fenerbahçe bu sene türkiye kupasını sallar gibime geliyor. çünkü 3 kulvarda da takımı yönlendirecek kapasiteye sahip değil daum bana göre! 2 kulvarda zor oynuyo 3 kulvarda nası oynayacak ?

wala bende artık amatör kulüpler görmek istiyorum. farkındaysanız ing.de oluyor öyle! ne kadar da zevkli oluyor. vargücüyle oynuyor takımlar... keşke bizim kupamız ve liglerimiz de öyle olsa...