kardeşim türkçe klavye kullanmak için neyapmak gerektiği forumda yazıyo zaten....bi bak bulursun..ha onuda yaptım hala memnun değilim diyosan, şuan yapacak başka bişey yok gibi..ya yeni bi oturum açacaksın sadece bu oyun için kullanacağın ona yükleyeceksin..yada oynamayacaksın