PDA

View Full Version : Football Manager 2013 BETA (Ana Konu)



Pages : 1 [2]

ozzymanborn
24.October.2012, 15:17
Ben şuan gidip D&R a alabilir miyim oyunu veya key i. Kredi kartı vs kullanmıyorum, mağazaya gidipte alabilir miyim oyunu ve Keyi acaba bilgisi olan var mı?

banka hesabın varsa havale ile alabilirsin. d&r sitesinde havale seçeneği de var... açıklama kısmına sipariş kodunu yaz ve d&r'ın iban'ını doğru yaz yeter... (İş bankası ve Garanti Bankası için geçerli ben iş bankası üzerinden 61,73 TL + 1 TL havale ile aldım)

Night_Mare17
24.October.2012, 15:19
Oyun 1 gıdım bile sarmıyor.

fotosuki
24.October.2012, 15:25
Maç motorunda dar açıdan çekilen şutlar ve ağ delinme olayı düzeltilmiş.

ugrtmzyrk
24.October.2012, 15:26
banka hesabın varsa havale ile alabilirsin. d&r sitesinde havale seçeneği de var... açıklama kısmına sipariş kodunu yaz ve d&r'ın iban'ını doğru yaz yeter... (İş bankası ve Garanti Bankası için geçerli ben iş bankası üzerinden 61,73 TL + 1 TL havale ile aldım)

Farklı bir bankanın hesabı var, olmaz mı o şekilde. Key i hemen alabilir miyim acaba

soules34
24.October.2012, 17:20
Farklı bir bankanın hesabı var, olmaz mı o şekilde. Key i hemen alabilir miyim acaba

EFT yapabilirsiniz.

Kaka Leite
24.October.2012, 22:28
Maç skoruna tıklayınca Maç Raporu yüklenmek zorunda mı ?

Kapanmıyo mu bu yahu

di canio
24.October.2012, 22:38
Maç skoruna tıklayınca Maç Raporu yüklenmek zorunda mı ?

Kapanmıyo mu bu yahu

SI'nin forumlarında da yazılmış. Değişiklik yapılmış bu seride. Düzelmiyormuş şimdilik. Alakasız bir maçın oyuncu puanlarına, kimler oynamış diye bakmayı severim. Bu değiişiklik yüzünden bakmıyorum hiçbir maça.

Night_Mare17
24.October.2012, 23:01
Birde bir logo paketi yükledim çalışmadı sonra belgelerden logoları sildim bu sefer hiç logo gözükmüyor beyaz boşluk hepsi :D

mece
25.October.2012, 04:56
Ocak ayının sonunda oyunun donması ile ilgili problem yaşayan var mı? Sigames forumunda da açılmış bi konu var ama orada söylenen oyun dosyalarını doğrula, render değiştir şeklinde ama hiç bi işe yaramadı... :(

di canio
25.October.2012, 16:13
Denemek amaçlı bir milli takım kariyer açmıştım. Gökhan Gönül yaklaşık 2 ay sürecek bir sakatlık yaşadı. Bu haberle beraber "Speak to Gökhan Gönül" diye bir seçenek çıktı. Gökhan Gönül'le sakatlığı hakkında görüştüm. Böyle de bir şey eklenmiş.

tiktik
25.October.2012, 16:16
Miles'ın son tweet (https://twitter.com/milesSI/status/261453211884478466)'ine göre bu hafta sonu Beta için de bir update yayınlanacakmış.

nessus
25.October.2012, 16:20
Beta için update çıkması çok saçma :) Her seride oyun çıkar çıkmaz 1-2 patch yayınlama utancından bıkmış olmalılar, normal sürüm beta adı altında geliştiriliyor herhalde bu sene.

Aydin
25.October.2012, 16:26
Beta için update'in çıkması lazım çünkü elinizdeki beta eski versiyon ve güncellendiği taktirde ya bizim şu an elimizdeki versiyona ya da bir önceki versiyona çekilir. Böylece Türkçe konusunda alacağımız geri bildirimler daha sağlıklı olacak.

Bu durum maç motorunda düzeltilen hatalar için de geçerli tabii.

di canio
25.October.2012, 19:34
Lig başladıktan sonra baktığım için belki sonradan değişmiş olabilir ama Antalyaspor'da bazı forma numaraları yanlış. Murat Duruer 21 olması lazım ama benim oyunumda 12, Ömer Şişmanoğlu 77 olması lazım benim oyunumda 13, Deniz Aslan 16 olması lazımken benim oyunumda 21 numara. Fenerbahçe'de de birçok sitenin yaptığı hata oyunun veritabanında da mevcut. Sezer Öztürk bu sezon 8 değil 20 numarayı giyiyor. Ama oyunda 8 olarak kalmış.

perpetua
25.October.2012, 19:40
Lig başladıktan sonra baktığım için belki sonradan değişmiş olabilir ama Antalyaspor'da bazı forma numaraları yanlış. Murat Duruer 21 olması lazım ama benim oyunumda 12, Ömer Şişmanoğlu 77 olması lazım benim oyunumda 13, Deniz Aslan 16 olması lazımken benim oyunumda 21 numara. Fenerbahçe'de de birçok sitenin yaptığı hata oyunun veritabanında da mevcut. Sezer Öztürk bu sezon 8 değil 20 numarayı giyiyor. Ama oyunda 8 olarak kalmış.

Son gun transferlerinin cogunda forma numaralari eksik. 1. Lig ve 2. Lig icin de gecerli bu.

ToRoSKaPLaNı
26.October.2012, 14:28
Dün akşam siparişimi verdim ancak henüz elime beta keyi gelmedi.Demekki bayram tatiline girmiş tüm personelleri.Ozaman bayram bitene kadar oynayamayacağız anlaşılan.Tatilde de ne güzel giderdi fm oynamak.Kısmet değilmiş.

William Rookwood
26.October.2012, 14:30
Birşey soracağım. Oyunda bazı yerler İngilizce olmuş özellikle transferin son gününde basının sorduğu sorular ve karşılama mesajında ki yazılar şuana kadar bunları farkettim. Ful versiyonunda bunlarda Türkçe olacak mı?

E.Cartman
26.October.2012, 14:40
Birşey soracağım. Oyunda bazı yerler İngilizce olmuş özellikle transferin son gününde basının sorduğu sorular ve karşılama mesajında ki yazılar şuana kadar bunları farkettim. Ful versiyonunda bunlarda Türkçe olacak mı?
http://forum.turksportal.net/vb/showpost.php?p=2345661&postcount=365

di canio
26.October.2012, 16:08
Ya geçen sene karşılaşılan sakatlık sorunu bu seride de devam ediyor ya da benim oyunumda bir şanssızlık var. Milli maç için kadro seçiminde henüz maç yapmadan 4 oyuncum aylar süren (en azı 2 ay) sakatlık yaşadı. Bunlara hala ekleniyor yeni isimler.

comando77
26.October.2012, 19:54
Demo bugun cikmayacak miydi?

martymcfly
26.October.2012, 20:28
Demo çıkmış galiba steamde ama site kilitlendi girebilene aşk olsun
http://store.steampowered.com/app/207890/

legend20
27.October.2012, 02:24
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wLXjMp8TzWc#t=172s

Bu videodaki temayı nerden bulabilirim?

myres
27.October.2012, 12:44
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wLXjMp8TzWc#t=172s

Bu videodaki temayı nerden bulabilirim?

Fm 2013 Fmc Tema yazarsan googleye karşına çıkacaktır.

BoMccalebb
28.October.2012, 06:17
Demoyu oynuyorum Arsenal 24 milyon euro teklif yaptı Selçuk İnan'a. Sonra laf edince suçlu ve fanatik biz oluruz.

berkay123456
28.October.2012, 06:20
Bence normal.Arada 7-8 M'lik fark yok değil ama oyunda yükselmişse, takıma katkısı gol/asist olarak haddinden biraz yüksekse bu fiyata gitmesi normal.

BoMccalebb
28.October.2012, 06:27
Bence normal.Arada 7-8 M'lik fark yok değil ama oyunda yükselmişse, takıma katkısı gol/asist olarak haddinden biraz yüksekse bu fiyata gitmesi normal.

Demo oynuyorum daha sezon başı temmuz ayındayım.

mertayasava
28.October.2012, 14:49
Demoyu oynuyorum Arsenal 24 milyon euro teklif yaptı Selçuk İnan'a. Sonra laf edince suçlu ve fanatik biz oluruz.

Bu tamamen açılan lig sayısı ve database boyutuyla ilgili.Az lig ve small database açınca oyunculara uçuk teklifler gelmesi gayet doğal,çünkü oyuncu sayısı kısıtlı.

Demodada small database ile birlikte tek ülke açabiliyorsunuz,bu da yaklaşık 7-8bin oyuncu eder.Oyuncu sayısını 60-70 bine çıkarttığınızda en azından sezon başında böyle bir teklif almak imkansıza yakın.Performansa göre tabi ki ilerleyen zamanlarda Selçuk'a böyle teklif gelebilir,sonuçta profil olarak elit oyuncu durumunda oyunda

egmnblgn
28.October.2012, 15:50
Maç berabere bitmesine ragmen, galibiyette en çok payı olan futbolcu şuydu tarzinda mesaj geliyor maç motorunda, bilginize.

legend20
28.October.2012, 16:03
Fm 2013 Fmc Tema yazarsan googleye karşına çıkacaktır.

Hallettim. Sağol :)

immortal86
28.October.2012, 16:39
Van'da görev yaptığımdan dolayı haftaya pazar Van'a gideceğim...Umarım Cuma,Cumartesi elime ulaştırır oyunu D&R =)

di canio
28.October.2012, 22:00
Tarafsız sahada oynanan bir Türkiye Kupası maçı. Ankara Community Stadium'u hiç duymadım bugüne kadar.

http://img255.imageshack.us/img255/9272/111haberlergelenkutusu.png

Maç oynandı. Aşağıdaki görselde de stadın kapasitesi ile birkaç hata var gözüme çarpan.

http://img441.imageshack.us/img441/7128/fenerbahesamsunsporgene.png

perpetua
28.October.2012, 22:21
Ankara Community Stadium'u ben de hic duymadim. :)

Hatta veritabaninda yok!

Ilginc. Maclarin tarafsiz sehirde oynanmasini istedik (daha once tarafsiz saha yapiyorlardi ve mesela Fenerbahce ve Samsun Olimpiyat Stadinda oynayinca bu tarafsiz saha kriterini karsiliyordu). Acaba bu nedenle oyun kendiliginden stat uretmeye mi basladi bu tip maclar icin?

Baska karsilasan var mi?

barahir
29.October.2012, 02:56
Diacko Fofana ve Kurt Zouma Profilleri alabilir miyim?

di canio
29.October.2012, 03:08
Elazığspor'un stadı Elazığ Atatürk olarak gözükmesine rağmen sanırım tüm maçlarını İzmir Atatürk'te oynuyor. Fikstürüne baktım, tüm maçları o statta gözüküyor.

http://img6.imageshack.us/img6/7592/sanicaboruelazigsporfik.png

grkm33
29.October.2012, 09:57
Nobre, Sehic, Ben Yahia, Nduka, Yattara, Boum , Eren Tozlu ve son olarak Culio nun profilini koyabilir misiniz arkadaşlar.

soules34
29.October.2012, 10:20
Nobre, Sehic, Ben Yahia, Nduka, Yattara, Boum , Eren Tozlu ve son olarak Culio nun profilini koyabilir misiniz arkadaşlar.
http://dosya.turksportal.net/research/2013/
Buradan profilleri bulabilirsin.

Vieri
29.October.2012, 10:30
Ankara Community Stadium'u ben de hic duymadim. :)

Hatta veritabaninda yok!

Ilginc. Maclarin tarafsiz sehirde oynanmasini istedik (daha once tarafsiz saha yapiyorlardi ve mesela Fenerbahce ve Samsun Olimpiyat Stadinda oynayinca bu tarafsiz saha kriterini karsiliyordu). Acaba bu nedenle oyun kendiliginden stat uretmeye mi basladi bu tip maclar icin?

Baska karsilasan var mi?

Şefim, çeviri de bu şekilde stadyum isimleri var, şehir / ülke / il başta olarak - community, city stadium vb. Bunları çevirmiştik.

grkm33
29.October.2012, 10:53
http://dosya.turksportal.net/research/2013/
Buradan profilleri bulabilirsin.

Eyvallah sağol :)

kalemci
29.October.2012, 13:04
Oyunda ayrıntıyı arttırmaları çok güzel olmuş fakat maç motoru pek iyi değil. Betadan sonra düzelir diye umut ediyorum.

comando77
29.October.2012, 13:39
Recep'in pa'si neden -8 olmus ki?

Muhammet Demirci ne yapti da -9 oluyor? adamin 12-13 yasinda ki hallerine aldanip -9 pa yapiyorsunuz.

Recep, Muhammet'e gore daha iyi. Izleyen hemen anlar zaten

u19 milli takimda Muhammet, Recep'in yedegiydi. Zaten bir turnuvada da en iyi oyuncu secildi.

nessus
30.October.2012, 01:05
2 kasımda çıkacak tam sürümde maç motoru güncellemesi de bekleniyor mu? Konuşulan bir şey var mı?

antiochia
30.October.2012, 18:42
arkadaşlar BETA sürümünü nasıl indirebilirim acaba? Yardım ederseniz sevinirim.

malpince
30.October.2012, 19:22
bu yıl recep ve muhammedin pa'ları kaç?

soules34
30.October.2012, 19:23
bu yıl recep ve muhammedin pa'ları kaç?
Recep -8, Muhammed -9.

soules34
30.October.2012, 19:24
arkadaşlar BETA sürümünü nasıl indirebilirim acaba? Yardım ederseniz sevinirim.
Steam'den indirebilirsin.

barahir
30.October.2012, 21:20
Recep'in pa'si neden -8 olmus ki?

Muhammet Demirci ne yapti da -9 oluyor? adamin 12-13 yasinda ki hallerine aldanip -9 pa yapiyorsunuz.

Recep, Muhammet'e gore daha iyi. Izleyen hemen anlar zaten

u19 milli takimda Muhammet, Recep'in yedegiydi. Zaten bir turnuvada da en iyi oyuncu secildi.

Aslında sorun Muhammedin mi Recepten yoksa Recebin mi Muhammedden iyi olması ya da Muhammedin -9'u hakedip haketmediği değil..

Muhammedin hemen hemen tüm özellikleri girilmiş olmasına rağmen halen bir set PA değeri atanmamış. Yani Muhammedin -9 olması onun için çok şey ifade etmiyor çünkü zaten bilgisayarın atayacağı özellik yok gibi, bu durumda neden halen Muhammede set PA verilmiyor bu bir.. İkincisi de Recebin halen neden -8 PA'da kaldığı..

Hatta bir üçüncüsü de Muhammed'in nerdeyse tüm özellikleri el ile girilmişken (-ki bu iyi takip edildiğini gösterir), Recep'in halen 5-6 özelliğinin el ile girilmiş olması, kalanlarının random atanmasının sebebi nedir? İyi mi takip edilmiyor, yoksa geleceğe dair gözlem yapılamıyor mu?

sui generis
30.October.2012, 21:29
Aslında sorun Muhammedin mi Recepten yoksa Recebin mi Muhammedden iyi olması ya da Muhammedin -9'u hakedip haketmediği değil..

Muhammedin hemen hemen tüm özellikleri girilmiş olmasına rağmen halen bir set PA değeri atanmamış. Yani Muhammedin -9 olması onun için çok şey ifade etmiyor çünkü zaten bilgisayarın atayacağı özellik yok gibi, bu durumda neden halen Muhammede set PA verilmiyor bu bir.. İkincisi de Recebin halen neden -8 PA'da kaldığı..

Hatta bir üçüncüsü de Muhammed'in nerdeyse tüm özellikleri el ile girilmişken (-ki bu iyi takip edildiğini gösterir), Recep'in halen 5-6 özelliğinin el ile girilmiş olması, kalanlarının random atanmasının sebebi nedir? İyi mi takip edilmiyor, yoksa geleceğe dair gözlem yapılamıyor mu?

yanlış biliyor olabilirim ama bildiğim kadarıyla pa'nın tüm özelliklerin girilmesi ile alakası yok. o ca da oluyor. verilen ca ya göre girilmemiş değerleri oyun kendisi atıyor. pa ise oyuncunun potansiyeli.

servet17
30.October.2012, 21:51
Arkadaşlar ben oyunu steamdan indirdim oyun tamamen kuruldu beta yani işte steama girip fm 13'e gelip playa basıyorum 5 dakka beklememe rağmen oyun açılmıyor hiç bir tık yok sorun nedir :icon_sad:

Spe1907
30.October.2012, 22:17
Aslında sorun Muhammedin mi Recepten yoksa Recebin mi Muhammedden iyi olması ya da Muhammedin -9'u hakedip haketmediği değil..

Muhammedin hemen hemen tüm özellikleri girilmiş olmasına rağmen halen bir set PA değeri atanmamış. Yani Muhammedin -9 olması onun için çok şey ifade etmiyor çünkü zaten bilgisayarın atayacağı özellik yok gibi, bu durumda neden halen Muhammede set PA verilmiyor bu bir.. İkincisi de Recebin halen neden -8 PA'da kaldığı..

Hatta bir üçüncüsü de Muhammed'in nerdeyse tüm özellikleri el ile girilmişken (-ki bu iyi takip edildiğini gösterir), Recep'in halen 5-6 özelliğinin el ile girilmiş olması, kalanlarının random atanmasının sebebi nedir? İyi mi takip edilmiyor, yoksa geleceğe dair gözlem yapılamıyor mu?

http://footballmanagerwiki.co.uk/index.php?title=Current_and_Potential_Ability

PA(potential ability) demek potansiyel yetenek demek yani oyuncunun ulaşabileceği maximum noktayı belirliyor. sizin bahsettiğiniz CA(current ability) şimdilik yetenek özelliği. Muhammed'in PAsı -9 iken Recep'inki -8 yani Muhammed 150-180 arası bir değer alıyorken Recep ise 130-160 arası bir PA değerine sahip oluyor her oyunda.birinin maximumu diğerinin minimumuna eşit neredeyse. Daha önce bende sordum bir kaç yerde, Muhammed'in Recepten ne üstünlüğü olduğunu neden daha fazla gelecek vaadeddiğini ama bir cevap alamadım.2 yıl önce -9 PA alan Berkini düşününce Muhammed ve Recep'in ikisininde -10 alması gerektiğini düşünüyorum ben gerçi :P

Mamadou
30.October.2012, 23:00
Son güncellemeden sonra biraz oyunu oynadım. Maç motorundaki saçmalıklar düzeltilmiş. Full bekliyoruz.

duktil
31.October.2012, 00:33
Oyunu birkaç defa steamden yüklememe rağmen "This game is currently unavailable (Unspecified Error)" hatası veriyor ne yapmalıyım yardımcı olabilecek varmı?

martymcfly
31.October.2012, 16:07
Oyuncuların yetenek ve potansiyellerine yıldız vermede sorun olabilir mi ?
Bir sürü 4.5 - 5 yıldız potansiyelli adamlar var.

barahir
01.November.2012, 02:13
Yahu 3d de yüksek ayarlarda takılmalar yaşıyorum sizde de var mı bu durum.. 2k13 de sıkıntı yaşamazken fm de onması canımı sıkıyo açıkçası.. Beta olduğu içindir umarım diyorum..

Var mı böyle bi sorun yaşayan?

ToRoSKaPLaNı
01.November.2012, 02:53
Yahu 3d de yüksek ayarlarda takılmalar yaşıyorum sizde de var mı bu durum.. 2k13 de sıkıntı yaşamazken fm de onması canımı sıkıyo açıkçası.. Beta olduğu içindir umarım diyorum..

Var mı böyle bi sorun yaşayan?

Benimde beta yeni elime geçti ancak hiç takılma yaşamadım.Ancak demodan farklı olarak beta da çok saçma hareketlerle karşılaştım.Demoda maç motoru yine iyi sayılırdı ancak betada epey kötü.

Klavooz
01.November.2012, 06:22
Geçen seride olduğu gibi bu seride de aynı sorun devam ediyor.
Özellikle Premier Lig'e Türkiye'den oyuncu transfer ederken çok yüksek maaş talebinde bulunuyorlar.
Örnek:
Stoch'u 13 milyon euroya Arsenal'e aldım maaş olarak yıllık 4M €, imza parası 2M €, temsilci parası 2.5M € gibi ücretlerle karşı karşıya kaldım.
Aynı sekilde Gökhan Gönül'ü de Arsenal'e transfer ettim senelik 5M € istiyor.

Bunlar gerçekten abartılı paralar.

europeanconquer
01.November.2012, 18:21
Yahu 14/15 sezonunda yabancı oyuncu sayısı 5 e mi düşüyor ?

Bohater
01.November.2012, 20:50
Yahu 14/15 sezonunda yabancı oyuncu sayısı 5 e mi düşüyor ?

Aynen öyle :mad: