bunlarla ugrasacagıma nys parası veririm paşalar gibide oynatırım.zaten adadm bi daha gelmez baya bi ceza verirsen
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Quote Originally Posted by Crazycat View Post
Abi ben onu bunu bilmem bendeki deivid gitmiyor ya kaç tane ceza verdim belli değil gitmiyor gitmiyor isteyen yok fenerli arkadaşlar nasıl sattınız bu adamı?
arkadasım ben onu soyle sattım.adamı hic oynatmadım sene basından beri.ada sıkılmaya basladı bende bastım cezayı bastım cezayı en sonunda parasını eline verdim hadi baş baş dedim gitti.ama parayı verene kadar imanım gevredi vermiyo aziz baba parayı en sonunda oda pes etti verdi parayı bende kurtuldum deivid den