Originally Posted by TuRGuT BaŞ Ben Bursa'dan ümitliyim umarım bu hafta bu maçı kazanırlar ve Fenerbahçeye yardımcı olmuş olurlar (Umarım Fenerbahçenin buna ihtiyacı olmaz) Sende Karar ver Hangisi Olsun
Forum Rules