fanatizm yapmıorum ki konyayı destekliorum
en azından bazıları gibi yabancı takım sempatizanı yazılar yazmıyorum
yanlış anlama bu söz sana deil anakonda bunu yapanlar kendilerini zaten bilio
fanatizm yapmıorum ki konyayı destekliorum
en azından bazıları gibi yabancı takım sempatizanı yazılar yazmıyorum
yanlış anlama bu söz sana deil anakonda bunu yapanlar kendilerini zaten bilio