galiba ilk seyircili maçımı Galatasaray maçı..o maça maçı izlemek için gitmeyeceğim 90 dk protesto..sonuç hiçte önemli olmayacak..
galiba ilk seyircili maçımı Galatasaray maçı..o maça maçı izlemek için gitmeyeceğim 90 dk protesto..sonuç hiçte önemli olmayacak..