Sayfa 1 / 5 123 ... SonSon
1 ile 30 arası toplam 142 sonuç

Konu: Atletico ile Dünyanın Zirvesine!

  1. #1

    Default Atletico ile Dünyanın Zirvesine!


    Ceyhun Dirik E.Sehir sporu bıraktıktan sonra kafasını dagıtmak ıcın yakın arkadası Sadettın Saran abisiyle Ispanyaya tatile cıkmıstı.Tabı yanlarında Ceyhun Beyın sevgılısı[adı Rüya] ve Hulya Avsarda vardı.Hulya avsar ve rüya hanım ispanyada alısverıse gıdınce futboldan konu acıldı.
    -Sadettin Saran:Napmayı dusunuyorsun ceyhun burdan elımız bos donmeyelım bak ruyada burayı pek begendı bence sız burda kalın ben sana bı takım ayarlamaya calısıyım
    -Ceyhun:Valla abı bılmıom burasını bende begendımde abı yanlıs anlamada senın burda otorıten varmı ayarlıyabılıcekmısın bı takım?
    -Sadettin Saran:Ceyhun kalbımı kırıyon sen onceden deseydın ya bana burda herkes tanır benı takım ayarladıgım gıbı elımde cok super yıldızlar var uygun fıyata onlarıda getırıcem sen yeterkı ıste
    -Ceyhun:Tamam abı sen bılırsın ısını sana guvenıyorum.

    ___Tatil Sonu___
    Ceyhun teknık dırektorluk hayallerının yattıgını dusunurken Sadettın Saran son dakıka bombayı patlattı.
    -Sadettin Saran:Ceyhun ıyı ılıskılerım sayesınde sana cok ıyı bı takım buldum Jesus Garcia Pitarch ı bılırsın atletıco genel menajerı benım eskı arkadasımdı onu aradım ve de bır teknık dırektore ıhtıyacları oldugunu soyledı bende senın ısmını verdım kabul ettıler olm.hadı ıyısın yıne detayları gorusmeye gıdıcez bırazdan
    -Ceyhun:Vallamı dıyon abı valla buyuk adamsın fenerlıler senın degerını anlamadılar ama ben gs lı olarak senın ne kadar buyuk bırı oldugunu anladım

    Ve Ceyhun Atletıco menajeri
    Baskan Cerezo transfere 2 mılyon pound ayırdıklarını acıkladı.

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Mesajlar
    832

    Default

    İlk mesaj benden olsun.Başarılarrrr.

  3. #3

    Default

    Şok Şok Şok !!!
    Ceyhun Dirikten Ani Basın toplantısı

    Muhabir:
    Ceyhun Bey daha ıkı dk oldu menajer olalı nolduda bızı buraya cagırdı Sadettin Bey?
    Ben:Oncelıkle benım buralara gelmemı saglayan ve bana sonuna kadar destek veren Sadettın abıme cok tesekkur edıyorum.Burdan bır acıklama daha yapmak ıstıyorum Sadettin abıme guvenerek yonetıme verdıgım ultımatomla transfer butcesını 8 mılyon pound a cıktıgını duyurmaktan mutluluk duyuyorum artık transfer calısmalarına baslayabılırız.Geldıgınız ıcın cok tesekkur
    Muhabir:Son bır soru Ceyhun Bey
    Ben:Isallah sondur.
    Muhabir:Hedeflerınızden hıc bahsetmedınız.bu sene ne hedeflıyorsunuz?
    Ben:Bu senekı hedefımız ılk 3 bunu basarabılıcek kadromuz ve transfer komıtemız oldugunu dusunuyorum.(Burda Sadettin abime baktım ve gülümsedim)Guzel ve yerınde transfler yaparsak hazırlık kampıda guzel gecerse bu sene lıgın ısalla tozunu attırıcaz.Basın toplantısı bıtmıstır.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Gırısle ılgılı yorumlarınızı merakla beklıyorum arkadaslar sergıo ılk tsk um de sana olsun
    Transferler baslıyor oyuncu arastırmalarına basladık kısıtlı bı kadromuz var ama yerınde transferler dusunuyoruz.

