Sayfa 101 / 4311 İlkİlk ... 5191991001011021031111512016011101 ... SonSon
3,001 ile 3,030 arası toplam 129323 sonuç

Konu: Turksportal - Kafe (24,5 Saat Açıktır)

  1. #3001
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    sanada günaydın...

  2. #3002
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    Herkeslere günaydın, nasıl gidiyor...

  3. #3003
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    iyi gidiyor valla abi bisey sorcam sende benim gibi hic yatmıyormusun ikimizde geceleri buradayız gündüzleri buradayız

  4. #3004
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    bugün geceleme değil sabahlama hatta ertesi güne sabahlama yapacağım böyle giderse, halen uyumadım. ciddi manada uyku problemi var bu sıralarda bende

  5. #3005
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    ben bazen aksam 8de kafamı koyuyorum ertesi gün 5 gibi uyanıyorum ondan sonra 2 gün hic uyku yok artık kendimi alıstırcam okul günlerinde yani haftaici hic uyumıcam haftasonu full uyku

  6. #3006
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    değişik bi strateji

  7. #3007
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    hayat bi stratejidir...

  8. #3008
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    bırakalım sosyal mesaj vermeyi, fmde görmek isteriz sizi

  9. #3009
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    Quote Originally Posted by nart_susruko
    bırakalım sosyal mesaj vermeyi, fmde görmek isteriz sizi
    kapısalım abi her alanda kendimden eminim

  10. #3010

    Default

    Quote Originally Posted by nart_susruko
    değişik bi strateji
    bir felsefe ideoloji
    bu arada günaydın millet

  11. #3011
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    kapışma anlamında değilde gazozuna maç yapabiliriz...

  12. #3012
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    Quote Originally Posted by nart_susruko
    kapışma anlamında değilde gazozuna maç yapabiliriz...
    istiyorsan yapak abi bende zaten tüm gün boynca fm acık senin dedigin gibi fmden disconnet işte herneyse

  13. #3013
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    hadi bakalım kolay gelsin o zaman...

  14. #3014

    Default

    günaydın, serhat, hamza..
    nasılsınız? nasıl gidiyor hayat

  15. #3015
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    valla fm oynamaya calısıyoruz hamzayla...

  16. #3016
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    Günaydın Eray, iyidir ya nolsun.
    bi online yapacaktık giremedik bi türlü..
    Sen nasılsın ?

  17. #3017

    Default

    iyiz valla.. sizde bi oynayamadınız 1 sayfadır
    oynadıktan sonra bi ss koyun bari

  18. #3018
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    kolaysa sen baglan öyle uzaktan konusmak kolay

  19. #3019
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    vallaha ya nedir çektiğimiz bu çile...
    hamachi ayak yapıo, ağ ayak yapıo bi de sen vur bize

  20. #3020
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    ermoonun nazarı yüzünden mac ertelenmistir

  21. #3021
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    Quote Originally Posted by nekop
    ermoonun nazarı yüzünden mac ertelenmistir
    olmaz böle bişey kardeşim, bi maç yaptırmadın bize...

  22. #3022
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    963

    Default

    arkadaşlar 5 günlük bir ayrılıktan sonra bilgisayarım tamirden geldi çok şükür.bu 5 gün çok zordu benim için ama atlattım çok mutluyum allah bi daha ayırmasın bizi bilgisayarımla

    ee görmeyeli nasılsınız bakalım

  23. #3023
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    abi onu benden iyi kimse bilmez benim bilgisayar bi ara orayı mekan yapmıstı hergün birkez ugruyordum 1 haftadır tas gibi kereta

  24. #3024

    Default

    Quote Originally Posted by nart_susruko
    olmaz böle bişey kardeşim, bi maç yaptırmadın bize...
    hadi canım sende daha neler
    (iyi ki etmişim dua )

    ee yaptınız mı bari??

  25. #3025
    S-B-Z Misafir

    Default

    ermoon bu ara bizim işler baya kesat bi dua etsene.

  26. #3026
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    Quote Originally Posted by ermoon
    ee yaptınız mı bari??
    yapamadık

  27. #3027
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    Quote Originally Posted by ermoon
    hadi canım sende daha neler
    (iyi ki etmişim dua )

    ee yaptınız mı bari??
    birde gülüyor ya...

    iyi akşamlar herkese bu arada...

  28. #3028
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,237

    Default

    Quote Originally Posted by nart_susruko
    iyi akşamlar herkese bu arada...
    Sana da iyi akşamlar Nabersin

  29. #3029
    Nesil
    2006
    Yer
    Karşıyaka 35½
    Yaş
    33
    Mesajlar
    14,038

    Default

    iyi akşamlar. bugün fazla kimse yok herhalde....
    "YÜCE ATATÜRK"

  30. #3030
    Nesil
    2006
    Yer
    # 5-5
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,449

    Default

    İyidir nolsun, aynı şeyler devam,
    Siz nasılsınız..

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •