAMİ YEN stadyumunda ki KONYASPOR mücadelesiydi. Aslanlar her zmaan ki gibi bu maça da umutla gittiler. Takımlarına elinden gelen desteği verdiler. Ancak Son saniyede gelen golle 3-3 lük bir beraberliğin hüznüü daha yaşadılar. Bu konuda Turksportallı Aslanların Kurucusu olan Eray (Ermoon) basına bugün ilginç açıklamalarda bulundu.

    ERAY'DAN BOMBALAR..!
    2 Maçtada beraberliğe razı olan Turksportallı Aslanların kurucusu Eray dan Gündemi değiştiricek açıklamalar. şimdi söz Eray da

    " Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Biz renklere aşığız. Gerçek taraftarlık iyi günde yapılan taraftarlık değil, kötü günde takımı desteklemektir. Bugüne kadar Turksportallı Aslanlar olarak takımımıza hep güvendik hep destekledik. Ama onlar 2 maçta da bizim yüzümüzü güldüremediler. Sevinçle,coşkuyla başlayan olimpiyat ve Samiyen maceraları hep buruk bitti. Ama artık bizde gülmek istiyoruz. Coşkuyla gittiğimiz maçlardan Sevinçle dönmek istiyoruz. Umarım Ankaragücü maçı ile kötü güler geride kalacak ve artık Turksportallı Aslanların da Yüzü GÜLECEK..!"

    hep fotospor mu sallayacak yaw birazda biz sallayalım

    Harikasın abi ya Koptum burda.. Valla bizde mi bir sorun var yoksa inadına mı yapıyolar anlamadım.. Ama bu maçı kesin kazanacağımıza inanıyorum..

    Emre listeye ekledim.. Lütfen herkes gelmeye çalışsın. Hiç bir sorun çıkmıyor. Eğer aile sorunu varsa ben araryıp konuşurum.. Kendi ellerimle teslim etmeye çalışırım

  13. #13
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    evet artık başkalarıda gelmeli yaş farketmez herkezi bu sefer bekliyoz

  14. #14

    Default

    Bu arada maçta göstermek için mini pankart hazırlıyorum evde. tek tek tüm harflerle Turksportal yazıyorum.. Resimlerini çekiyorum en sonunda bittiğinde koyacağım bakalım nasıl olacak

    Şuanlık ilk Turks kısmı bitmiştir. Yakında Portal kısmı gelecektir. Turks kırmızı - Portal mavi olarak düşündüm. Kağıtları a4 ile 2'şer kağıt koyarak yaptım. En az 6 en fazla 11 kişi olarak tutabiliriz. Girişti, maç ortasında ve maç sonunda Turksportal yazımızı göstereceğiz..




    Görüldüğü gibi el emeği, göz nurudur Şİmdilik bununla idare ederiz. İlerleyen günlerde yazıya çerçeve yani arkasına uzunlamasına bir karton alırım. Biraz büyük olur üstüne logoyuda çıkarttırıp yapıştırırız.. Madem para verip alamıyoruz o zaman kendimiz yaparız..

  15. #15
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    çok güzel oluyor artık bi pankartımız olacak

  16. #16
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,445

    Default

    Şimdilik bununla idare edersiniz abi. El emeği nede olsa Fena olmamış
    ...Eğer mücadele ettiğin noktaya varmayı ummuyorsan, mücadele edemezsin...

  17. #17

    Default

    ermoon kardeşim ben geliyorum bu sefer maçi alicaz

  18. #18
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    3,237

    Default

    Umarım bu sefer yüzünüz güler. Bu arada pankart baya iyi fakat yanına .net te eklerseniz iyi olur. Sonuçta siteye girerler. TURKSPORTAL yazınca websitesi olduğu belli olmaz.

  19. #19

    Default

    Quote Originally Posted by LaKe
    Şimdilik bununla idare edersiniz abi. El emeği nede olsa Fena olmamış
    tabi abi el emeği olsun şimdilik bunla idare edelim..

    Quote Originally Posted by djdragon
    ermoon kardeşim ben geliyorum bu sefer maçi alicaz
    ekledim kardeşim.

    Quote Originally Posted by WishbonE
    Umarım bu sefer yüzünüz güler. Bu arada pankart baya iyi fakat yanına .net te eklerseniz iyi olur. Sonuçta siteye girerler. TURKSPORTAL yazınca websitesi olduğu belli olmaz.
    İnşallah. Pankart olayına girişince extra .net yazdırabilirim. Şuan gözüm yemiyor .net yazmaya.. Ellerim çok kötü ağrıyor çünkü. şimdilik Turksportal sonra Turksportallı Aslanlar daha sonra www.turksportal.net yazdırırız..