  4. #4
    Nesil
    2005
    Yer
    Doğunun Parisinden
    Yaş
    31
    Mesajlar
    335

    Default

    BaŞaRıLaR...

  5. #5
    Nesil
    2007
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    179

    Default

    Torres i satabilirsen sat iyi bir paraya daha genc bir forvet al o paraya hem biraz daha artar butcen..

  6. #6

    Default

    hadi hayırlısı..umarım hedeflediğinden de iyisi olur..zor bi lig ama olsun..

  7. #7
    Nesil
    2005
    Yer
    Kayısı Diyarı
    Yaş
    31
    Mesajlar
    369

    Default

    Torresi iyi bi paraya satarsan iyi bi takım kurabilirsin eksikleri iyi kapatırsın.BaşaRılar.

  8. #8

    Default

    Zaten İyİ BÜtÇe Var Elhadjİ Updatede
    BaŞarilar SÖlede DİĞer Karİyerİnİ Kapatsinlar Ceyhun BoŞuna Durmasin

  9. #9
    Nesil
    2007
    Yer
    Nilüfer / Bursa
    Yaş
    27
    Mesajlar
    2,221

    Default

    Diğer kariyer devam mı?

  10. #10

    Default

    Az para vermişler. Ben yeni oyun açtım 1-2 gün önce Atletico'a 40 MN Euro verdiler.

  11. #11

    Default

    Arkadaslar el hadji kullanmadim oyun 7.0.2 update in uzerine kurulmustur.Az sonra transferler geliyor..
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Iste Ilk Transfer Bombasi Patladi


    Bircok kulubunde ilgilendigi Felipe Sadettin Sarana guvendigini aciklayarak Atleticoyu tercih ettigini acikladi
    Basin Toplantisi
    Muhabir:
    Ceyhun Bey Felipenin oynadigi mevkide martin petrov gibide bir yildiniz var felipeyi almaktaki amaciniz nedir?
    Ben:Arkadaslar Felipe goran pandevin alternatifi olabilicek en iyi oyuncu pandevi kesmek gibi bir niyetim yok ama felipe dogru zamanda bizim cok ariyabilicegimiz bir oyuncu yeni transferlerimizde iki uc gune biticek isalla..


    Felipe Al-Sadd takimindan bedelsiz alinmistir..

    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Ve Ikinci Bombada patladi

    Sadettin Saranin uzun ugraslar sonunda getirdigi ikinci transfer
    Basin Toplantisi

    Muhabir:
    Arizmendiyi tercih etmedinizki sebep nedir?
    Ben:Arizmendi cok yonlu bir oyuncu pivot santrafor bile oynayabilicek kapasitede ama ben onu maxi rodriguez in alternatifi olarak dusunuyorum
    Not:Arizmendi 189 cm ve de hiz 16 ilginc bir anektot.

    Yeni Transferlerle karsinizda olmak dilegiyle..

    Arizmendi kulupler arasinda geri alma kosulu oldugundan dolayi 2.8 milyon pound a transferi bitirilmistir.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    3.Bombada Gecikmedi!!!!

    Petri pasanen Sadettin Saranin Hediye aldigi yeni arabasiyla bavulunu aldigi gibi Atleticoya geldi.
    Basin Toplantisi
    Muhabir:
    Petri ani bi kararla atleticoya geldin bu transferdeki etmen nedir?
    Petri Pasanen:Valla Sadettin abi olmasa gelmezdim buralara ama napcak adam araba bile gondermis gelmesek ayip olur bu Ceyhun diye takimin amelesi varmis buralarda gelsinde bavulu alsin kolum agridi
    Muhabir:Naptiniz Pasanen bey o yeni teknik direktorunuz..
    Petri Pasanen:Yapma yavv neyse saygilarimi iletiyorum o zaman kendisine benim zaten buraya gelmemdeki ana etmen kendisidir sirf onunla calismak icin burdayim..

    Not:Pasanen icin kulubune verilen para 4.1 milyon pound dur
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Iste Gelecege Yonelik Transferde gecikmedi!!!
    Sherman Cardenas sessiz sedasiz Atleticoya geldi goruntulenmek istemeyen sherman arka kapidan tesislere giris yapti..
    Yaptigi yazili aciklamada ben buraya paf takim icin deil bir kadro oyuncusu olarak oynama istedigimden geldim kimse beni hafife almasin dedi.
    Not:Sherman Cardenas icin kulubune 575k pound odenmistir.Kulubumuze hayirli olur isalla.

  12. #12

    Default

    Karİyerde BaŞarili Olman DİleĞİyle TRANSFERDE SAĞKANADA OYUNCU AL BENCE VAR AMA BİRTANE DAHA OLSUN MARTİN PETROVU SAKIN SATMA

  13. #13

    Default

    Bir Bomba Daha!!

    Iste Cesar Delgado uzun ugraslar sonunda Atleticoda!!
    Basin Toplantisi

    Muhabir:
    Cesar a bildigimiz kadariyla inter milan gibi devlerdende teklifler gelmisti sizi secmesindeki sebep nedir?
    Ben:Sadettin abi saolsun cesar i ikna etti biraz fazla para verdik ama olsun cesar a deger torres le cok iyi anlasicaklarina inaniyorum..

    Not:Cesar Delgadonun bonservisine 3.6 milyon pound harcanmistir.
    Artik Bir transfer daha yapip transfer sezonunu kapaticaz.

  14. #14

    Default

    Başarılar. Araba kıyakmış Pasanene yakışmaz ama

  15. #15

    Default

    Quote Originally Posted by GsDoruk View Post
    Başarılar. Araba kıyakmış Pasanene yakışmaz ama
    Yav birader transferlerden para kalmadi ondan bizde boyle bi araba alabildik petri nin gozu yukseklerde deil zaten pek yeter bana bu araba dedi kendisindede anadol varmis zaten
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Ve Son Bomba!!

    Ceyhun Dirikin bizzat transferiyle kendisinin ilgilendigi Mathieu Bodmer Sadettin Saranin finishinginin 20 olmasindan dolayi transferin son gununde oldukca buyuk bir para olan 10.5 milyon pounda transfer edildi.
    Basin Toplantisi

    Muhabir:
    Yav hoca sende sadettin beyi buldun ekmek elden su golden gecinion bi adama bu kadar para verilirmi yav
    Ben:Arkadaslar bodmerin kalitesinden suphem yok.yaratici ve zeki oyunuyla bizim playmaker imiz olucak.torres ve cesar da ondan cok faydalanicak.Takimimiza yararli olmasi dilegiyle.
    Not:Gelen oyuncular ve giden oyuncularin ss lerini koyucam.bu kdar parayi nerden buldun diyen cikabilir.

  16. #16

    Default

    Sana YÖnetİm 8 Mİlyon Pound Vermedİmİ Sen Bodmerİ Ve Delgadoyu Nasil Aldin Kİ????????????
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Bodmerle Delgado UÇurur Senİ

  17. #17

    Default

    Iste Gelenler Liste Halinde

    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Ve Bunlarda Gidenler

    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Arkadaslar Yorumlarinizi bekliyorum gelen ve gidenler hakkinda elestiredebilirsniz.Biraz yorum aliyim hazirlik kampini yayinlicam.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by tomasrosicky1 View Post
    Sana YÖnetİm 8 Mİlyon Pound Vermedİmİ Sen Bodmerİ Ve Delgadoyu Nasil Aldin Kİ????????????
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Bodmerle Delgado UÇurur Senİ
    Arkadasim ustte gelenler ve gidenler diye liste halinde yazdim hesap makinesini alip hesapliyabilirsniz param tam yetti su anda kasa bos
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Hazirlik Maclarim
    Yardim antrenor hazirlik kampi ayarlamamis bende lige son 15 gun kala 3 mac ayarladim ve takim kondisyon olarak lige hazir hale geldi guzel gectigini dusunuyorum.

    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Lig Maclarini Yayinlamaya Baslicam 12.30 dan itibaren kariyerle ilgili yorum bekliyorum simdiden saolun.

  18. #18
    Nesil
    2007
    Yer
    59-39
    Yaş
    27
    Mesajlar
    4,849

    Default

    transferler çok iyi...ligde başarılar...

  19. #19
    Nesil
    2007
    Yer
    Kocaeli
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,180

    Default

    basarilar...
    " Sizler işiniz değilsiniz.. Sizler paranız kadar değilsiniz.. Sizler bindiğiniz arabalarınız değilsiniz.. Kredi kartlarınızın limitleri değilsiniz.. Sizler iç çamaşırı değilsiniz.. Sizler dünyanın dans edip şarkı söyleyen pisliklerisiniz. "

    Tyler Durden- Fight Club

  20. #20

    Default

    Ve Lig Basliyor!!!

    Ligin Ilk Maci


    Macin Adami:Ze Castro

    Mac Sonu

    Muhabir:
    Deplasmanda zor bir galibiyet aldiniz defansinizda ze castro goz doldurdu perea nin yoklugunda dusunceleriniz nedir?
    Ben:Valla mac boyunca cok zor anlar yasatti atletic takimi bize ama kazanmasini bilen taraf biz olduk oyuncularim birbirine alistikca daha da iyiye gidicez mutluyum
    Muhabir:Peki son soru.Torres 2 hafta yok bu macta da eksikligini hissettinizmi gerci onun yerine oyniyan mista golu atan oyuncuydu ama.
    Ben:Mista bugun iyi oynamadi sadece golu atan oyuncuydu torres gelince isalla cosacaz.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Ligte 2.Hafta



    Macin Adami:
    Enzo Maresca

    Mac Sonu

    Muhabir:Noldu hoca bu mac pek sanssizdiniz kirmizi kart sakatlanan oyuncu penalti ne diceksiniz
    Ben:Valla hakem bizim aleyhimize verebilecegi butun kararlari verdi ama yinede biz daha etkiliydik ama hakem sonunda galip geldi yapcak bisiy yok gelcek haftaya bakiyoruz.Torreees gel artik

  21. #21

    Default

    Cok Iyi Baslamissin Hazirlik Maclarida Iyi Costinhayi Satman Kotu Olmus Cunku Costinha Ortashayi Toparlardi

  22. #22

    Default

    Torrese okadar güvenme bence bu oyunda Atletico da iyi oynamıyo kanımca .Ayrıca yeni kariyerin için başarılar.Maxi Rodriguez in alternatifi olarak da sana birini önereyim zaten artık dünya alem biliyor:Steven NAiSMİTH

  23. #23

    Default

    Vee Dev Mac 3.Hafta Atletico-Barcelona

    Mac Oncesi

    Muhabir:
    Bu mac kendi evinizde barcelona sezona iyi bi giris yapamadi favoride sizsiniz ne dusunuyorsunuz
    Ben:Rehavetten uzak olmamiz sart oyuncularimada zaten bu maci kazanabiliceklerini belirttim mac sonu 3 durumda olabilir boyle maclarin favorisi olmaz.



    Macin Adami:Pablo

    Mac Sonrasi:


    Muhabir:90 da messinin golu ofsayt gerekcesiyle verilmedi siz pozisyonu nasil degerlendiriyorsunuz?
    Ben:Yav messi mahalle maci zannedior kalenin orda top bekliyor pablo onun en az 5 metre onundeydi bunlar bos laflar.
    Muhabir:Macin adami yine defansinizdan bunu nasil degerlendiriyorsunuz?
    Ben:Hersey torrese baka hedef oyuncum olmayinca ofansim anlamda isler zora girebiliyor cok gol kacirdik arizmendi saolsun atti bir tane gelcek haftaya bakiyoruz.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by tomasrosicky1 View Post
    Cok Iyi Baslamissin Hazirlik Maclarida Iyi Costinhayi Satman Kotu Olmus Cunku Costinha Ortashayi Toparlardi
    Costinhayi satmamin sebebi zaten luccin gibi bi dmc min olmasi para kazanmam gerekiodu bodmeri almam icin vede para edebilcek tek oyuncuydu yorumun icin tsk orta sahada bodmer ve maniche cok caliskanlar zaten ikisi super bence
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by crazy_boy_safak View Post
    Torrese okadar güvenme bence bu oyunda Atletico da iyi oynamıyo kanımca .Ayrıca yeni kariyerin için başarılar.Maxi Rodriguez in alternatifi olarak da sana birini önereyim zaten artık dünya alem biliyor:Steven NAiSMİTH
    Torres gelsin gorucez artik beklemedeyim.onerin icin tesekkurler transfer sezonu acilinca almaya calisicam naismithi cok saol
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    4.Hafta Atletico-Levante



    Macin Adami:Cesar Delgado

    Mac Sonu

    Muhabir:
    Cesar Delgado bugun gercek gucunu gosterim 2 gol 1 asist yapti herkes bugun onu konusuyor ne diceksiniz?
    Ben:Cesar a guvenim tam cok buyuk golcu torresi yavas yavas 2.yarilarda alarak maclara hazir hale getirmeye calisiyoruz ikisi tam performans guzel seyler yapicaklar.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    5.Hafta Atletico-Villareal Buyuk Kapisma



    Macin Adami:
    Cesar Delgado

    Mac Sonu
    Muhabir:Yine guzel oyun yine galibiyet artik macin adamlari forvetlerden cikiyor ne diyorsunuz hocam?
    Ben:Eh torres tam performans oynamaya baslayinca cok iyi anlasmaya basladilar tabi buda cesar a yaradi dahada iyi oynicaz isalla.

  24. #24
    Nesil
    2007
    Yer
    Nilüfer / Bursa
    Yaş
    27
    Mesajlar
    2,221

    Default

    O kadar parayla bu kadar transfer nasil oldu yahu

  25. #25

    Default

    Arkadaslar ilk 5 haftayi geride biraktik biraz yorum alalim bi 5 hafta daha arka arkaya gelicek.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by c3surkedi61 View Post
    O kadar parayla bu kadar transfer nasil oldu yahu
    Ilk sayfada gelen ve giden oyuncularin ss lerini koydum ordan bakabilirsiniz.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    6.Hafta Atletico-Celta



    Macin Adami:
    Leo Franco

    Mac Sonu

    Muhabir:
    Hocam Leo olmasa haliniz harapti ne diceksiniz?
    Ben:Valla Leo da olmasa bugun gercekten isimiz zordu ama zorda olsa kazandigimiz icin memnunuz.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    7.Hafta Getafe-Atletico



    Macin Adami:
    Javier Casquero

    Mac Sonu
    Muhabir:
    Hocam bir deil iki deil artik kotu oyun puan kaybi gelmesi lazimdi
    Ben:Valla oyuncularim rehavete kapildilar biraz ortada bir macti puanlari paylastik gelcek haftaya bakiyoruz artik.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    8.Hafta Atletico-Racing



    Macin Adami:
    Cesar Delgado

    Mac Sonu
    Muhabir:
    Naptiniz hocam gecen haftanin acisinimi cikariyosunuz valla delgado performansiniz doruklarinda ne diceksiniz?
    Ben:Cesar daha potansiyeline erismedi bence daha iyi olabilir bu galibiyet cok iyi oldu en farkli galibiyetimizi aldik cok memnunum oyuncularimin hepsinin yanaklarindan minciriyorum.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    9.Hafta Deportivo-Atletico



    Macin Adami:
    Leo Franco

    Mac Yorumu:

    Muhabir:
    Leo Franco muhtesem bir oyun daha cikardi hocam ne diceksiniz.
    Ben:Leo lig icin yeterli ama gelcek sene avrupayi hedefliyorsa daha iyi bir kaleciye ihtiyacimiz olucak maca gelirsek mac ortadaydi ama leo cok iyi kurtarislar yapinca bize dondu oyun guzel skor mutluyuz.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Copa del Rey 4th Round R.Sociedad-Atletico



    Macin Adami:
    Darko Kovacevic

    Mac Sonu
    Muhabir:
    Oyun yeterli olmasada evinize avantajli bir skorla gidiyorsunuz ne diceksiniz?
    Ben:Yeterince avantaj kazandik evimizde bu isi bitiricez isalla
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Veee Unutulmaz Madrid Derbisi 10.Hafta Atletico-R.Madrid



    Macin Adami:
    Cesar Delgado

    Mac Sonu

    Muhabir:
    Hocam naptiniz siz madrid devine madrid derbisinde 5 cekilir mi ayip valla
    Ben:Bu sonucu herkes gibi bende beklemiyorum ama bugun takim olarak muthis oynadik kaleye 22 sut gondermisiz hedefi bulanda 13 tane gercekten muthis.Dolu dizgin gidiyoruz devami gelir isalla
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Pek Fazla ilgi goremedim sanirim eksiklerim varsa oneride bulunabilirsiniz arkadaslar.ilgisizlikten dolayi kendim devam etmeyi dusunuyorum kariyere o kadar yorum bekledik gelmedi ilgi olursa atletico yu dunya kulubu yapmayi dusunuyorum.

  26. #26
    Nesil
    2007
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    179

    Default

    R.MADRID gibi bir takima 5-1 helal valla...

  27. #27

    Default

    Quote Originally Posted by JOHN42 View Post
    R.MADRID gibi bir takima 5-1 helal valla...
    Benide en cok sasirtan mac o oldu sansta deildi takim muthis oynadi valla bende kaldim oyle

  28. #28
    Nesil
    2007
    Yer
    Foruma katıldığınız yer
    Mesajlar
    2,858

    Default

    Real Madrid'i yenmek çok kolaydır.Atletico Madrid zaten çok kaliteli bir takım.

    Costinha transferin kesinlikle yanlış.2 sene süper performans sergiliyor.

    Cesar Delgado, yerine bir transfer olmuş diyebilirim..

    Eğer Atletico hakkında bilgi istersen yardımcı olabilirm her konuda..
    Haddini bilmediği için siteden uzaklaştırılmıştır.

  29. #29

    Default

    Tabi her turlu oneriye acigim costinha konusunda bodmer ve maniche yi orta sahada dusundum yedekleride gabi bana yeterli geldi 4-5-1 e donmek icinde dmc olarak takimda luccin i tuttum eger costinhayi satmasaydim bodmer i alamicaktim tamamen duygusal davrandim yani.

  30. #30

    Default

    Quote Originally Posted by TobiAslan View Post
    Real Madrid'i yenmek çok kolaydır.Atletico Madrid zaten çok kaliteli bir takım.

    Costinha transferin kesinlikle yanlış.2 sene süper performans sergiliyor.

    Cesar Delgado, yerine bir transfer olmuş diyebilirim..

    Eğer Atletico hakkında bilgi istersen yardımcı olabilirm her konuda..
    SOCIEDAD DA SENDEN BERABERLİK BEKLEMEZDİM
    TOBİASLANA KATILIYORUM REAL MADRİDİ YENMEK ÇOK KOLAY AMA YİNEDE BAŞARILSIN BAŞARILARININ DEVAMI DİLEĞİYLE
    HATİCEYE DEĞİL NETİCEYE BAKMAK LAZIM

Sayfa 1 / 5 123 ... SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •