Sayfa 4 / 30 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
91 ile 120 arası toplam 897 sonuç

Konu: TSI Geleneksel İstanbul Halı Saha Organizasyonu

  1. #91
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,359

    Default

    Takım dağılımını kura ile yapabiliriz ya da kafamıza göre ayarlarız.

    Not: Bende, Mehmet ve Serhat ile aynı takımda olurum ona göre
    Oğuz Kağan

    TROLLING MAKES PERFECT

  2. #92
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Quote Originally Posted by nekop View Post
    18'i geçmeyle pek alakası yok Bundan 2-3 sene önce bi TSİ buluşmasından 11 gibi ayrıldığımızı hatırlıyorum.Emre ile son metroyu kaçırmamak için attığımız depar hala aklımda.. Yani kısacası Eren'inde dediği gibi hakikaten kız gibisin yahu
    Ben Bursalıları düşünüyorum Bunda bi sorun olmasın ki diğerlerine de rahat rahat geliyim istiyorum nekop

  3. #93
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    E? Ben kimden olacam?

  4. #94
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Quote Originally Posted by Photograph View Post
    E? Ben kimden olacam?
    Sen tek onların hepsi.

  5. #95
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    Quote Originally Posted by Photograph View Post
    E? Ben kimden olacam?
    Geçen maç senle ben aynı takımdaydık o yüzden degişiklik olması açısından ben seni rakip takıma vereceğim.

  6. #96
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    Aygün sen benle aynı takımda ol kaybettiğimiz zaman bütün takım olarak suçu senin üstüne yıkarız. İtirazda edemessin.

    Quote Originally Posted by nekop View Post
    Geçen maç senle ben aynı takımdaydık o yüzden degişiklik olması açısından ben seni rakip takıma vereceğim.
    Beni istemeyeni ben hiç istemem. Geçen maç Güiza gibi olduk ama; yapacak bişi yok.

  7. #97
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Quote Originally Posted by Photograph View Post
    Aygün sen benle aynı takımda ol kaybettiğimiz zaman bütün takım olarak suçu senin üstüne yıkarız. İtirazda edemessin.
    Yok abi ben izliyim yeter bana

  8. #98
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    29
    Mesajlar
    17,771

    Default

    Birbirlerini tanıyanlar var.Ona göre onlar arasından eşit bir takım kurulsun.Nasıl oynadığı bilinmeyenlerde dağıtılsın işte kafaya göre..

    He bana sorarsanız nasıl oynarsın diye.Fizik gücüm yetersiz,teknik şöyle böyle,hız fena değil diye tanımlarım kendimi..
    So what?
    Saike

  9. #99
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    Quote Originally Posted by GeNç KaRTaL View Post
    Birbirlerini tanıyanlar var.Ona göre onlar arasından eşit bir takım kurulsun.Nasıl oynadığı bilinmeyenlerde dağıtılsın işte kafaya göre..

    He bana sorarsanız nasıl oynarsın diye.Fizik gücüm yetersiz,teknik şöyle böyle,hız fena değil diye tanımlarım kendimi..
    Mütavazı.

    Bana göre EreN ve Cengiz abi kendi takımlarını kursunlar. Bu sitede gördüğüm en iyi iki oyuncu olarak değerlendirebilirim.

  10. #100
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    29
    Mesajlar
    17,771

    Default

    Uzun zamandır top felan oynamıyorum.En son 2 ay önce mi ne oynamıştım halısahada arkadaşlarla.Buluşma günü bu anlattıklarımdan daha iyi bir Şemsi görürseniz sahada ya formda bir günümdeyimdir yada doping almışımdır..
    So what?
    Saike

  11. #101
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,939

    Default

    Benim tanımım bellidir zaten..Tekniksiz Alex..Alex gibi teknik özelliklerim yok ama Alex gibi koşmuyorum.

  12. #102
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    Quote Originally Posted by GeNç KaRTaL View Post
    Uzun zamandır top felan oynamıyorum.En son 2 ay önce mi ne oynamıştım halısahada arkadaşlarla.Buluşma günü bu anlattıklarımdan daha iyi bir Şemsi görürseniz sahada ya formda bir günümdeyimdir yada doping almışımdır..
    Doping alacaksan söyle maçtan önce benim oynadığım takıma gel, hiç koşasım yok bu aralar. Dersler daha ilk günden çok yoğun bir şekilde başladı. 18 güne biterim ben.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by nekop View Post
    Benim tanımım bellidir zaten..Tekniksiz Alex..Alex gibi teknik özelliklerim yok ama Alex gibi koşmuyorum.
    Merak etme buradaki kimsenin onun gibi tekniği yok.
    Last edited by Universal : 01.October.2009 at 04:08 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)

  13. #103
    Nesil
    2006
    Yaş
    30
    Mesajlar
    719

    Default

    Valla beni sorarsaniz, fena degilimdir. Kosarim az cok, fizigim yetersiz diyebiliriz,teknigim iyidir,pas yaparim daha cok,calim biraz var , sut cekerim , gol atarim kendimi ovmek istemem ama iyi olarak degerlendirebilirsiniz . Zaten amator takimdada oynuyorum, yerli kaka onurdan sonra yerli iniesta diyebilirsiniz

  14. #104
    Nesil
    2006
    Yer
    Arap Şükrü / Bursa
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1,169

    Default

    Eren'in takımı 1 kişi eksik oynasın zaten adam 2 kişilik koşuyo Kankamıda defansa koyun bence geriden ii taktik verir.

  15. #105
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    29
    Mesajlar
    17,771

    Default

    Quote Originally Posted by Photograph View Post
    Doping alacaksan söyle maçtan önce benim oynadığım takıma gel, hiç koşasım yok bu aralar. Dersler daha ilk günden çok yoğun bir şekilde başladı. 18 güne biterim ben.
    O işin şakası zaten.Doğrusu maç eksiğimden dolayı bende fazla git gel yapamayacağım sanırım.Bazen savunmada dururum,bazende ofansta..
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Ama elimden gelenin en iyisini yaparım,yapmaya çalışırım..
    Last edited by GeNç KaRTaL : 01.October.2009 at 16:31 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
    So what?
    Saike

  16. #106
    Nesil
    2005
    Yer
    Republic Of Fenerbahçe
    Mesajlar
    3,668

    Default

    Beyler teknik sorunlar yaşıyorum. Konu ve organizasyonu tamamen BATUHAN ve Oğuz'a bırakıyorum. SERHAT sende yardım et len. Sahayı ayarlayın bana her saat uyar. Her gün uyar. Burdaki ortama göre bir ayar çekin gençler. telefon numaram hepinizde var zaten. Geleceklerin sayısına göre maç önceside biraz takılabiliriz. Direk maça geçmemiz şart değil. Ben baya bir süre yokum. Beni telefondan bilgilendirin.
    dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE !

  17. #107
    Nesil
    2006
    Yaş
    29
    Mesajlar
    14,569

    Default

    Tamam bana saat ve gün söyleyin ben sahayı ayarlarım.

  18. #108
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    25
    Mesajlar
    7,632

    Default

    Belimin ağrısıda geçti gelme oranım yüzde 80 oldu ama herşey cuma günü belli olucak

  19. #109
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,359

    Default

    Arkadaşlar, Cumartesi mi olsun Pazar mı? Ve de hangi saat olsun?
    Oğuz Kağan

    TROLLING MAKES PERFECT

  20. #110
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Cumartesi 15-16 maç olsun bence.

  21. #111
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    4,635

    Default

    15-16 geç olmazmı yahu. Cumartesi veya Pazar farketmez fakat, 13-14 olabilir.


  22. #112
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    29
    Mesajlar
    17,771

    Default

    Saat ve gün farketmez benim için.Daha öncede söylemiştim.He çok geç saatlere kalmaması yinede tercihimdir..
    So what?
    Saike

  23. #113
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Quote Originally Posted by SerKaN View Post
    15-16 geç olmazmı yahu. Cumartesi veya Pazar farketmez fakat, 13-14 olabilir.
    Olur Sekocanım 15-16'dan fazla geç olmasın yeter ki (: 12-13 bile olur

  24. #114
    Nesil
    2001
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    38
    Mesajlar
    5,575

    Default

    c.tesi olması daha uygun 14-15 veya 15-16 uygundur gibi tabii saha nerde
    Mustafa Budak
    Turksportal



    "Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
    Bugün yarına dünle beslenerek yol alır"
    Bertolt Brecht

  25. #115
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Quote Originally Posted by Vieri View Post
    c.tesi olması daha uygun 14-15 veya 15-16 uygundur gibi tabii saha nerde
    Kadıköy'de abi.

  26. #116
    Nesil
    2001
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    38
    Mesajlar
    5,575

    Default

    Quote Originally Posted by Ayg.22 View Post
    Kadıköy'de abi.
    metrobüse yakın mı?
    Mustafa Budak
    Turksportal



    "Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
    Bugün yarına dünle beslenerek yol alır"
    Bertolt Brecht

  27. #117
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Quote Originally Posted by Vieri View Post
    metrobüse yakın mı?
    5 dk uzakta diye söylemişti yanlış hatırlamıyosam birisi.

  28. #118
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,359

    Default

    Abi, Saraçoğlu'nun orada, Metrobüs ile arasında en fazla 5-10dk mesafe vardır.

    Durak ve Saha bu şekilde,
    Oğuz Kağan

    TROLLING MAKES PERFECT

  29. #119
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    15,445

    Default

    Nasıl geçicez karşıya

  30. #120
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,359

    Default

    Yol var, ışıklar var, alt geçit, üst geçit var, e seninde ayakların var be oğlum.
    Oğuz Kağan

    TROLLING MAKES PERFECT

Sayfa 4 / 30 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •