aga aksaray metro nun önünde buluşalım işte.
biletleri nasıl ya***az orası var bi de birisi hepsini alıp biz maç günü mü parasını vercez yoksa buluşup mu alcaz biletleri bence ilk seçenek ama o da zor bi olay 10 kişi 300 kağıt yapar neyse onu sonra hallederiz pankart ve buluşma işini konuşalım şimdi