LEAGUE CUP FİNAL
Schalke: 3 - 0 :Stuttgart
BİZLER İNANDIK, BU KUPAYI SİZİN İÇİN ALDIK
Kupayı aldık mutluyuz .Umut abimi tebrik ederim güzel bir maç çıkardı.İlk kupamız hayırlı olsun.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GERMAN CUP
Wuppertal: 0 - 4 :Schalke
Güçsüz rakibimizi ezerek yolumuza devam ediyoruz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BUNDESLİGA
1.HAFTA
Leverkusen: 1 - 0 :Schalke
Evet ilk maçımızla beraber lige maglubiyetle başladık maçın hakkı bu degildi inanın;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BUNDESLİGA
2.HAFTA
Schalke: 1 - 2 :Stuttgart
Evet maçı hiç hak etmedik ligin 2 haftasında 2 yenildi .Kötü bir başlangıc ama düzelicegimize inanıyoruz.Umut abiyi de tebrik ediyorum.Önümde hsv deplasmanı var puan çıkarabilecegimi zannetmiyorum








