1 ile 11 arası toplam 11 sonuç

Konu: Yeni Genç Yetenekler Yüz Paketi

  1. #1
    Nesil
    2007
    Yer
    futbolu sevdiğim için
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1

    Default

    ellerine sağlık

  2. #2

    Default Yeni Genç Yetenekler Yüz Paketi

    Diğer arkadaşların yapmadığı genç yeteneklerin yüz paketini ekledim.Bu ilk çalışmam eğer beğenilirse yenileriyle yine sizlerle olucam.Siteye nasıl yüklenir bilmediğim için rapid'e attım boyutu küçük zaten.Bunu Oyun klasöründeki data'nın içinde yer alan graphics ve onun içinde yer alan pictures'in içindeki player seçeneğinin altındaki normal klasörünün içine atarsanız olucaktır.Sorun olursa oyun cachesini silin ve oyuna tekrar girin...

    http://www.turksportal.net/dosya/fm/28589/bilgi/

    1-Akinfeev
    2-Ben Sahar
    3-Biglia
    4-Bobo
    5-Cerci
    6-Sturridge
    7-Denilson
    8-Falcao
    9-Guardado
    10-Kaka
    11-Kerzhakov
    12-Luizao
    13-Marcelo
    14-Marica
    15-Moutinho
    16-Nani
    17-Nilmar
    18-Ochoa
    19-Esperza
    20-Ratinho
    21-Renato Augusto
    22-Vela
    23-Yussuf
    24-Schmoller
    25-Buffon


  3. #3
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    29
    Mesajlar
    6,507

    Default

    Yapılmamışları yapman güzel. Eline Sağlık.. Ama bi dahakine resim ekle yoksa onaylamam..



    Lütfen Sadece Boş Teşekkür; ve edilen teşekküre teşekkürle cevap vermeyiniz.. Mesajlarınız Silinecektir..

  4. #4
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    30
    Mesajlar
    11,307

    Default

    Güzel çalışma, emeğine sağlık ..

  5. #5

    Default

    saol kardeş güzel olmuş ama buffon genç yetenekmi yahu

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by utku_hagi View Post
    saol kardeş güzel olmuş ama buffon genç yetenekmi yahu
    Ya araya bir iki tane resimleri hoş olmayanları kaynattım onlarıda öyle bonus niyetine yani anladın?

  7. #7

    Default

    Ellerine sağlık kardeş güzel çalışma

  8. #8
    Nesil
    2007
    Yer
    Newcastle
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,055

    Default

    Quote Originally Posted by FenerBahceLi View Post


    Lütfen Sadece Boş Teşekkür; ve edilen teşekküre teşekkürle cevap vermeyiniz.. Mesajlarınız Silinecektir..
    İyide sayın yönetici bu konu altında ne yazacağız?

    Eline sağlık...

  9. #9

    Default

    Eline Sağlık

    Quote Originally Posted by utku_hagi View Post
    saol kardeş güzel olmuş ama buffon genç yetenekmi yahu

    o başka bufaondur


    Quote Originally Posted by 1502005 View Post
    İyide sayın yönetici bu konu altında ne yazacağız?
    cidden bencede

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    Karabük
    Mesajlar
    1,379

    Default

    çok hoş olmuş sağol

  11. #11

    Default

    teşekkürler güzel çalışma

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •