LEAGUE CUP FİNAL

Schalke: 3 - 0 :Stuttgart



BİZLER İNANDIK, BU KUPAYI SİZİN İÇİN ALDIK



Kupayı aldık mutluyuz .Umut abimi tebrik ederim güzel bir maç çıkardı.İlk kupamız hayırlı olsun.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GERMAN CUP

Wuppertal: 0 - 4 :Schalke



Güçsüz rakibimizi ezerek yolumuza devam ediyoruz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BUNDESLİGA

1.HAFTA

Leverkusen: 1 - 0 :Schalke



Evet ilk maçımızla beraber lige maglubiyetle başladık maçın hakkı bu degildi inanın;


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BUNDESLİGA

2.HAFTA

Schalke: 1 - 2 :Stuttgart



Evet maçı hiç hak etmedik ligin 2 haftasında 2 yenildi .Kötü bir başlangıc ama düzelicegimize inanıyoruz.Umut abiyi de tebrik ediyorum.Önümde hsv deplasmanı var puan çıkarabilecegimi zannetmiyorum