1 ile 17 arası toplam 17 sonuç

Konu: Fm 2011 Ses Paketi

  1. #1

    Smile Fm 2011 Ses Paketi

    Yapımcı : Bennico
    Açıklama : Fm 2011 için taraftar sesleri,oyuncu değişikliği sırasında anaons sesleri ,davul sesleri vs.
    Dosya Boyutu : 239 MB

    Kurulum: Rar içinden çıkan sounds ve events klasörlerini C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2011\data klasörüne atınız. Daha sonra oyunun ayarlar bölümünden Display & Sound sekmesinde en altta bulunan ses bölümünde Smart'ı All yaparak onaylamanız yeterli

    http://www.filefront.com/17558081/FM11-Sound-Pack.rar/


  2. #2

    Default

    Müthiş bişey çok teşekkürler.

  3. #3

    Default

    deneyen varmı neler değişti ?

  4. #4
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    30
    Mesajlar
    2,880

    Default

    Ben denedim, güzel gibi sanki.. davul sesleri falan hoş oluyo maç içinde..

  5. #5

    Default

    Evet.Oyuncu değişikliğinde yapılan anonslarda güzel oluyo

  6. #6
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    30
    Mesajlar
    2,880

    Default

    Merak ettiğim bişi var, takımlara göre tezahürat falan da var mı ?

  7. #7

    Default

    malesef yok.Yani en azıdnan bu paket içerisinde yok.

  8. #8

    Default

    Yapabilsek de Türk takımlarının tezahuratlarının olduğu bi paket yapabilsek, süper oldurdu sesler birçok vidyo sitesinde mevcut ama nasıl hazırlanıyor böyle şeyler onları bilmek sanırım asıl mesele

  9. #9

    Default

    link hatalı

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    35
    Mesajlar
    326

    Default

    Buyrun arkadaşlar , çalışan link..

    http://www.filefront.com/17747186/FM11-Sound-Pack.rar/

  11. #11
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara
    Yaş
    32
    Mesajlar
    5,918

    Default

    yaklaşık bi aydır kullanıyorum gayet güzel
    eto'o bitmiş.

  12. #12

    Default

    link yine patlamış dostum

  13. #13

    Default

    link yenileyebilriseniz super olur şimdiden teşekkürler.

  14. #14

    Default

    hocam link gitmiş yenileyebilirmisin? şimdiden ellerine sağlık

  15. #15
    Nesil
    2009
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    1,450

    Default

    link yenileyebilirmisiniz?

  16. #16

    Default

    Link Yenilenmiştir Kırmızıya Tıklayın


    En Tehlikeli İnsan Az Anlayıp Çok İnanandır. "A.Çehov"

  17. #17
    Nesil
    2009
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    1,450

    Default

    sağolasın mehmet abi

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •