Sayfa 1 / 4 123 ... SonSon
1 ile 30 arası toplam 113 sonuç

Konu: Yabancı Forumlarda En Çok Kullanılan Antreman Programı !

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default Yabancı Forumlarda En Çok Kullanılan Antreman Programı !

    Arkadaşlar size önerecegim antreman programı yabancı forumlardan en cok kullanılan antreman programı..Bir yabancı arkadasımız hazırlamıs bu programı ve çok tutuluyor..

    1-Takımın kondisyonunu hiç etkilemiyor genelde kondisyonlar hep yüksek oluyor..Yani takımı yormuyor
    2-Sakatlanma riski çok az
    3-Oyuncularda baya gelişmeler görülüyor...
    5-Bu Programı ordusporda denedim 2 sezondur kullanıyorum..Oyuncularımın verimi baya arttı


    Bu programı kullanmadan önce sürekli kondisyon sorunu ile karsılasıyordum..Bence kacırmayın..

    http://rapidshare.com/files/64593847/Emurafu.rar.html

    Mevkileri bilmeyen Arkadaşlar için.....



    Arkadaşlar oyuncularınızı hangi pozisyonda oynatmak istiyorsanız oraya koyun...Çok yönlü oyuncuları baska mevkiye hazırlayabilirsiniz...

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,057

    Default

    sağ olasın emurafu.

    forumda artmaya başladı programlar

  3. #3
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul-Ümraniye
    Yaş
    25
    Mesajlar
    543

    Default

    Sağol Emrah abi.Bana önceden attığın için programı kullandım çok yararı oldu.Süper bir antreman programı

  4. #4

    Default

    Sağol Emrah abi tam aradığım programa benziyor.. deniyeceğim

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default

    Deneyenler 20Alex20 gibi yorumlarını yaparsa sevinirim

  6. #6

    Default

    Sağol Emrah abi deniycem programı yorumlarımı yaparım

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    Island
    Mesajlar
    5,162

    Default

    Teşekkürler Emrah,haftasonu indireceğim,okul olduğu zamanlar oynayamıyorum.Şimdiden teşekkür edeyim dedim.Eğer dediğin gibi takımı yormuyor,sakatlanma çok az oluyor ve gelişmeler oluyorsa süper bir antreman paketi o zaman

  8. #8
    Nesil
    2006
    Yer
    -
    Mesajlar
    3,644

    Default

    Süpersim valla harika gerçekten minnetarım.

  9. #9
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,365

    Default

    Teşekkürler denedim gercekten Faideli bir antreman Programı..

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default

    Tabiki faydalı antreman programı genelde cogu oyuncum maça hep 100 kondisyonla baslıyor...

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    28
    Mesajlar
    17,771

    Default

    Deneyeceğim abi.Deneyince düşüncemi paylaşırım.Bu arada paylaşımın için sağol.
    So what?
    Saike

  12. #12
    Nesil
    2007
    Yer
    i bilmiyor..
    Mesajlar
    1,218

    Default

    Önemli olan sakatlık ve özelliklerin artması Bundanda var galiba o özellik deneyeceğim sağol

  13. Default

    saolasın emrah abi hemen deniyorum

  14. #14
    Nesil
    2007
    Yer
    İStanbul
    Yaş
    37
    Mesajlar
    697

    Default

    Vaktim yoktu biraz inceledim, hafif geldi. Oyuncu özellikleri artıyor mu? Ben daha ağır çalıştırıyorum belki biraz daha yumuşatabiliriz.

  15. #15
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default

    Özellikler artıyor..Zatenh agır calıstırırsan sakatlık artar+kondisyon hep düsük olur..Kullanan herkez memnun..

  16. #16
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,057

    Default

    yaw ben anlamadım mevkileri:S bis sürü mevki var .

  17. #17
    Nesil
    2006
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    597

    Default

    saol bır turlu tutturamamıstım zaten su antrenmanı bu yarar saglıcaktır umarım.

  18. #18
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default

    Quote Originally Posted by uykum_ fiRaRi View Post
    yaw ben anlamadım mevkileri:S bis sürü mevki var .
    Buyur kardeş umarım yardımcı olabilmişimdir

  19. #19
    Nesil
    2006
    Yer
    Çorlu
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,326

    Default

    Nereye atıcaz bu yamayı. Bi tane daha indirdim dün onuda kullanamadım.

  20. #20
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default

    Quote Originally Posted by M@rmel@t View Post
    Nereye atıcaz bu yamayı. Bi tane daha indirdim dün onuda kullanamadım.
    \Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\schedules içine atınız.......

  21. #21
    Nesil
    2006
    Yer
    Çorlu
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,326

    Default

    Quote Originally Posted by Emurafu View Post
    \Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\schedules içine atınız.......
    Bende schedules dosyası yok . Klasör açıp içine attım dün bi antrenman programı oda olmadı.

  22. #22
    Nesil
    2006
    Yer
    Karabük
    Mesajlar
    538

    Default

    ben bunu kullanıyorum anternmanın gerçek adı Tug's Training 2008 herkeze tavsiye ederim saol paylaşımın için

  23. #23
    Nesil
    2006
    Yer
    Ordu
    Yaş
    32
    Mesajlar
    9,006

    Default

    Quote Originally Posted by M@rmel@t View Post
    Bende schedules dosyası yok . Klasör açıp içine attım dün bi antrenman programı oda olmadı.
    Peki koyduktan sonra oyunagirip programın oldugu yere geliyormusun..edit diyip yeni program yükliyeceksin eger görükmüyorsa antreman sunu dene

    .Tsh uzantılı olup olmadıgına bak degilse addegisdir de .tsh ekle olur...

  24. #24
    Nesil
    2007
    Yer
    i bilmiyor..
    Mesajlar
    1,218

    Default

    Bende denedim gerçekten güzel

  25. #25

    Default

    bunun genç programı yok mu?

  26. #26
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    3,237

    Default

    Deneyenler görüşlerini yazsın bakalım nasılmış. (:

  27. #27
    Nesil
    2006
    Yer
    -
    Mesajlar
    3,644

    Default

    Denedim harika gerçekten kondisyon sorunu bitti.

  28. #28
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,057

    Default

    Quote Originally Posted by Emurafu View Post
    Buyur kardeş umarım yardımcı olabilmişimdir
    Teşekkürler...




    Antrenman programı gerçekten güzel . Feyenoord ile 10 maç denedim ve o süre içinde en uzun sakatlık 5 gün oldu.Fazla sakatlık olmuyor.Genç oyuncularıda takımın as oyuncularından yapıyor.Jonathan De Guzman,slory gibi genç oyuncularımı takımın kilit adamları oldu.Güzel bi antrenman prog. denemenizi tavsiye ederim...

  29. #29
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    8,127

    Default

    Ya bunda hile olmasın bu kadar etki etmesi çok ilginç öyleyse hiç kullanmayalım

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,057

    Default

    Quote Originally Posted by Fernando Gago View Post
    Ya bunda hile olmasın bu kadar etki etmesi çok ilginç öyleyse hiç kullanmayalım
    Hİleli olucağını zannetmiyorum.

Sayfa 1 / 4 123 ... SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •