demin kendimin açtığını unuttuğum(o derece eski)bir konuya mesaj atmışlar.Gerçi eyvallah teşekkür etmiş ama orda mesaj atmasına gerek yoktu....
demin kendimin açtığını unuttuğum(o derece eski)bir konuya mesaj atmışlar.Gerçi eyvallah teşekkür etmiş ama orda mesaj atmasına gerek yoktu....