  20. #20
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    3,237

    Default

    Tamam Eray nasıl biliyorsan öyle yap.. Kolay gelsin, fazla kasma kendini daha var ne olsa.

  21. #21
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    pankart iyi güzel hazırlnıyorda maça şu an için 3 kişi geliyo bu sayı artması lazım

  22. #22

    Default

    Quote Originally Posted by emre1905
    pankart iyi güzel hazırlnıyorda maça şu an için 3 kişi geliyo bu sayı artması lazım
    Şuan için dışarıdan aldığım haberlere göre 5 kişiyiz. 1 kişi daha bulmak gerekirki pankartı tutalım Son güne Görkem yetişir, Yücel belki gelir.. Extradan birileri çıkar inşallah

    Quote Originally Posted by WishbonE
    Tamam Eray nasıl biliyorsan öyle yap.. Kolay gelsin, fazla kasma kendini daha var ne olsa.
    Sağol

  23. #23
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul-izmir
    Mesajlar
    1,842

    Default

    biri maç mı dedi???bi dakka bi dakka bi yol açın bana...=)=)bensiz maçın taaaa...

  24. #24

    Default

    Quote Originally Posted by comandante
    biri maç mı dedi???bi dakka bi dakka bi yol açın bana...=)=)bensiz maçın taaaa...
    Heyyyyytttt açılın uleeenn Yücel geliyor Hele şükür kardeşim yaa.. Gel tabii gelll (ekledim listeye)

    Bu arada msnden mesajlara başladım

    Otomatik Mesaj(Özel Mesaj): Turksportallı Aslanlar olarak 15.Ekim.2006 tarihinde yapılacak olan Galatasaray - Ankaragücü maçına seni bekliyoruz.

    İlgili Konu:
    http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=22641

    Turksportallı Aslanlar

  25. #25
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    güzel güzel sayımız artıyor

  26. #26
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,278

    Default

    Gerçekten öncelikle böyle bir grup kurulması çok iyi olmuş. Hem takımınızı destekliyorsunuz hem görüşmüş oluyorsunuz hem de iyi olur yani bu konuyu düşünen ve başlatan sanırım ermoon.o yüzden ona helal olsun diyorum.pankart konusuna gelince gayet hoş bi düşünce uğraşmışsın da ama bu pankart olayını baya severim çok da yapıp götürmüşümdür benim tavsiyem bi çarşaf al sprey ile yap. hem daha güzel yaparsın, hem daha kolay olur hem de görüntü açısından güzel olur. büyük olacağından daha rahat görülebilir.

    bu grubu kurarak öncülük etmiş oldun belki ilerde beşiktaşlı ve fenerli arkadaşlar da aynısını yapar. çok da iyi olur. mesala ben beşiktaşı her maçına gidiyorum gelmek isteyen olursa biz de gideriz ama ben ermoon gibi böyle güzel güzel renkli sayfalar hazırlayamam habeiniz ola
    alemde tekiz, hepinize yeteriz..


  27. #27

    Default

    Quote Originally Posted by koray_capello
    Gerçekten öncelikle böyle bir grup kurulması çok iyi olmuş. Hem takımınızı destekliyorsunuz hem görüşmüş oluyorsunuz hem de iyi olur yani bu konuyu düşünen ve başlatan sanırım ermoon.o yüzden ona helal olsun diyorum.pankart konusuna gelince gayet hoş bi düşünce uğraşmışsın da ama bu pankart olayını baya severim çok da yapıp götürmüşümdür benim tavsiyem bi çarşaf al sprey ile yap. hem daha güzel yaparsın, hem daha kolay olur hem de görüntü açısından güzel olur. büyük olacağından daha rahat görülebilir.
    Teşekkürler. Koray haklısın bu konuda bu işlerle olmaz ama herşeyi zamana bıraktım ben Çünkü daha 3.maçlık bir grup olduk. Yavaş yavaş artıyor sayımız o ayrı ama dediğini bende yapmak istiyorum. Bir ara bu çarşaftı spreydi alabileceğim yerleri yazarsan yardım edersen sevinirim. Bu maçta benim yaptıklarımla bundan sonraki maçta çarşafla kim bilir Bunu elde tutmalık yaptım ama asmalıkta yapacağım elbet..

  28. #28
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,382

    Default

    bu maç bu pankart kullanalımda diğer maçlarda yapabiliriz

  29. #29
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul Takım:G.Saray
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1,450

    Default

    ben varım ama illa burayamı mesaj yazmam gerekiyor

  30. #30

    Default

    Beyler gelecek arkadaşlar lütfen ilk sayfayı dikkatlice okusun. Özellikle bilet konusunu..

Sayfa 1 / 3 123 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •