seni mi kırıcam kardeşimOriginally Posted by zalayeta
ben alışmışım hasanı sağda görmeye napıyım
seni mi kırıcam kardeşimOriginally Posted by zalayeta
ben alışmışım hasanı sağda görmeye napıyım
Bence o taktik iyi adamlarla süper nasılmı
CM 0304 oynarken ben bu taktikle oynuyordum isimsiz adamlar almısdım Milana TRİFONOV filan ve gelene gecene atıyordum.Yani bu taktikde ince ayarlar oynanıp dogru adamlarla mücadele ederseniz süpürürsünüz ortalıgı
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]website[/url]