Sayfa 3 / 4312 İlkİlk 1234513531035031003 ... SonSon
61 ile 90 arası toplam 129335 sonuç

Konu: Turksportal - Kafe (24,5 Saat Açıktır)

  1. #61
    Nesil
    2005
    Yer
    Evden
    Yaş
    27
    Mesajlar
    376

    Default

    inşallah iyi notlar gelir.Bekliyoruz senden iyi notlar.gururumuzsun bizim
    fazla gaz verdim galiba

  2. #62
    Nesil
    2003
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,471

    Default

    bayaa verdin hemde...
    ben bu gazla ösysde full çekerim :P heuheuehe
    Steam: tombultaho, uPlay: tombultaho,
    Facebook: tombul.taho, Instagram: tombultaho, Twitter: tombultaho

  3. #63
    Nesil
    2005
    Yer
    Evden
    Yaş
    27
    Mesajlar
    376

    Default

    Amin amin cümlemize ben de oks yi bi full çeksem seneye daha ne iserim

  4. #64

    Default

    çağrı yürü be olm....abi hem lise hem de öss çok zor olur yaw.:S

  5. #65
    Nesil
    2003
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,471

    Default

    tavsiye etmiyorum zaten! hazır zamanınız varken bence ne liseye gidin ne de lisede kalın! yani ya liseye gitmeyin ya da liseyi terk edin heuehuehueh
    Steam: tombultaho, uPlay: tombultaho,
    Facebook: tombul.taho, Instagram: tombultaho, Twitter: tombultaho

  6. #66

    Default

    çok değişik bişey oldu ya...

  7. #67

    Default

    herkslere ii geceler bu arada 6 ocakta karnler nasıl??

  8. #68
    Nesil
    2005
    Yer
    Fenerbahçe
    Yaş
    27
    Mesajlar
    125

    Default

    Quote Originally Posted by benyaben
    herkslere ii geceler bu arada 6 ocakta karnler nasıl??
    İş Eğitimi 3-4

    Almanca 3-4(ilk defa görüyorum buna da şükür)


    diğerleirnin hepsi 5. Senin?

  9. #69

    Default

    benim ingilizce 3 veya 4
    fen met 4 sanırım ama kesin değil
    gerisi 5

  10. Default

    aha benim notlar:
    biyo.-geo.-tarih :4 gerisi 5..

  11. #71
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul-Kadıköy / Adana
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,189

    Default

    ya ben de not istiyorum...çok çok özledim ya liseyi...
    FENERBAHÇE

    Hep Destek Tam Destek

  12. Default

    sen okulumu bıraktın? yaş 17 yazıyoda?..

  13. #73
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul-Kadıköy / Adana
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,189

    Default

    yok kardeş ben geçen sene mezun oldum Bu sene yeniden hazırlanıyorum öss'ye
    FENERBAHÇE

    Hep Destek Tam Destek

  14. #74
    Nesil
    2005
    Yer
    FM için
    Yaş
    31
    Mesajlar
    44

    Default

    Hadi bakalım.El elden üstündür.Yarınki tüm notları size açıklayacağım.Afişe edeceğim :V

  15. #75

    Default

    scan ettirip siteye astırcam..

  16. #76

    Default

    hepsi 5 olana +rep

  17. #77
    Nesil
    2003
    Yer
    The Land Of Fire
    Yaş
    36
    Mesajlar
    539

    Default

    şekil olmuş forum vatana millete hayırlı olsun.
    ben iş seyahatlerinden bir türlü giremiyordum foruma, o yüzden uzak kaldım.

  18. #78

    Post

    Quote Originally Posted by ertyq
    şekil olmuş forum vatana millete hayırlı olsun.
    ben iş seyahatlerinden bir türlü giremiyordum foruma, o yüzden uzak kaldım.
    Ohow ohoww kayıpların kayıbı

  19. #79

    Default

    Quote Originally Posted by izuner
    hepsi 5 olana +rep
    hepsi 1 olana

  20. Default

    işte karnem: buarada anadolu lisesi 10.sınıf fen bölümünde okuyorum belirtiim..
    biyo: 4
    geo: 4
    tarih: 4
    gerisi 5..

    milli guvenlikte 4 ama nasıl oldu bende anlamadım(sınawlarım: 100-80 ama sözlü olarak 39 vermiş gittim müdüre sordum nasıl bu 4 oluyo diye,notlara baktık 100-80 sözlüye bi baktık 39 ,büyük ihtimalle yanlıs verilmiştir sözlü notun merak etme düzeltiriz dedi....

  21. #81
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul-Kadıköy / Adana
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,189

    Default

    @fanatikadnan: Geçmiş olsun karnen çok kötüymüş Tebrikler yani....

    Benim diploma notum 4.21 idi..Ahh ahh benim ort.mamı geometri düşürdü
    FENERBAHÇE

    Hep Destek Tam Destek

  22. #82

    Default

    merhabalar..karnem pek iyi değildi ama 2. dönem gerçekten çalışıp çok iyi bi karne alıcam..artık tatilin tadını çıkaralım..

  23. #83
    Nesil
    2005
    Yer
    edirne
    Yaş
    28
    Mesajlar
    650

    Default

    ya arkadaslar ben su an lise 1 im yani bolum secmedim hangi bolum secem sayisal zor mu ya

  24. #84

    Default

    konceski... ziya.... fuat....

    Lütfen mesaj Sayısı arttırmak için saçma sapan şeyler veya sadece smiley göndermeyiniz!!
    Saygılar Sergio

  25. Default

    arkadaşım bu bölüm seçme olayı başkalarının yapğacağı iş değil sonuçta geleceğini büyük oranda etkileyecek bir seçim olacak..Önce isteklerini ve yapabileceklerini iyi planla ve ona göre seçim yap..Ben sayısalı seçtim pişmanda değilim ama cok calısman gerekiyor..Birde hangi okuldasın?..
    ha birde şu var eşit agırlıkta olan arkadaşlarımla benim not ortalamamız aynı ama bir cogundan iki kat daha fazla ders calısmam gerekiyo..Sözel desen zaten cok kolay bir bölüm sadece ezber var ama kapsadığı meslekler dar..Sayısalın kapsadığı meslekler cok fazla ama dediğim gibi gerçekten cok calısman gerekiyor...

  26. #86
    Nesil
    2005
    Yer
    edirne
    Yaş
    28
    Mesajlar
    650

    Default

    zaten bende sayisala gitmek istiom ya duz lisedeyim ya

  27. #87
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul-Kadıköy / Adana
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,189

    Default

    Quote Originally Posted by semih5
    ya arkadaslar ben su an lise 1 im yani bolum secmedim hangi bolum secem sayisal zor mu ya
    Şimdi, ya istediğin meseleğe göre bölüm seçeceksin, ya da yapabildiğin bölüme göre meslek seçeceksin..Önce bunu belirle, gerisi zaten kolay.Mesela ben hayatta kimya yapamazdım..biyolojim 5 fiziğim 4 olmasına rağmen kimyam ilk dönem 1, 2. dönem 2 düştü..Ben de EA seçtim ve lise 2 ile 3 ü yatarak ve belgelerle geçtim Ama bence insan yapabildiği şeyin üstüne gitmeli. Çünkü kendini, istediğin şeye iyi odaklanınca daha iyi geliştirirsin..
    FENERBAHÇE

    Hep Destek Tam Destek

  28. Default

    düz lise..hımmm..Düz lisedeysen;düz liselerin seviyesi anadolu liselerine göre daha düşük olduğu için orda sınavlarda daha cok sıkıyorlar(en azından bizim burada öyle mesela bizim burdaki düzlisede(arkdaşlardan duydugum kadarıyla) bir haftada bütün bir dönemin sınavlarını bitiriyorlarmıs(yani gunde en az 3 sınav)bu demektir ki eger düz lisedeysen biraz daha kasman gerekecek düşünceme göre..

  29. Default

    Quote Originally Posted by Neron_FB
    Şimdi, ya istediğin meseleğe göre bölüm seçeceksin, ya da yapabildiğin bölüme göre meslek seçeceksin..Önce bunu belirle, gerisi zaten kolay.Mesela ben hayatta kimya yapamazdım..biyolojim 5 fiziğim 4 olmasına rağmen kimyam ilk dönem 1, 2. dönem 2 düştü..Ben de EA seçtim ve lise 2 ile 3 ü yatarak ve belgelerle geçtim Ama bence insan yapabildiği şeyin üstüne gitmeli. Çünkü kendini, istediğin şeye iyi odaklanınca daha iyi geliştirirsin..
    Ama buda iyi değil işte..Sonuç ne? boşuboşuna 1 koca yıl kayıp..!!..

  30. #90
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul-Kadıköy / Adana
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,189

    Default

    Quote Originally Posted by fanatikadnan
    Ama buda iyi değil işte..Sonuç ne? boşuboşuna 1 koca yıl kayıp..!!..
    Aslında yeni sisteme göre haklısın..Ben eski sistem olduğu için boşuboşuna 1 yıl geçirmedim..Ben öss'ye hiç çalışmadım, hatta dersaneye bile gitmedim Bu yüzden istediğim yer de olmayınca kazanamamış oldum..Ama şu anda Her sene çok çok önemli...
    FENERBAHÇE

    Hep Destek Tam Destek

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •